kleding decathlon

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
adrenalinerush
Mountainbiker
Berichten: 204
Lid geworden op: za 01 sep 2007 07:47
Rijdt met: Trek 8500 '09

kleding decathlon

Bericht door adrenalinerush »

wat is jullie oordeel over de mtb kleding in de decathlon...Ben daarstraks daar mtb-shorts gaan passen, dat gaf precies het gevoel dat ik een pamper aan had. Ik zou graag een beetje degelijke en comfortabele kledij willen hebben, maar voorlopig wil ik er nog niet te veel geld tegen aan smijten. Hebben jullie enige tips waar ik dat kan vinden.
Charlie Big Potato
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 16 jan 2007 23:31
Rijdt met: Rockrider 9.1

Bericht door Charlie Big Potato »

Ik heb twee broeken met rode zeem, en die valt best mee prijs/kwaliteit. Ik ga binnenkort eens gaan voor de 'top'zeem (zwart).
Heb ook een Rockrider vest voor in de winter, en daar ben ik echt content van! Zeer warm en een stof die veel wind tegenhoudt.
Verder heb ik ook nog handschoenen (zomer en winter), ook zeker goed genoeg.
Ik wou ook voor decathlon schoenen gaan, maar die zijn toch te smal voor mij.
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

Van de wintershirts en de windstopper die ik heb ben ik heel tevreden. Ik heb ook een korte koersbroek (rode zeem) met bretellen van daar, waar ik ook geen klagen van heb, ze zit me prima, maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik probleemloos met eender welke broek kan fietsen zonder zitvlakproblemen.
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Twee shirtjes die ik ervan heb, zijn niet slecht, wel merkelijk minder dan Santini of Assos, maar ook goedkoper.

Een broek (met beige zeem) die al wat ouder is, is niks waard. Na een tijd pijn aan de k.nt, overschakelen op een Santini (de dag zelf) en geen probleem meer.
Charlie Big Potato
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 16 jan 2007 23:31
Rijdt met: Rockrider 9.1

Bericht door Charlie Big Potato »

Ik heb ook zo een 'los' shortje met een beige zeem erin voor recreatief wa te fietsen. Wat een hel... die zeem trekt idd op niets, er zit ook geen pasvorm in en dat voel je echt hard.
Dan kan je beter voor de aldi/lidl/kruidvatpromotie gaan! (Ik heb een broekje van Ksport, kruidvat, en ik heb daar zeker niet meer last in als bij mijn rode decathlon zeem).
Gebruikersavatar
medguy
Mountainbiker
Berichten: 969
Lid geworden op: di 24 okt 2006 14:22
Rijdt met: piept en rijdt niet vanzelf.

Bericht door medguy »

ik weet niet maar ik draag gewoon een onderbroek en een korte broek en ik heb geen pijn. =P~
Vraag mij af waarom jullie daar pijn hebben en ik niet. =P~
Gebruikersavatar
adrenalinerush
Mountainbiker
Berichten: 204
Lid geworden op: za 01 sep 2007 07:47
Rijdt met: Trek 8500 '09

Bericht door adrenalinerush »

Wat raden jullie aan....zo'n losse short met een broekje met zeem in of een gewone wielebroek?
Van Belle
Mountainbiker
Berichten: 436
Lid geworden op: do 12 jul 2007 13:15
Rijdt met: Wilier 501xn

Bericht door Van Belle »

ik heb daar zo'n grijs frakske gekocht van rockrider en ben er zeer tevreden van. Heb daar ook en 3/4 broek gekocht met rode zeem en een winter broek van Biemme. Ze zitten alle 2 zeer makkelijk.
LichterveldseMTB'er
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: di 21 aug 2007 17:46
Rijdt met: Fuji discovery.se

Bericht door LichterveldseMTB'er »

Yellow,

Al mijn kleren komen ook van decathlon. Ben wel iets minder content van da rood zeem. De eerste 30 km geen probleem, maar na iets wat meer km's begin ik ook wel wat pijn te hebben aan mijn zitvlak. De schoenen van decathlon heb ik ook en ben zeer tevreden. Ook de overtrekjes zitten perfect voor de schoenen. T-shirts en vestje zijn vré goed!

Met vriendelijke groeten

Christophe
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

adrenalinerush schreef:Wat raden jullie aan....zo'n losse short met een broekje met zeem in of een gewone wielebroek?
Voor mij alleen echte koersbroeken, dat los gedoe blijft alleen maar overal achterhangen.
Plaats reactie