Fietshelm kind

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
hitchhikerzguide
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 08 aug 2017 09:21

Fietshelm kind

Bericht door hitchhikerzguide »

Net als voor mezelf wil ik voor mijn zoontje de veiligste helm kopen. Hij is 2 jaar en leert fietsen op een earlyrider loopfietsje. Internet staat vol met fietshelmshops, er zijn reviews van consumentenbonden, gewone consumenten en merkverdelers. Een te groot aanbod en niet echt een sluitende winnaar. Hebben jullie persoonlijke ervaringen of gouden tips welk merk/model het veiligste scoort?
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Fietshelm kind

Bericht door kenny »

Nutcase met voorsprong
hitchhikerzguide
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 08 aug 2017 09:21

Re: Fietshelm kind

Bericht door hitchhikerzguide »

Test van de ADAC gevonden, in de categorie van de allerkleinsten de Alpina Ximo Flash net iets beter dan de Nutcase, meer bepaald wat betreft hittebestendigheid en gebruik van schadelijke stoffen.

https://www.adac.de/infotestrat/tests/f ... _2016.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Fietshelm kind

Bericht door kenny »

hitchhikerzguide schreef:Test van de ADAC gevonden, in de categorie van de allerkleinsten de Alpina Ximo Flash net iets beter dan de Nutcase, meer bepaald wat betreft hittebestendigheid en gebruik van schadelijke stoffen.

https://www.adac.de/infotestrat/tests/f ... _2016.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Aha, interessante test dit. Bedankt voor de link :-)
Gebruikersavatar
Real Epic '89
Mountainbiker
Berichten: 279
Lid geworden op: do 29 dec 2011 13:10
Rijdt met: Isn't dead.

Re: Fietshelm kind

Bericht door Real Epic '89 »

Mijn kleine man reed met deze;
Afbeelding

Ging er ook mee de zandbak in en op de trampoline. Yep, hij was van de politie..... :bounce:

Belangrijkste is eigenlijk dat ze hem willen dragen.
Plaats reactie