Schoenovertrekken

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Ik heb er mij daar van Pro gekocht. 19,9€ betaald voor de waterdichte versie. De eerste keer dat ik er mij met velcro koop. Voordien was het altijd met ritssluiting, maar bij m'n vorig paar was het net dat onderdeel dat de geest heeft gegeven.
Ik heb ook die Gore's in mijn handen gehad, maar vond ze toch vrij prijzig. Als mijn Pro's om zeep zijn haal ik er mij gewoon nieuwe (normaal gaan ze wel een dik jaar mee, maar ik neem dan ook niet deel aan die bagger/wandel TT's).
Weliswaar een klein merk, maar jaarlijks veranderen ze toch hun uitvoeringen van overschoenen. Voor mij persoonlijk de beste prijs/kwaliteit!
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

In de solden bij DISPORT een paar waterdichte winterschoenen Shimano W101 voor 50 Euro gekocht. Denk mijn Gore overtrekken niet meer te moeten gebruiken.
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

lycra overschoenen

Bericht door kristofbomans »

ik heb zo van die lycra overschoenen en rij daar zelfs wedstrijden mee en ik heb ze toch al zo'n 4 maanden. Als ik van de fiets moet doe ik ze wel nie aan. Nog een heel goedkope oplossing is gewoon oude sokken over schoenen trekken. Da houdt het water nie echt tegen, maar uw schoenen worden daar nie zo vuil van en dat maakt de levensduur van uw schoenen toch langer. Je kan dan bv. gewone sokken aan je voeten doen. Dan doe je je schoenen aan en trek je de sokken erover. De sokken aan je voeten plooi je dan om over de sokken die over je schoenen trok en da blijft goed zitten. Ge moet da natuurlijk nie met nieuw sokken doen he.Tijdrijders doen da ook wel. VDB ziet ge zo ook dikwijls rondrijden en paulissen soms ook op de mtb.
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

:D Ik ben misschien wa laat maar ik heb er van ULTIMA BIKEWEAR de AQUAFLEX PRO da is van 3mm rubber gemaakt!!!!!!!
Géén natte voeten meer en héééééééél warm .
Ze kosten wel rond de 38 epokes denk ik :-? (heb ze al efkes en vergeet da rap)
Plaats reactie