schoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

schoenen

Bericht door Tommie »

Hallo iedereen,

Momenteel heb ik Northwave mtb-schoenen. Hoewel Northwave eigenlijk smallere schoenen zijn heb ik toch wel breede voeten. Welke zijn zoal de merken van bredere schoenen??

Thx
Gebruikersavatar
Destn
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 29 apr 2002 02:00
Rijdt met: Wilier 501XN Full XT
Contacteer:

Re: schoenen

Bericht door Destn »

tommie schreef:Hallo iedereen,

Momenteel heb ik Northwave mtb-schoenen. Hoewel Northwave eigenlijk smallere schoenen zijn heb ik toch wel breede voeten. Welke zijn zoal de merken van bredere schoenen??

Thx
Jeeps,

Ik heb ook redelijk brede voeten en heb me schoeisel van Adidas gekocht.
Cannonball
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 07 nov 2002 09:56
Rijdt met: Cannondale F500

Bericht door Cannonball »

Ik heb gigantisch poten, zowel in de breedte als in de lengte...heb me de wintershimano's gekocht en ben wree content. :thumb:
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

http://www.bike2build.com/toonartikel.p ... 93565aaa2f

Wa denkte gelle hier van manne?? Zou dat nikske zijn voor mijn breede poten??
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Shimano heeft redelijk nauw aansluitende schoenen. Zeker ter hoogte van de hiel en het achterste gedeelte van de voet. Ter hoogte van de teengewrichten zijn ze iets breder dan de gemiddelde schoen.

Ga anders effe in een winkel waar ze veel verschillende merken hebben es alles passen.
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

JFK schreef:Shimano heeft redelijk nauw aansluitende schoenen. Zeker ter hoogte van de hiel en het achterste gedeelte van de voet. Ter hoogte van de teengewrichten zijn ze iets breder dan de gemiddelde schoen.

Ga anders effe in een winkel waar ze veel verschillende merken hebben es alles passen.

Dat zou ik kunnen doen. Iemand een idee van een fietsenwinkel waar ze zeeeeeeer veel verschillende merken hebben??
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Bij Van Eyck in Aalst hebben ze zo goed als alle modellen van Shimano, Northwave en Carnac.
Cannonball
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 07 nov 2002 09:56
Rijdt met: Cannondale F500

Bericht door Cannonball »

Mijn indruk is dat schoenen van Italiaanse makelij niet echt breed zijn en meestal gaan ze maar tot 45/46 die dan nog klein tailleren...en dat is dus te klein voor mij. Shimano daarentegen tailleert groot. Die indruk heb ik toch.

Maar idd: bij Van Eyck zal je wel vinden wat je nodig hebt. Gigantische keuze, en solden momenteel :bom:
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

zal daar eens gaan kijken he. THx voor de info.
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

JFK schreef:Bij Van Eyck in Aalst hebben ze zo goed als alle modellen van Shimano, Northwave en Carnac.
en SIDI
Plaats reactie