Cateye Cordless 7 verloren

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Cateye Cordless 7 verloren

Bericht door Black Phantom »

Op 03/03/03 koop ik een Cateye Cordless 3
Schoon machientje, werkt goed. 8)
Op 24/06/03 speel ik hem kwijt op Kessel fort #-o
Op 27/06/03 koop ik een Cateye Cordless 7
Schoon machientje, werkt goed 8)
Op 12/10/03 speel ik hem kwijt op de TT Averbode #-o #-o

Nu zit ik hier met twee Cateye cordless systemen maar zonder computerke (zijn niet apart verkrijgbaar)
Ik kan er nu toch zo weer geen gaan kopen zeker???
Dat zou de derde zijn in amper 7 maanden tijd [-X

Zonde ... want een mooi computerke dat goed z'n werk doet ... maar niet op z'n plaats kan blijven zitten, daar ben ik niks mee! :evil:

'k Zal eens bij Van Eyck moeten binnenspringen en iets anders kiezen.

p.s. tips om dit te veranwoorden aan uw vrouw zijn welkom :lol:
Gebruikersavatar
TJ!
Mountainbiker
Berichten: 334
Lid geworden op: do 05 sep 2002 02:00
Rijdt met: ne zilveren HT en ne zwarte FS
Contacteer:

Bericht door TJ! »

BP,
mag ik misschien even profiteren van jouw miserie... :oops:

Ikzelf ben het dekseltje dat op het zendertje zit verloren... en 'k ben een beetje bang dat, als er veel water zou naar binnengaan, mijn zendertje om zeep zal zijn.

Dus mocht je toevallig zo een dekseltje van één van jouw zendertjes kunnen missen, zou 'k je eeuwig dankbaar zijn...

...maar voel je niet "verplicht", hé. Als je hoopt dat je het in de toekomst zelf nog zult nodig hebben, even goede vrienden, zulle.

Tj!
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

TJ! schreef:BP,
mag ik misschien even profiteren van jouw miserie... :oops:

Ikzelf ben het dekseltje dat op het zendertje zit verloren... en 'k ben een beetje bang dat, als er veel water zou naar binnengaan, mijn zendertje om zeep zal zijn.

Dus mocht je toevallig zo een dekseltje van één van jouw zendertjes kunnen missen, zou 'k je eeuwig dankbaar zijn...

...maar voel je niet "verplicht", hé. Als je hoopt dat je het in de toekomst zelf nog zult nodig hebben, even goede vrienden, zulle.

Tj!
Check uw pm
Gast

Bericht door Gast »

Ben zo in de ardennen mijn Hac4 eens verloren. Gelukkig heeft een opmerkzame achteroprijder (Masjar) hem nog gevonden.
Sindsdien zit er op een marathon altijd een tape rond mijn computer zodat ie zeker niet meer loskomt.
Gebruikersavatar
Zaskie
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 21 apr 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar LE

Bericht door Zaskie »

Heej BP,

Mijn pa heeft geruime tijd geleden eens een Cateye Cordless computer gevonden tijdens een uitje. Ik weet alleen niet welk type. Ik kan het eens nakijken. Kan een CC-CL100 zijn maar ben niet zeker.
Als ie compatibel is en mocht je eventueel geinteresseerd zijn, geef dan maar een seintje.
Ik vermoed dat mijn pa maar al te blij zal zijn als ie er iemand mee kan depanneren. Nu verzamelt deze teller enkel stof ipv. kilometers.

Rudi
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

ivo schreef:Ben zo in de ardennen mijn Hac4 eens verloren. Gelukkig heeft een opmerkzame achteroprijder (Masjar) hem nog gevonden.
Sindsdien zit er op een marathon altijd een tape rond mijn computer zodat ie zeker niet meer loskomt.
ben mijne Hac4 ook al twee keer verloren. ene keer op dak van auto laten liggen en heb hem een 3 tal dagen later teruggevonden op straat in de modder (gelukkig was Aquafin aan 't werk in onze straat). nen tweede keer onlangs met tt van dilbeek verloren door ne val in uitgestippeld parcours in nen bos. ben helemaal tevoet terug gaan zoeken en heb hem teruggevonden [-o< .
'k heb zo'n vermoeden dat ik den derde keer minder geluk zal hebben, ben dus ook op zoek naar een extra beveiliging.
Gast

Bericht door Gast »

Extra beveiliging is niet moeilijk.
Je hebt 2 soorten voetjes: met schroefmount (standaardsysteem) en met 2 rubbers (de nieuwe versie die je ook op je stuurpen kan monteren).
Het voetje met schroef: geen probleem is uit een stuk en schroef komt niet los.
Het voetje met rubbers: vervang de 2 rubbers gewoon door 2 colsonbandjes, komt zeker niet meer los. je moet wel nog een tape doen rond de ontvanger op je bikemount (bij dit model is dit niet in 1 stuk maar in 2 delen omdat je de draairichting kan bepalen). En bij een val kan de ontvanger (met je Hac4 erop) van de rail schieten, vandaar de tape.

De bevestiging van de Hac4 op de ontvanger is met een kliksysteem. Uit voorzorg (is wel nog nooit losgekomen maar je weet nooit) gewoon een stuk zwarte isolatietape 1 x rond de voeg Hac4/ontvanger draaien. Valt niet op, is gemakkelijk te verwijderen en komt niet los.

Bij vuil weer gebruik ik ook nog iets simpeler. Neem een stukje doorzichtige krimpfolie (zoals rond vb. vlees zit) en wikkel dit over je Hac 4 en de ontvanger. Je Hac4 zit vast rond de ontvanger, je scherm is beschermt tegen water en modder, er kan geen modder in de knoppen doordringen en je scherm blijft zichtbaar en de knoppen bedienbaar. Na de rit gewoon verwijderen en je toestel is kraaknet.
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

thx voor de hints ivo, ga die folie eens uitproberen.
Plaats reactie