bril en rugzak

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Pietje
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 03 apr 2003 19:32
Rijdt met: Scott Voltage YZ2

Bericht door Pietje »

Ikzelf heb ook een cloudwalker, idd voor hiking maar verdomd handig als je eens een volledige op weg bent met de bike... Je kan hem ook helemaal plat maken mbv de zijdelingse bandjes, dus multifunctioneel!
Ben er heel tevreden over!! =D>
Nullius
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 sep 2003 00:27
Rijdt met: Koga Miyata X-Runner 2003
Contacteer:

Bericht door Nullius »

In die zak kan ik meteen kleren voor een week meenemen ... ben je zeker dat je zoveel plaats wel nodig hebt of ben ik verkeerd en kan er eigenlijk niet zoveel in dan ik denk ?

Voor de bril heb ik een brilletje van 25€ in den Decathlon gekocht, valt niet af ofzo, met drie soorten glazen. En het is altijd beter je bril af te kuisen dan te moeten stoppen of het vuil uit je oog te moeten halen :)
Gebruikersavatar
InSaNe_ClowN
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 08 sep 2003 18:10
Rijdt met: Giant Terago/Orbea Aspin

Bericht door InSaNe_ClowN »

heb men bril gekocht , ene van Pro , met 3 glazen , te zaterdag en zondag eens uitprobere se :)

gr33tzz
Gebruikersavatar
Pietje
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 03 apr 2003 19:32
Rijdt met: Scott Voltage YZ2

Bericht door Pietje »

In die zak kan ik meteen kleren voor een week meenemen ... ben je zeker dat je zoveel plaats wel nodig hebt of ben ik verkeerd en kan er eigenlijk niet zoveel in dan ik denk ?
Zak is zeker niet onhandig! Hij lijkt wel héél groot maar dat valt eigenlijk héél goed mee. En met die rekkertjes aan de zijkant kan hem een heel stuk compacter maken.
Plaats reactie