Thule velospace

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
peterj
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 14 sep 2014 15:47

Thule velospace

Bericht door peterj »

Ben op zoek naar een fietsendrager voor 2 fietsen waarbij de fietsen elkaar niet raken.
Was bij mijn vorige thule een probleem, vork van 1 fiets raakte steeds brug tweede fiets.
Oplossing is een drager voor 3 fietsen maar vind die nogal prijzig.
Mensen ervaring met de velospace?
Heeft volgens specs 25 cm tussen de 2 fietsen ipv 22.
Voor trekhaak dus.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Thule velospace

Bericht door TaurineR »

Bij gebruik van 2 fietsen heb ik hetzelfde probleem, nu plaats ik er een yogamatje tussen, dat werkt perfect.
peterj
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 14 sep 2014 15:47

Re: Thule velospace

Bericht door peterj »

Vind persoonlijk dat de dragers voor de prijs dat ze kosten gewoon hierop voorzien moeten zijn.
Dan maar een toga matje aanschaffen lol
Gebruikersavatar
KareltjeW
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 24 apr 2018 14:23

Re: Thule velospace

Bericht door KareltjeW »

Ik haal dit topic even omhoog, omdat ik ook benieuwd ben naar ervaringen met de Velospace of een vergelijkbare fietsendrager (met evenveel tussenruimte). Ik heb nu hier de Thule Euro Power 915 op het oog, die ook 25 cm tussenruimte heeft. Maar als meer tussenruimte in de praktijk weinig verschil maakt (qua kans dat de fietsen elkaar raken), gaat mijn voorkeur wellicht uit naar een ander model.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Thule velospace

Bericht door KrisMaes76 »

Haal de zadels van de fietsen en dan geeft dat toch niet zoveel problemen? (of koop 2 fietsen met een dropper post 8) )
Gebruikersavatar
KareltjeW
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 24 apr 2018 14:23

Re: Thule velospace

Bericht door KareltjeW »

Nouja, ik dacht: als ik dan toch een nieuwe drager aanschaf, dan maar het beste meteen eentje waarbij dit probleem überhaupt niet speelt (als er zo'n drager bestaat..). :-)
Plaats reactie