Zonnebril

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
thomas15001
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 12 mei 2020 11:36

Zonnebril

Bericht door thomas15001 »

Ik zoek een degelijke bril die ik in verschillende condities kan dragen tijdens het rijden met de MTB.
Iemand ervaringen of tips? Er zijn zoveel verschillende modellen...
Zelf keek ik naar de Julbo rush reactiv photochromic alsook de Oakley modellen met prizm trail torch lens.
Voor een 4de van de prijs heeft ook Decathlon wel wat brilletjes in de aanbieding.

Alle tips zijn welkom!
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: Zonnebril

Bericht door G-m@n. »

ik rij al jaren met adidas evil eye pro. fijne bril, alles verstelbaar en makkelijk lezen te wisselen.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Zonnebril

Bericht door Jumping Jack »

Ik heb een photocromatische van Futurum. Erg content van. Daarvoor eentje van décathlon, maar je merkt toccch het verschil in de kwaliteit van de lenzen...
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Zonnebril

Bericht door Mister No Chaïn »

Ik heb zowel de trail als photochromic lens van Oakley. Beide hebben zo hun voor - en nadelen.

In de zomermaanden draag ik de photocromic omdat deze bij volle zon een stukje donkerder gaat, is net wat aangenamer als je uit het bos komt of tussenstukken hebt op asfalt.