En als je onder rembours besteld???Mick schreef:Van zodra de betaling ok is, dan moet het binnen de 3 dagen aankomen...ToM5 schreef:Heeft er iemand een idee van de levertijden bij H&S want na een week nog niks geleverd en de feestdagen komen eraanToM5 schreef:ik heb hem direkt besteld
Ik heb er al een 5tal keer iets besteld en altijd binnen de 3 dagen!
Vandaag bij H&S: POLAR S710i
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- ToM5
- Mountainbiker
- Berichten: 217
- Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
- Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL
- ToM5
- Mountainbiker
- Berichten: 217
- Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
- Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL
Klopt dat ik een mail heb gehad, gedateerd op 15/12 dus zal na 't weekend moeten aankomen danDownhilldude schreef:Onder rembours is identiek! Max 5 dagen normaal gezien. Het kan natuurlijk zijn dat je artikel niet voorradig is. Normaal gezien heb je de dag na bestelling een mailtje gekregen waarin staat dat je verzending vertrokken is. Replyen op dit mailtje of even bellen lost alles wel op.
- ToM5
- Mountainbiker
- Berichten: 217
- Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
- Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL
Hier ook zo'n verhaal Yakke, alleen heb ik bij H&S besteld!
Maar de eindejaars periode zal er zeker wel voor iets tussenzitten, veel bestellingen als last minute kerstkadoo, mensen die verlof hebben bij de courierdiensten,....of heb ik het mis????
ik hoop in ieder geval mijn kerstkadooke voor kerstmis te hebben
Maar de eindejaars periode zal er zeker wel voor iets tussenzitten, veel bestellingen als last minute kerstkadoo, mensen die verlof hebben bij de courierdiensten,....of heb ik het mis????
ik hoop in ieder geval mijn kerstkadooke voor kerstmis te hebben
- homeboy
- Mountainbiker
- Berichten: 65
- Lid geworden op: di 24 jun 2003 21:03
- Rijdt met: Thompson Pro Team USA
- Contacteer:
Yakke,
Ik heb gisterenavond via de site besteld, maar ik heb gekozen om hem zelf af te halen in de winkel in Aalst.
Na mijn bestelling kreeg ik om 21.09u een mail met als onderwerp Order Process en deze morgen om 9.07u een mail met als onderwerp Order Update waarin stond:
Het commentaar voor uw order is
Uw bestelling kan vanaf vandaag worden afgehaald in Aalst.
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Processing
Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.
En ik heb mijn Polar vandaag probleemloos afgehaald in de winkel. (ik moest zelfs maar 256 betalen ipv de 256,95 die op de site staat :D )
Misschien staat hun verzendingsdienst nog niet helemaal op punt en moet je daarom zo lang wachten.
Ik heb gisterenavond via de site besteld, maar ik heb gekozen om hem zelf af te halen in de winkel in Aalst.
Na mijn bestelling kreeg ik om 21.09u een mail met als onderwerp Order Process en deze morgen om 9.07u een mail met als onderwerp Order Update waarin stond:
Het commentaar voor uw order is
Uw bestelling kan vanaf vandaag worden afgehaald in Aalst.
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Processing
Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.
En ik heb mijn Polar vandaag probleemloos afgehaald in de winkel. (ik moest zelfs maar 256 betalen ipv de 256,95 die op de site staat :D )
Misschien staat hun verzendingsdienst nog niet helemaal op punt en moet je daarom zo lang wachten.