Welke schoenen voor PDM324 en PDM520?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Johan
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: za 20 sep 2003 14:40
Rijdt met: Cube Reaction 2004

Welke schoenen voor PDM324 en PDM520?

Bericht door Johan »

Ik ben op zoek naar schoenen voor op de pedalen PDM324 en PDM520.Ze zouden redelijk warm mogen zijn voor de winter!
Wie kan er mij goede schoenen aanbevelen?
(Volgens de site van Shimano zijn de SH-M038 het meest geschikt voor deze pedalen, ik ben deze dan ook gaan passen, maar ik denk dat dit meer iets voor de zomer is).
Gebruikersavatar
Nico Wils
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: vr 25 jul 2003 06:34
Rijdt met: Scott team issue Scandium 7,5kg + custom brand Lx

Bericht door Nico Wils »

ik heb pedalen pdm520 gecombineerd met schoenen SH-M071(lekkere stevige hiel en zool) en ze doen het beide prima, voor de winter trek ik er wel overschoentjes van Adidas in neopreen over...........maar da's je eigen keuze natuurlijk.

:bounce:
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Bericht door Brainjumper »

Goede winterschoenen zijn waterdichte schoenen en hun assortiment is eerder beperkt. Enkele voorbeelden: Gaerne Polar, Lake MXZ300, Shimano SH-W-100, Northwave Grizley, Sidi Inverno. Kijk eens rond op het net of bezoek de sites van de opgesomde merken eens.
Gebruikersavatar
Johan
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: za 20 sep 2003 14:40
Rijdt met: Cube Reaction 2004

Bericht door Johan »

Ik heb uiteindelijk geopteerd voor de SH-M058 schoenen van Shimano, gewoon omdat deze schoenen mij het beste zaten (ik heb namelijk nogal een brede voet, en in de meeste schoenen zaten mijn voeten een beetje "gepitst").
Ik hoop dat ik een goede keuze gemaakt heb???
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

t is misschien een domme vraag, ma int boekske van schimano sta zo echt van dieje schoen voor dieje pedaal, ma uiteindelijk passe die toch allemaal hé, of ni?
t zit nu zo da ik in den tijd (hehe een half jaar geleden) pedaalkes en schoene heb gekocht, jawel zoals int boekske voorgeschreven. (alleen het mannenmodel want het vrouwenmodel was te klein!!!! zelfs de grootste maat). Nu he mijn zuster een lief, en dieje ging in den tijd me iemand mee mtb'en, ma na vier keer is em gestopt. dus krijg ik hier zomaar ff, zo goed als nieuwe schimano's, toch wel net in mijn maat, zomaar gratis en voor nix (allez, ja ne kus). Ma da is dus een ander modelleke (zo eer ne vrijetijdsschoen, weet ge wel). Die passe wel op mijn pedaalkes, ma da kan toch geen kwaad ofzo? is misschien een domme vraag, ma ben ook maar een leek he.

domme groetjes van BIGFOOT! :lol:
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Gazellineke schreef:t is misschien een domme vraag, ma int boekske van schimano sta zo echt van dieje schoen voor dieje pedaal, ma uiteindelijk passe die toch allemaal hé, of ni?
Inderdaad, ze maken allemaal gebruik van hetzelfde systeem (spd), dus dat speelt helemaal geen rol.
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

aha, ziet ge t wel, dacht het zelle. die proberen u me die boekskes gewoon int zak te zette en op hoge koste te jagen grrrrrr!
Plaats reactie