Glijdende broek

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Matchbox
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 21 apr 2003 18:19
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Glijdende broek

Bericht door Matchbox »

Ik heb een paar weken geleden een lange broek van Gore gekocht in van die glanzende stof en daarmee schuif ik de hele tijd op mijn zadel in plaats van er vast op te zitten. Dat kost toch wat energie. Met mijn korte broek had ik dat niet en 't was nochtans ook maar een goedkoopje. Voor de rest is het een comfortabele broek. Het "zeem" is wel dikker dan van mijn korte broek, dus misschien is dat de oorzaak. Is dit glijden normaal en wordt dit beter naarmate je de broek meer draagt of heb ik gewoon weer zo'n raar probleem :-? ?
Snah
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 11 jul 2003 19:47
Rijdt met: Xesco RDL XT
Contacteer:

Bericht door Snah »

alst een zonder bretellen is dan kan dat gebeuren, daar heb k zelf ook last van. Of je hebt een maatje te groot gekocht
grtz
Gebruikersavatar
Griffon
Mountainbiker
Berichten: 303
Lid geworden op: do 26 jun 2003 22:29
Rijdt met: No Saint Luzifer

Bericht door Griffon »

deleted message
Laatst gewijzigd door Griffon op wo 07 jul 2010 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Re: Glijdende broek

Bericht door Yakke »

Matchbox schreef:Ik heb een paar weken geleden een lange broek van Gore gekocht in van die glanzende stof en daarmee schuif ik de hele tijd op mijn zadel in plaats van er vast op te zitten. Dat kost toch wat energie. Met mijn korte broek had ik dat niet en 't was nochtans ook maar een goedkoopje. Voor de rest is het een comfortabele broek. Het "zeem" is wel dikker dan van mijn korte broek, dus misschien is dat de oorzaak. Is dit glijden normaal en wordt dit beter naarmate je de broek meer draagt of heb ik gewoon weer zo'n raar probleem :-? ?
Dat licht gewoon aan de stof. Beide zullen wel van polyester zijn, maar polyester bestaat in honderd soorten en de ene soort schuift gemakkelijker dan de andere.
Snah
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 11 jul 2003 19:47
Rijdt met: Xesco RDL XT
Contacteer:

Bericht door Snah »

al gefietst met eentje zonder bretellen? dan kan da door het heen en weer schudden op het zadel wel is allemaal verschuiven allee bij mij toch
Matchbox
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 21 apr 2003 18:19
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door Matchbox »

't Is er eentje met bretellen en 't zal wel aan die blinkende stof liggen. Iets om in het vervolg op te letten als ik nog eens een broek koop, want de combinatie glad zadel + gladde broek is toch niet ideaal.
Nullius
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 sep 2003 00:27
Rijdt met: Koga Miyata X-Runner 2003
Contacteer:

Bericht door Nullius »

Normaal is het je zadel dat je tegenhoudt van het schuiven ...
Als je last hebt van het naar VOREN schuiven bij het gewoon rijden op de baan ... kan je misschien de helling van je zadel wat veranderen (met punt meer naar omhoog).
Plaats reactie