FIETSKLEDIJ/SCHOEISEL/HELMEN

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

FIETSKLEDIJ/SCHOEISEL/HELMEN

Bericht door stivo »

Ik zou eens graag van jullie vernemen waar jullie je fietskledij kopen en of jullie tevreden zijn over de uitleg die je erbij krijgt en de keuzemogelijkheden.....ik heb namelijk gemerkt dat de meeste fietshandelaars maar een beperkt aanbod hebben en het echt als bijproduct aanbieden.Ik ben van plan een shop te openen in het Antwerpse met enkel kledij,brillen,helmen en schoeisel....en dan niet het aanbod dat je in kille winkels als decathlon vind maar toch iets meer naar kwaliteit...merken als pearl izumi/giro/northwave/craft......als ik zie hoeveel volk er op de toertochten verschijnt....zou dit wel eens kunnen aanslaan...........graag jullie reactie

Groetjes STIVO[/b]
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik koop mijn fietskledij overal, meestal north wave en craft.
bij van eyck hebben ze grote keus in kleding :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ik koop mijn kleding bij de fietsmaker ik krijg daar een degelijk korting
weet uit testverslagen ui magazine's wat ik wil hebben en dan maar bestellen
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

waar is van eyck gelegen?..........
Gast

Bericht door Gast »

van ecyk heeft een winkel zowel in aalst als tessenderlo
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Bericht door Brainjumper »

In Heusden-Zolder (Heusden) bij Di Angeli hebben ze ook een redelijk aanbod van diverse merken en omdat ze zelf ook heel wat MTB-ervaring hebben weten ze u daar met kennis van zaken een zeer degelijk advies te geven over wat het best voldoet in welke weersomstandigheden enz.
Gebruikersavatar
Winno
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 00:19
Rijdt met: Nicolai Saturn 11 / Geometron G13 /

Bericht door Winno »

Ik ben uit het Antwerpse, Wijnegem en vind dit een leuk idee om een zaak in kledij te beginnen.
Heb vooral kleding van Gore,Craft en nu ook nog sponsorkledij van het merk Vermarc.
Veel succes als je ermee zou beginnen en laat iets weten, ik kom zeker langs. :D
Gast

Bericht door Gast »

Als je een zaak wilt beginnen toch eerst eens grondig marktonderzoek doen zunne? :D Een zaak in fietskledij willen beginnen en de prijsbreker Van Eyck niet kennen? :colors:
In elk geval veel succes \:D/
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

is de prijs het belangrijkste of goed advies en iemand in de winkel waar je een babbeltje mee kan doen over je favoriete hobby?
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Naar mijn mening tegenwoordig eerder prijs (de klant is vooraf al geïnformeerd en weet goed wat hij/zij wil, kijk nota bene naar het doel van dit forum!) + inderdaad een heel groot assortiment kunnen aanbieden...

Als je die twee dingen kan combineren (niet makkelijk voor een starter), zit je zeker goed :wink:

Janssen fietsplezier heeft trouwens ook een redelijke kledingafdeling, Barracuda nog net iets meer, en in alle United Brands winkels is ook een beperkt aanbod van Pearl Izumi te vinden (gewoon om maar even de concurrentie voor te stellen)...

Maarrrrrrrrr, je hebt volgens mij overschot van gelijk wanneer je zegt dat de fietsenmaker om de hoek meestal amper of geen kleding liggen heeft.
Plaats reactie