Rugzak, welke ?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zaskie
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 21 apr 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar LE

Rugzak, welke ?

Bericht door Zaskie »

Ik ben op zoek naar een geschikte bike rugzak om hoofdzakelijk te gebruiken tijdens dagtochten.
Ik acht hierbij aan vb. een Deuter Race X Air.
Heeft iemand, deTransAlp fractie vb., ervaring met deze of eventueel andere types van Deuter rugzakken.

Rudi
Gebruikersavatar
ToM5
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL

Bericht door ToM5 »

als ik een rugzak gebruik is het meestel mijn camelbak vanwege de vele mogelijkheden en bij aankoop van een nieuw model heb je veel keuze en deze zijn ook meestal speciaal voor fietsers gemaakt, dus moest ik in jouw schoenen staan zou ik eerst eens gaan zoeken bij camelbak en overwegen van al dan niet het reservoir te gebruiken :D
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Bericht door WT6 »

Ik gebruik ook nen Deuter Race X. Weet niet of het nen air is maar ben d'r absoluut dol op. Massa's plek in, 3 liter Camelbak en een hoop materiaal... geen problemen mee. Als hij vuil is, mee het wasmachine in.

Een stuk goedkoper dan Camelback en voor mijn part zeker zo goed.
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Ik ken er niets van, maar heb juist gelezen in de moutainBIKE (de site) dat Deuter zeer goed is, maar de Race X juist de minst goede van Deuter
Gast

Bericht door Gast »

deuter is zeer goed zeker prijs kwaiteit
camelbak is ook heel goed maar deze zijn opmerkelijk duurder dan de deuter hiervan kan je er twee kopen en dan nog een drinkzak van een ander merk
Plaats reactie