NORTHWAVE RAPTOR GTX passen totaal niet

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
MTB74
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 04 nov 2015 19:48

NORTHWAVE RAPTOR GTX passen totaal niet

Bericht door MTB74 »

Ik zag deze schoenen in de solden staan en dacht ik pak ze mee voor volgend seizoen.
Ik heb normaal maat 43. Nu heb ik zelfs maat 45 geprobeerd maar ik kreeg mijn voeten er totaal niet in. Heb wel redelijk brede voeten.
Nog iemand hier problemen mee?
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: NORTHWAVE RAPTOR GTX passen totaal niet

Bericht door Edlisjas »

MTB74 schreef:Ik zag deze schoenen in de solden staan en dacht ik pak ze mee voor volgend seizoen.
Ik heb normaal maat 43. Nu heb ik zelfs maat 45 geprobeerd maar ik kreeg mijn voeten er totaal niet in. Heb wel redelijk brede voeten.
Nog iemand hier problemen mee?
Ik heb ook brede voeten en heb in gewone schoenen maat 42,5 a 43. In al mijn fietsschoenen, waaronder 3 paar Northwave Arctic, heb ik maat 44 en die passen allemaal prima.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: NORTHWAVE RAPTOR GTX passen totaal niet

Bericht door BertG »

Ik heb Nortwave winterschoenen, weliswaar wel een andere (oudere) versie , en ik vind die ruim in vergelijking met andere merken zoals Shimano etc.
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: NORTHWAVE RAPTOR GTX passen totaal niet

Bericht door kevx »

Touwtje vd sluiting helemaal afrollen en de schoen volledig opentrekken maakt het bij mij makkelijker. Heb maat 43, in de raptors 44
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Re: NORTHWAVE RAPTOR GTX passen totaal niet

Bericht door MC Jo »

ik heb 42 en neem voor de winterschoenen maat 43 bij northwave.
Als er iemand trouwens nog een artic in fluogroen in maat 43 weg doet, let me know! ( de nieuwe met die "wieltjes" vind ik niet goed, ik heb liever die met de "touwtjes".)
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: NORTHWAVE RAPTOR GTX passen totaal niet

Bericht door _anonymus_ »

Bij mij is het niet zo erg als hierboven, maar Northwave schoenen liggen mij ook totaal niet.
Elke keer als ik nieuwe schoenen koop, pas ik er van Northwave en moet ik constateren dat de ene maat net te klein is en de andere dan weer veel te groot voelt. Echt raar.
Vroeger altijd Sidi gehad, nu al enkele jaren Mavic, zowel in wegschoenen als MTB-schoenen.
Plaats reactie