Aangepaste kleding voor vrouwen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Aangepaste kleding voor vrouwen

Bericht door Gazellineke »

Ellow,
t is misschien een idiote vraag, want uiteindelijk zie ge ook geen mannen me rokskes rondlope, maar rijdt de vrouwelijke helft van het forum met kleding uit de vrouwencollectie van weet ik veel welke merken, of rijden jullie met truitjes die niet speciaal voor lady's gemaakt zijn?
Ikzelf rijdt met een gewoon goedkoop truitje van Aitos (omda ik ni te veel geld wou geven aangezien k nog ni wist of k het mtb'en wel zou volhouden), en ik ben daar perfect tevreden over.
Iemand een mening hierover???

Greetings =D>
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat de broek voor vrouwen geschikt is. Een trui zal wel niet zo belangrijk zijn in het begin?
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

jurgen_w schreef:Een trui zal wel niet zo belangrijk zijn in het begin?
Als het een shirt is met een lange rits, dan kunnen ze het altijd wat openzetten als het te hard spant e ... :^o :oops:
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

hehe
ben zelf content over mijn broekske en mijn truike, vraag mij gewoon af hoe die ander mtb grieten da doen?
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

Een goede sportbeha doet wonderen.
Gebruikersavatar
Flip M5
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 19:35

Bericht door Flip M5 »

Mijn vriendin draagt meestal GORE dameskleding. Is wel duur, maar past steeds perfect en ziet ook goed uit. Maar er zullen zeker nog merken zijn die specifieke vrouwenkleding maken :roll:

Surf eens naar:

http://www.ladybikes.de/LadyMore/LadyMore3.htm

Je kan hier online bestellen, wel de juiste maat kiezen hé :wink:
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

jurgen_w schreef:Ik denk dat het vooral belangrijk is dat de broek voor vrouwen geschikt is. Een trui zal wel niet zo belangrijk zijn in het begin?
100% akkoord. We zijn twee jaar geleden van Oostkamp naar Lourdes gefietst in de zomer. Groot probleem is dan natuurlijk veel zweten en kans om serieuze problemen te krijgen. Bio Racer had op dat moment een nieuw model op de markt met een zeer specifiek zeemvel voor vrouwen. :bounce:
Dit was gewoon de max, gedurende de rit geen enkel probleem gehad, alleen zijn deze broeken nu blijkbaar nergens meer te krijgen. :cry:
Echt wel jammer want anders is er niet veel dat echt goed is om gedurende 7 tot 8 uur na elkaar te fietsen, zelfs Castelli die toch een redelijke kledinglijn heeft voor fietsters, heeft dit niet naar mijn mening.
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

indd goed ondergoed is ook belangrijk.
Persoonlijk vind k voor in de winter de gewone truitjes enzo ok, voor in de zomer schaf ik mij toch ook een 'iets vrouwelijker' outfit aan.
Heb al bij een paar merken in hun aanbieding gekeken, maar wat betreft winterkledij (vooral dan een goeie vest) vind ik niets wat mij echt goed lijkt. En voor de zomer, tja, dan hebt ge meteen van die sexy topjes en k we ni wa.(vb scott, ma da kost ook weeral direct veel geld)
Probleem is dus m.a.w. dat die merken er wel op letten om iets vrouwelijk te maken, maar meestal draait dat om de look, en niet zozeer om het confortabele en praktische.
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

Superfan schreef:
jurgen_w schreef:Ik denk dat het vooral belangrijk is dat de broek voor vrouwen geschikt is. Een trui zal wel niet zo belangrijk zijn in het begin?
100% akkoord. We zijn twee jaar geleden van Oostkamp naar Lourdes gefietst in de zomer. Groot probleem is dan natuurlijk veel zweten en kans om serieuze problemen te krijgen. Bio Racer had op dat moment een nieuw model op de markt met een zeer specifiek zeemvel voor vrouwen. :bounce:
Dit was gewoon de max, gedurende de rit geen enkel probleem gehad, alleen zijn deze broeken nu blijkbaar nergens meer te krijgen. :cry:
Echt wel jammer want anders is er niet veel dat echt goed is om gedurende 7 tot 8 uur na elkaar te fietsen, zelfs Castelli die toch een redelijke kledinglijn heeft voor fietsters, heeft dit niet naar mijn mening.
Assos maakt specifieke shorts voor vrouwen
http://www.assos.com/eng/summer/FIlady_r1_c1.jpg
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

mieke schreef: Assos maakt specifieke shorts voor vrouwen
http://www.assos.com/eng/summer/FIlady_r1_c1.jpg
Verkopen ze bij Van Eyck #-o :wink: , heb ik op hun website gezien.
Plaats reactie