Polar s720i : Online in US, Nederland of lokale fietswinkel?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

jantie schreef:Heb echter ondertussen opgemerkt dat Van Eyck (www.bikegear.be) ook Polar aanbiedt aan aantrekkelijke prijzen.
Mijn vorige post in dit topic niet gelezen zeker?
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

jantie schreef: In elk geval, zoals iemand eerder opmerkte op het forum, de e commerce ontketent stilaan een prijzenoorlog waar wij alleen beter van worden...
Niet iedereen... ik werk in een fietsenwinkel en denk dat de toekomst voor veel fietsenhandelaars, die niet op de internet trein springen, er niet zo rooskleurig uitziet...
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

naar het schijnt is er in Duitsland een afgrijselijk probleem voor de gewone fietsenmaker.

Waar moeten die mensen nog van leven ? Waarop hebben die nu nog hun marge ?
Gast

Re: Polar s720i : Online in US, Nederland of lokale fietswin

Bericht door Gast »

zelf 720i aangeschaft bij www.futurumshop.nl zeer snelle levering (2 dagen later in de bus). momenteel kost ie 342euro met waardebon van 50 euro bij.
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Re: Polar s720i : Online in US, Nederland of lokale fietswin

Bericht door Bmweke »

b_klein schreef:zelf 720i aangeschaft bij www.futurumshop.nl zeer snelle levering (2 dagen later in de bus). momenteel kost ie 342euro met waardebon van 50 euro bij.

Hmmm 342euro is toch nog veel hé...
- de 50 euro is nog 292euro.

Bij Van Eyck kost hij via het internet

Polar S720i Hartslagmeter Polar 273,96 EURO

ik heb de S710i gekocht, die staat er 256.95euro
is eigenlijk juist dezelfde als de 720 buiten de stalen kap...
Gebruikersavatar
Flip M5
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 19:35

Bericht door Flip M5 »

Fluffy schreef:
jantie schreef: In elk geval, zoals iemand eerder opmerkte op het forum, de e commerce ontketent stilaan een prijzenoorlog waar wij alleen beter van worden...
Niet iedereen... ik werk in een fietsenwinkel en denk dat de toekomst voor veel fietsenhandelaars, die niet op de internet trein springen, er niet zo rooskleurig uitziet...
Als uwen baas dus slim is springt ie ook op diene trein :wink:
Gebruikersavatar
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 22:46
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door TEAM SAFETY JOGGER »

Ik heb gisteren bij Van Eyck die Polar S720i gaan halen, gemakshalve had ik de usb infrarood ontvanger erbij gekocht. Maar dat spel ontvangt nikske, mijn computre draait op XP, en ik heb de upgrade van de website al gedaan. Wie kan mij helpen
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

ge moet dus eerst uwe polar op connect zetten...

4x op de rechts/boven knop drukken
file/options/fit.test/en dan Connect

dan op uw op de pc op verbinding maken met hartslagmeter en dan zult ge zien dat het gaat....

ik heb er ook een kwartier achter gezocht :D
Gebruikersavatar
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 22:46
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door TEAM SAFETY JOGGER »

Dat heb ik gedaan maar dan krijg ik de melding "bezig met het maken van de verbinding met de hartslagmeter". En voor de rest gebeurt er niets, in mijn instellingen van het programma staat hij ook op USB, ik heb na hij op connect staat al eens verder geduwd op start, dan krijgt ge "file" en dan nogmaals op start, vervolgens krijgt ge dan "infrared".
Dan begint die USB ontvanger te flikkeren en de horloge loopt van 0 tot 100%. Maar op mijn scherm blijft de melding "bezig met het maken van de verbinding met de hartslagmeter".
Ik had nochtans die rit van vandaag graag zien verschijnen in grafiekskens, maar nikske, nougaballen. [/quote]
Plaats reactie