Zonnebril op maat?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

XVM schreef:Echtr opvallend smaller dan de gemiddelde zonnebril lijkt mij die wel niet...
Tja...smaller ga ik toch niet vinden denk ik, dus ik ga gewoon voor die bril.
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Re: Zonnebril op maat?

Bericht door franky »

Yakke schreef:Aangezien ik een smal hoofd heb passen zonnebrillen mij niet. Ik bedoel daarmee dat ze niet overal mijn gezicht volgen, maar op de hoeken duidelijk uitsteken. Dit is eigenlijk echt geen zicht.
Dit is altijd de reden geweest voor mij waarom ik nooit een zonnebril draag. Maar meer en meer zijn er tijdens het biken momenten waarop ik me dat sterk beklaag, vandaar mijn vraag: worden er sportzonnebrillen op maat gemaakt, en zo ja, kunnen jullie mij dan adressen bezorgen?
sorry voor de late reaktie: adidas gazelle, evil eye pro en explorer worden in small en large verkocht. dat moet zeker lukken in jou geval (kan het weten want 'k zit in de branche :wink: )
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Ik ben net de Graal SX gaan halen in de kleur Metal Blue.
Ik moet eerlijk toegeven dat het verschil met een "normale" bril kleiner is dan ik gehoopt had, maar het resultaat mag er zijn, dus ik ben zeker tevreden.
Ik vertrek morgenvroeg naar het zuiden van Frankrijd, en ben dus blij dat ik hem al heb voor ik vertrek.
Ik ben pas gisteren naar de fietswinkel gegaan en daar hadden ze deze bril niet op voorraad. Die man heeft dan naar de invoerder van Rudy Project gebeld om er zo snel mogelijk een te leveren. Gelukkig had de invoerder er een op voorraad liggen en hij heeft deze dan vanmiddag naar de fietswinkel gebracht.
En dan moet je ook nog weten dat die fietswinkel normaal gezien gesloten is op donderdag, maar aangezien ze daar toch voortdoen aan fietsherstellingen was het geen probleem om voor mij vijf minuutjes open te doen.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ik heb een kleine twee weken geleden de kerosene gekocht bij van eyck ( Rudy project ook ) en deze kan je verstellen aan de oren ook dus voor kleiner hoofd en wa dikker en de lenzen wel apart te kopen maar er zit wel een standaard bij maar de kleur hangt af van het model.

Gizmo 8)
Plaats reactie