schoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

schoenen

Bericht door Tommie »

Wat denken jullie van deze schoenen?? K heb wel vrij brede voeten en moet daar dus wel rekening mee houden. THX


http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=3514
Gebruikersavatar
Bellenaar
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:53
Rijdt met: Trek 9.8 OCLV 2001

Bericht door Bellenaar »

Ik heb me deze schoenen deze winter aangekocht en ben er uitermate tevreden over.
En ze zijn vrij breed, ik heb ook brede voeten en kan er makkelijk in, zelfs met 2 paar kousen.
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

het zijn ongetwijfeld goede MTB-schoenen ... voor mij echter waren ze vooraan te smal ... ik zal op brede voet leven zekers? :lol: ... ik heb het alternatief van northwave gekocht ... :roll:
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Bericht door Brainjumper »

Ogen toffe schoenen. Voor die prijs zouden ze ook heel degelijk moeten zijn, wat bij Shimano eigenlijk steeds het geval is. Pluspunt is alleszins de 3-voudige sluiting van de schoen.
Gebruikersavatar
den langen
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 28 mar 2003 22:04
Rijdt met: GIANT Boulder

Bericht door den langen »

ge hebt gelijk Tumblerke

sluiting met drie strips zit vaster en gemakkelijker dan één met 2 strips
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

flupke schreef:het zijn ongetwijfeld goede MTB-schoenen ... voor mij echter waren ze vooraan te smal ... ik zal op brede voet leven zekers? :lol: ... ik heb het alternatief van northwave gekocht ... :roll:
K rijd momenteel ook met northwave en persoonlijk vind ik dit zeer smalle schoenen. Alle Italiaanse merken trouwens. Daarom zou ik eerder voor shimano kiezen
Gebruikersavatar
osoc
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 mar 2003 00:55
Rijdt met: Thompson Athena

Bericht door osoc »

Ik rij met Northwave en ben er zeer tevreden over. Zitten me veel beter dan mijn schoenen voor race-fiets van diadora. Ik denk niet dat deze schoenen smal zijn.
Met shimano-schoeisel heb ik geen ervaring.
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Northwave staat bekend om zijn smalle schoenen! Ik rij er ook mee en vind ze prima (voor mijn voeten!)
Gebruikersavatar
Bikeman
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 17 okt 2002 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2 '97 / S-WORKS 2006
Contacteer:

Bericht door Bikeman »

ik rij ook met North Waves en ben daar echt super tevreden van...
Maar ik heb ook wel redelijk smalle voeten (zeker aan de vreef) en die NW's passen dus perfect :D
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Bericht door Brainjumper »

Ik heb Nrthwave en Shimano schoenen. Eerst heb ik de winterschoenen van Northwave "Arctic" aangeschaft. Heel aangename, waterdichte en warme schoenen; helaas na (amper ???) 3 winters barst in zolen ter hoogte van SPD-plaatjes. Onlangs in derde winter vervangen door SHIMANO SH-W101 die goedkoper waren en er steviger uitzien (tijd brengt raad). Zijn ook waterdicht maar wel iets minder warm dan NW.
Zomerschoenen van NW gaan nu derde zomer aanvangen en hopelijk nog enkele volgende. Ik vind persoonlijk NW wel mooier dan SH maar denk dat SH kwalitatief toch beter is.
Plaats reactie