Vandaag bij H&S: POLAR S710i

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
ToM5
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL

Bericht door ToM5 »

Mick schreef:
ToM5 schreef:
ToM5 schreef:ik heb hem direkt besteld :P
Heeft er iemand een idee van de levertijden bij H&S want na een week nog niks geleverd :cry: en de feestdagen komen eraan #-o
Van zodra de betaling ok is, dan moet het binnen de 3 dagen aankomen...
Ik heb er al een 5tal keer iets besteld en altijd binnen de 3 dagen! :wink:
En als je onder rembours besteld???
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Dat heb ik nog niet gedaan... Dus geen idee :roll: Ik betaal normaal altijd met visa...
Gebruikersavatar
Flip M5
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 19:35

Bericht door Flip M5 »

Onder rembours is identiek! Max 5 dagen normaal gezien. Het kan natuurlijk zijn dat je artikel niet voorradig is. Normaal gezien heb je de dag na bestelling een mailtje gekregen waarin staat dat je verzending vertrokken is. Replyen op dit mailtje of even bellen lost alles wel op. :wink:
Gebruikersavatar
ToM5
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL

Bericht door ToM5 »

Downhilldude schreef:Onder rembours is identiek! Max 5 dagen normaal gezien. Het kan natuurlijk zijn dat je artikel niet voorradig is. Normaal gezien heb je de dag na bestelling een mailtje gekregen waarin staat dat je verzending vertrokken is. Replyen op dit mailtje of even bellen lost alles wel op. :wink:
Klopt dat ik een mail heb gehad, gedateerd op 15/12 dus zal na 't weekend moeten aankomen dan :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
homeboy
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: di 24 jun 2003 21:03
Rijdt met: Thompson Pro Team USA
Contacteer:

Bericht door homeboy »

Gisterenavond bij Van Eyck de S710i via de site besteld. Vanmorgen al een mailke gekregen dat ik hem mag afhalen. Dat is pas een snelle service.
Voor de scherpe prijs van 256 euro. :)
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Ik heb de S710i vorige week bij Van Eyck besteld, maar nog steeds niet aangekregen. Nochtans heb ik het bedrag onmiddelijk online overgeschreven, en kreeg ik bevestiging dat het artikel voorradig was.
Krijg je normaal ook een mail dat de verzending vertrokken is, want die heb ik niet gehad?
Gebruikersavatar
ToM5
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL

Bericht door ToM5 »

Hier ook zo'n verhaal Yakke, alleen heb ik bij H&S besteld!
Maar de eindejaars periode zal er zeker wel voor iets tussenzitten, veel bestellingen als last minute kerstkadoo, mensen die verlof hebben bij de courierdiensten,....of heb ik het mis???? #-o
ik hoop in ieder geval mijn kerstkadooke voor kerstmis te hebben :cry:
Gebruikersavatar
homeboy
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: di 24 jun 2003 21:03
Rijdt met: Thompson Pro Team USA
Contacteer:

Bericht door homeboy »

Yakke,
Ik heb gisterenavond via de site besteld, maar ik heb gekozen om hem zelf af te halen in de winkel in Aalst.
Na mijn bestelling kreeg ik om 21.09u een mail met als onderwerp Order Process en deze morgen om 9.07u een mail met als onderwerp Order Update waarin stond:


Het commentaar voor uw order is

Uw bestelling kan vanaf vandaag worden afgehaald in Aalst.



Uw order is aangepast naar de volgende status.

Nieuwe status: Processing

Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.


En ik heb mijn Polar vandaag probleemloos afgehaald in de winkel. (ik moest zelfs maar 256 betalen ipv de 256,95 die op de site staat :D )

Misschien staat hun verzendingsdienst nog niet helemaal op punt en moet je daarom zo lang wachten.
Gebruikersavatar
Nico
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 20 okt 2003 12:44

Bericht door Nico »

Ik ben sinds gisteren in bezit van een Polar S720i. IK heb die gekocht via
een fitnesscenter bij mij in de buurt.
Ik heb heb er ook een cadenssensor en een Infrared USB interface bijgekocht. Alles samen voor 345 EUR.
Gebruikersavatar
ToM5
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL

Bericht door ToM5 »

vandaag 2e kerstdag nog altijd niks :cry: maar naar't schijnt komt dat met van Gend en Loos? Iemand ervaringen hiermee?
En onder rembours moet je dan betalen aan de chauffeur van de transportdienst??? :roll:
Plaats reactie