sigma pc 1600

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
chip
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 okt 2002 21:12
Rijdt met: trek mat zwart

Bericht door chip »

flipper schreef:Hey manne.
Reed met een sigma 800 geen problemen.
Toen wou ik 1200 bc nog steeds geen problemen had graag op cad gefietst.
Na een dik jaar klein probleem bijna geen zicht op display,geen probleem baterij vervangen nog steeds niks op display.
Toen bij fietsenmaker gezegd deze nog eens een baterij geprobeert met het zelfde resultaat.
Geen enkel probleem zei deze vroeg hoe oud deze was en heeft hem opgestuurd .einde van de week mocht ik mijn nieuwe gaan afhalen een bc 1600 waar ik nu een klei!n half jaar mee fiets en nog steeds geen enkel probleem,prima bike winkel die Claesens uit Tongeren.
Van een telertje te vervangen dat niet verkocht was door hun.
Staan ook nog fucnties op die ik niet gebruik zal boekje eens grondiger moeten lezen
Prima service jongens
U heb zeker aandelen ofzo :lol:
Gebruikersavatar
Ward #3
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: do 09 okt 2003 21:50
Rijdt met: Kona King Kahuna RockShox RS-1

Bericht door Ward #3 »

Ik denk ook een sigma te kopen. De pc13 mss. Wat denken jullie van hem op barricuda the site te kopen of ergens anders on the net?
chip
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 okt 2002 21:12
Rijdt met: trek mat zwart

kelding en accessoires

Bericht door chip »

spilliespeedy schreef:rij al vanaf augustus vorig jaar met die pc1600 van sigma, begint nu pas met problemen, hartslag werkt nie direct meer duurt minuutje of zo, kan misschien batterij zijn.

Voor de rest goed computerke, low hr en high hr meer moet ik niet hebben, dus deze volstaat nog momenteel.
Bij mij was juist het zelfde :evil: nieuwe batterij er in gezet werkte terug normaal :roll: nu mij sigma aan mij vader gegeven.En een polar s 510 aan gekocht van 199 euro, dat is toch nog iets ander dan mijn sigma 1600. Zeker de cruve enz :bounce: die u kun op vragen via computer =D>
chip
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 okt 2002 21:12
Rijdt met: trek mat zwart

Bericht door chip »

Ward #3 schreef:Ik denk ook een sigma te kopen. De pc13 mss. Wat denken jullie van hem op barricuda the site te kopen of ergens anders on the net?
Ga eens kijken op www.vaneycksport.be :wink:
Plaats reactie