Korte MTB broek met zeem

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
kvd
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 06 nov 2020 18:01

Korte MTB broek met zeem

Bericht door kvd »

Ben op zoek naar een degelijke, korte MTB Broek met zeem. Is er een bepaald merk dat aan te bevelen is met goede prijs\kwaliteit ?
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Korte MTB broek met zeem

Bericht door madskatingcow »

Prijs /kwaliteit Bioracer viewtopic.php?f=38&t=152127. Ik heb 3 Assos broeken, maar die vind ik zeker niet beter. Misschien iets luxueuzere stof, maar ruim 2 tot 3x de prijs.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 551
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Korte MTB broek met zeem

Bericht door Jumping Jack »

Mijn lievelingsbroek is er ene van craft. Niet absurd duur, zit goed en ziet er ook goed uit.
kvd
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 06 nov 2020 18:01

Re: Korte MTB broek met zeem

Bericht door kvd »

Ik bedoel een meer baggy MTB broek met zeem. Had ik er meteen moeten bijzeggen in de vraag. Mijn excuses !
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Korte MTB broek met zeem

Bericht door Free_ltd »

Ik heb deze al jaren en heel tevreden van: https://www.mantel.com/be/agu-line-zwart-baggy-short

Ik heb sinds voorjaar vorig jaar nogal wat pijn aan mijn rechter zitbeetje. En die zeem en die wat ik heb van Van Marcke, heb ik er zeer weinig last van. Alle andere kledij die ik heb van bv. Doltcini, heb ik er wel last van.

Die van AGU kunt ge de binnenbroek met zeem eruit halen en apart aan doen onder bv een gewone trainingsbroek.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 551
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Korte MTB broek met zeem

Bericht door Jumping Jack »

Ah, je zoekt een baggy. Ik heb een Endura Hummvee II waar ik wel content van ben. Ook deze heeft een liner met zeem, die je kunt verwijderen. En veel zakken :-D .
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Korte MTB broek met zeem

Bericht door KrisMaes76 »

Heb ook die hummvee II, heel content van
Gebruikersavatar
ladaribl
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 09 jun 2018 22:49
Rijdt met: Trek 8000(oud) / Stevens Sonora ES DI2(nieuw)

Re: Korte MTB broek met zeem

Bericht door ladaribl »

kvd schreef: zo 21 feb 2021 20:21 Ben op zoek naar een degelijke, korte MTB Broek met zeem. Is er een bepaald merk dat aan te bevelen is met goede prijs\kwaliteit ?
Is de merknaam of clubnaam belangrijk? "Lidmaatschap mountainbikeclub" in één woord!
Plaats reactie