Welke Pedalen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
DjJoe
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 nov 2004 21:09
Rijdt met: Granville Fuse

schoenen

Bericht door DjJoe »

ik rijd al sinds oktober vorig jaar met decathlon schoenen en ik ben daar zeer tevreden over...wel moet je er op letten om ze niet te strak aan te sluiten want na een tijd beginnen uw voeten te slapen. Als je dat tegenkomt strips losser maken...de oveschoenen (van decathlon) zijn ook niet slecht maar meer dan een seizoen gaan ze niet mee...lol ze zien dan ook veel af..
als je in decathlon schoenen koopt moet je zorgen dat je de set compleet hebt dus met plaatjes onder je schoenen want de vijzen die je nodig hebt zijn iets langer... :-D
Gebruikersavatar
BING
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: vr 09 apr 2004 20:55
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door BING »

Eén goeie raad: zorg dat je die schoenen past alvorens je ze koopt. MTB schoenen kunnen sterk verschillen in breedte, en te brede of te smalle schoenen kunnen een geseling zijn. Ik spreek uit ervaring: schoenen gekocht én gepast, maar toch onvoldoende op de breedte van de schoen gelet, resultaat: na ongeveer 1 uur fietsen beginnen mijn voeten te slapen... Toen ik de schoenen paste had ik hier echter geen erg in, dus een gewaarschuwd man.... :wink:
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

thanx allemaal

Bericht door Chimaera »

ksinderweer, vorige week donderdag schoenen gekocht van ITEK, zitten zaaaaaalig, geen last van slapende voeten, just nen tour gedaan van anderhalf uur. Met een serieuze bui op mijne kop. Belgisch weer pffffffff
Plaats reactie