Aliexpress

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Aliexpress

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ik heb hier al eens een topic bij fietsonderdelen zien passeren maar ik wou even jullie bevindingen weten hierover?
Vorig jaar eens handschoenen gekocht, die waren te licht voor de tijd van het jaar. Zonnebril goed, zeker voor de prijs hiervan. Verder nog een wintertenue + nog eens lange vest, de wintertenue was echt goed warm, al was de extra vest aangekondigd als thermo wat dit niet was. Spijtig vond ik ook bij de broek dat er geen elastiek onderaan de voeten zat, enkel een rits. Ik had toen wel last van zadelpijn, had ik in het verleden ook al gehad, maar sinds ik terug korte broek van Bioracer draag is dit veel minder.
Iemand hier nog al ervaring mee? Ik had dit ergens wel verwacht, maar toch maar even geprobeerd, voor dat geld kan je niet sukkelen. Of is dit toeval? Ze zetten bij hun ads toch dikwijls nog een foto van hoe hun zeemvel is opgebouwd.
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: Aliexpress

Bericht door assea »

BerggeitCasualFietser schreef:Ik heb hier al eens een topic bij fietsonderdelen zien passeren maar ik wou even jullie bevindingen weten hierover?
Vorig jaar eens handschoenen gekocht, die waren te licht voor de tijd van het jaar. Zonnebril goed, zeker voor de prijs hiervan. Verder nog een wintertenue + nog eens lange vest, de wintertenue was echt goed warm, al was de extra vest aangekondigd als thermo wat dit niet was. Spijtig vond ik ook bij de broek dat er geen elastiek onderaan de voeten zat, enkel een rits. Ik had toen wel last van zadelpijn, had ik in het verleden ook al gehad, maar sinds ik terug korte broek van Bioracer draag is dit veel minder.
Iemand hier nog al ervaring mee? Ik had dit ergens wel verwacht, maar toch maar even geprobeerd, voor dat geld kan je niet sukkelen. Of is dit toeval? Ze zetten bij hun ads toch dikwijls nog een foto van hoe hun zeemvel is opgebouwd.
Ik bestel veel bij Wish.com, dat is ongeveer hetzelfde, alleen hier zie je de beoordelingen van het product !
RIBI
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 18:23
Rijdt met: showa-massini

Re: Aliexpress

Bericht door RIBI »

Hé,
Mijn ervaring is, dat wanneer je goedkoop koopt, je ook niet te veel naar de qualiteit mag kijken.
Ikzelf heb enkele spullen gekocht, welke niet belangrijk waren en ook niet veel geld kosten.
Het resultaat was matig. (duikhandschoen voor go pro)
Iets wat degelijk en belangrijk moet zijn zou ik er niet kopen.
Namaak zou ik zeker niet kopen. Indien je" met een logo rondrijden" belangrijker vindt dan degelijk materiaal ????
Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat hij doet, maar een oude spreuk,"alle waren naar zijn geld" is nog steeds van toepassing.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Aliexpress

Bericht door Mister No Chaïn »

Ik heb ook eens een broek en trui met lange mouwen gekocht. Via de dooddoener prijs/kwaliteit kan je dat geen slechte aankopen noemen maar als ik 4u op een zadel ga zitten prefereer ik toch kwaliteit aan een duurdere prijs.
De broek is niet echt slecht te noemen maar de stof voelt wat plastic aan, je zweet blijft er in plakken. Na een bepaalde wasbeurt was mijn zeem (wat meer gel is) vervormd, ergens had die gel een knobbel gevormd. Het zeem hangt ook meer los in je broek dan dat het deftig aan sluit.
Iemand die start met fietsen en niet beter weet zal dit misschien een goede broek vinden, als je eens met een écht goeie broek hebt gereden weet je wel beter.

Een truitje met korte mouwen, sokken, een zonnebril voor mijn gras te rijden ... dat zijn zo de dingen die ik nog op Ali koop. Dingen die er wat minder toe doen zeg maar :-)
Plaats reactie