welke fietspc

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gast

Bericht door Gast »

IDD, niet op het apparaat zelf en ook alleen maar in de software van Ciclotrainer!
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

OK. Bedankt mannen.
't is helemaal duidelijk nu
Kaka
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 12:39

Bericht door Kaka »

ivo schreef:Ik heb in de tijd mijn Hac4+ gekocht voor 199 € bij bike-discount, dat gaf de doorslag, vind daar maar eens een Polar 7 reeks voor...
Momenteel staat er een Hac4+ US Postal op de site van VanEyck, goedkoper dan bij Bike-discount.
Wat is nou het verschil tussen de HAC4+ en de HAC4?? Alleen dat je er bij de + een trainingsboek bij krijgt, toch? Of zijn er nog meer verschillen?

Kas
Gebruikersavatar
JVMTB
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 21:09
Rijdt met: Speci Stumpjumper Comp

Bericht door JVMTB »

Ik sta op het punt in te gaan op de dagpromotie bij Bikediscount:
http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1261246693
De HAC 4 US postal aan 159,90.
Wat moet ik daarbij nog bestellen ?
De HACtronic interface (USB?) aan 69,90 € ?
Is de Trapfrequentieset aan 32,90 € aan te raden of niet echt nodig?
Gast

Bericht door Gast »

De fietscomputer is identiek hetzelfde. Je kan hem wel krijgen in verschillende kleuren. Er is ook een titanium versie (die buiten de case ook identiek hetzelfde is.
de '+' betekent dat de interface en software (2 cd roms met drie progamma's) inbegrepen is.

Wat die dagpromotie betreft zie een andere topic hierover die dit al allemaal, in het lang en het breed, behandeld. (fietsonderdelen/ciclomaster)

De trapfrequentie is alleen nuttig als je van plan bent je Hac4 ook te gebruiken op asfalt (training of racefiets). Bij MTB zelf heeft het weining zin gezien je daar nooit een trapfrequentie langdurig kan aanhouden en je je tpf dient aan te passen aan het terrein. Denk er ook aan dat de tpf sensor van Ciclosport niet draadloos is en je met een kabel over je onderbuis naar beneden moet. Niet echt praktisch in de modder.
Plaats reactie