Fietsdrager

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Gast

Fietsdrager

Bericht door Gast »

eeuh iemand ervaring met een fietsdrager van het merk "Spinder", ben op zoek naar een drager voor op de trekhaak. Ik heb gene orginele trekhaak en daarom past een Twinny load niet ( mijn voorkeur).
Gebruikersavatar
ToM5
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL

Bericht door ToM5 »

Waarom ne Twinny? Deze zetten je bike vast op de cranks en belasten zo je trapas zeer sterk, ook is er al vaak gebleken dat de nieuwe Shimano cranks er niet in passen doordat deze te breed zijn (XT en LX 03) #-o
Ik ben nog altijd zeer tevreden van mijn Tacx fietsdrager 8)
Gebruikersavatar
Olibiker
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 12 nov 2003 23:23
Rijdt met: Canyon RC8

Re: Fietsdrager

Bericht door Olibiker »

maurice schreef:eeuh iemand ervaring met een fietsdrager van het merk "Spinder", ben op zoek naar een drager voor op de trekhaak. Ik heb gene orginele trekhaak en daarom past een Twinny load niet ( mijn voorkeur).
Beste,
Sedert een paar maanden heb ik mij een Mottez aangeschaft in de Makro en ben er zeer tevreden over. Ik wou er een waar 4 fietsen opkunnen. De meeste grote merken kosten een fortuin en zijn niet beter (alleen wat luxueuzer afgewerkt). En volgens mij gaan die op elke trekhaak, al weet ik dat niet voor 100% zeker.
Gebruikersavatar
Iglo
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 20 okt 2002 23:54
Rijdt met: Scott, Specialized, Scott

Re: Fietsdrager

Bericht door Iglo »

maurice schreef:eeuh iemand ervaring met een fietsdrager van het merk "Spinder", ben op zoek naar een drager voor op de trekhaak. Ik heb gene orginele trekhaak en daarom past een Twinny load niet ( mijn voorkeur).
Hoi,

Ik heb een Hawk van het merk Spinder. Dat zijn de niet alu uitvoeringen van Spinder. Is wel zwaar uitgevoerd, maar dus ook stevig. Past op iedere standaard trekhaak. Ik zet die bvb op twee wagens (natuurlijk niet tezelfdertijd :wink: :wink: ) Enigste nadeel zijn wel de kunststof "schelpjes" waar de wielen in rusten. Die zijn nl. voor een MTB niet echt diep/breed genoeg [-X [-X .

De Spinder (en Hawk) kun je in vele winkels vinden.

Groeten,
Iglo
Gebruikersavatar
Flip M5
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 19:35

Bericht door Flip M5 »

In de auto 5 liggen goeie voor +- 90 euro voor 2 fietsen, +- 120 euro voor 3 fietsen. Wij gebruiken deze al jaren op vakantie, TT enz...
Nietduur en perfect instelaar en zelf te monteren. Merk schiet me even niet te binnen, maar ze zijn zwart/blauw.
Greetzzzz....
pierke
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 23:18
Rijdt met: trek 4700

Re: Fietsdrager

Bericht door pierke »

Iglo schreef:
maurice schreef:eeuh iemand ervaring met een fietsdrager van het merk "Spinder", ben op zoek naar een drager voor op de trekhaak. Ik heb gene orginele trekhaak en daarom past een Twinny load niet ( mijn voorkeur).
Hoi,

Ik heb een Hawk van het merk Spinder. Dat zijn de niet alu uitvoeringen van Spinder. Is wel zwaar uitgevoerd, maar dus ook stevig. Past op iedere standaard trekhaak. Ik zet die bvb op twee wagens (natuurlijk niet tezelfdertijd :wink: :wink: ) Enigste nadeel zijn wel de kunststof "schelpjes" waar de wielen in rusten. Die zijn nl. voor een MTB niet echt diep/breed genoeg [-X [-X .

De Spinder (en Hawk) kun je in vele winkels vinden.

Groeten,
Iglo
Die heb ik ook ja. Bevalt prima lekker degelijk. Die gootjes is niet echt superhandig, ik laat altijd wat lucht uit de banden zodat ze er toch in passen, maar er zijn misschien ook wel bredere te krijgen. Gootjes zijn bij mij wel van staal ipv kunststof =D>
Plaats reactie