Welke Camelbak

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Welke Camelbak

Bericht door aresius »

Byorka schreef:
aresius schreef: Daarnaast voelde de Mule als een dikke worst op de rug als deze volgepropt was. Dit gaf een onstabiel gevoel op de rug en de zak botste heel hard rond op ruwe stukken.
Bij mij ook, maar eigenlijk is je rugzak dan te klein voor hetgeen je erin propt.
Jep, dat is de reden dat ik die Osprey heb gekocht.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Welke Camelbak

Bericht door Free_ltd »

Mss dan toch maar zien voor die raptor en wat bijsteken op het budget, want rood is een no-go voor mij. :lol:
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Welke Camelbak

Bericht door aresius »

Damn die zijn duur geworden... de mijne heb ik drie jaar geleden 95 euro betaald via CRC.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Welke Camelbak

Bericht door KUBA »

8Jaar met een Camelback Lobo rond gereden , zeer goede kwaliteit maar met de drinkzak er in maar weinig plaats meer voor iets anders en al zeker nier geschikt voor dagtochten.
De nieuwe camelbacks hadden wel altijd ergens iets die mij niet aanstond.

Enkele weken terug dan de ideale gevonden op verlof in Zwitserland , de MAMMUT Lithium speed , groot genoeg en toch geen "ik draag precies m'n hele huishouden mee op m'n rug" gevoel.
Tot nu toe zeer tevreden dus
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Re: Welke Camelbak

Bericht door Stokke »

Indien ge tevreden waard over die van de Decathlon

Zou ik deze eens bekijken https://www.decathlon.be/nl/p/drinkrugz ... 68&c=ZWART" onclick="window.open(this.href);return false;

Zeker geschikt voor wat jij er mee wil gaan doen en meenemen
Gebruik deze vooral als woon werk rugzak maar is zeker geschikt voor de langere tochten

+ punten zijn de ingebouwde regenhoes en indien Gopro gebruiker deze kan dienen als Chesty mits pad te kleven op gesp

- punt is de waterzak persoonlijk vind ik deze van Camelbak beter omdat deze minder klotsen maar deze kan je er natuurlijk ook insteken nadien
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Welke Camelbak

Bericht door Free_ltd »

Stokke schreef:Indien ge tevreden waard over die van de Decathlon

Zou ik deze eens bekijken https://www.decathlon.be/nl/p/drinkrugz ... 68&c=ZWART" onclick="window.open(this.href);return false;

Zeker geschikt voor wat jij er mee wil gaan doen en meenemen
Gebruik deze vooral als woon werk rugzak maar is zeker geschikt voor de langere tochten

+ punten zijn de ingebouwde regenhoes en indien Gopro gebruiker deze kan dienen als Chesty mits pad te kleven op gesp

- punt is de waterzak persoonlijk vind ik deze van Camelbak beter omdat deze minder klotsen maar deze kan je er natuurlijk ook insteken nadien

Vandaag in de decathlon geweest omdat madam nog eens wilde rondneuzen. Deze ook vast gehad, maar toch net iets te klein.
Er hingen maar 2 modellen van Camelbak zelf, maar beiden te klein.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Welke Camelbak

Bericht door Free_ltd »

Vandaag is mijne Osprey Raptor 14 toegekomen. Op het eerste zich goe gerief en kan zeker en vast meer in als in diene van den Decathlon, maar voelt nog steeds compact aan. Daar had ik wa schrik voor dat hij groot en lomp ging aanvoelen.

Leuke is dat vak onderaan voor gereedschap. Dat laatste zit ik mijn zadeltasje omdat het voor race en MTB verschillend is. In dat vak past dus perfect mijne regenjas die anders enorm veel plaats inneemt in de tas zelf.
Laatst gewijzigd door Free_ltd op di 21 aug 2018 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Byorka
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: za 25 dec 2004 11:34

Re: Welke Camelbak

Bericht door Byorka »

Free_ltd schreef:Vandaag is mijne Osprey Raptor 14 toegekomen. Op het eerdte zich goe gerief en kan zeker en vast meer in als in diene van den Decathlon, maar voelt nog steeds compact aan. Daar had ik wa schrik voor dat hij groot en lomp ging aanvoelen.

Leuke is dat vak onderaan voor gereedschap. Dat laatste zit ik mijn zadeltasje omdat het voor race en MTB verschillend is. In dat vak past dus perfect mijne regenjas die anders enorm veel plaats inneemt in de tas zelf.
Ik sta ook op het punt om de Raptor 14L te bestellen. Maar helaas zijn ze nergens meer op voorraad. #-o
Moet dus toch nog een tijdje wachten.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Welke Camelbak

Bericht door Free_ltd »

Byorka schreef:
Free_ltd schreef:Vandaag is mijne Osprey Raptor 14 toegekomen. Op het eerdte zich goe gerief en kan zeker en vast meer in als in diene van den Decathlon, maar voelt nog steeds compact aan. Daar had ik wa schrik voor dat hij groot en lomp ging aanvoelen.

Leuke is dat vak onderaan voor gereedschap. Dat laatste zit ik mijn zadeltasje omdat het voor race en MTB verschillend is. In dat vak past dus perfect mijne regenjas die anders enorm veel plaats inneemt in de tas zelf.
Ik sta ook op het punt om de Raptor 14L te bestellen. Maar helaas zijn ze nergens meer op voorraad. #-o
Moet dus toch nog een tijdje wachten.
Ik had hem op verschillende plaatsen wel gevonden, maar vrij duur. Nu had ik hem gevonden voor €104, maar ze hadden hem niet meer in het zwart. Enkel blauw en rood. Blauw is mijn favoriete kleur en rood heb ik een hekel aan. Dus kwam goed uit.

Ik had hem besteld bij http://www.outdoorsport24.com" onclick="window.open(this.href);return false; (duitse site), maar zie dat hij daar nu een pak meer kost ineens. Ofwel zijn dat al de nieuwe modellen.
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Welke Camelbak

Bericht door aresius »

Lijkt me wel louche dingen. Dat domein bestaat niet meer.
Kan je een rechstreekse link bezorgen?
Plaats reactie