winter MTB schoen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

winter MTB schoen

Bericht door assea »

Hey waar kan ik aan de beste prijs winter MTB schoenen kopen, zodus deze zijn waterdicht en goed warm
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: winter MTB schoen

Bericht door prideandglory1891 »

Van Eyck zeker? Ofwel online.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: winter MTB schoen

Bericht door vedet »

Hopmans in Bergen op zoom heeft er ook altijd aan scherpe prijzen,
Gebruikersavatar
smokey_fluppe
Mountainbiker
Berichten: 223
Lid geworden op: za 03 okt 2009 21:00
Rijdt met: Cube LTD SL 29" 2016

Re: winter MTB schoen

Bericht door smokey_fluppe »

Bij vaneyck en bij ons in Ieper bij Minne sport zijn ze van specialized nog goedkoper dan bij vaneyck
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: winter MTB schoen

Bericht door Hans wynants »

ik heb net een setje gekocht bij primator in zwijndrecht, daar staan de northwave winterschoenen in de reclame !

ik heb een setje celcius Arctic 2 GTX gekocht voor 154.95€ , zelfs 5€ goedkoper dan bij hopmans, waar ze het goedkoopst waren waar ik ze gevonden heb !
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: winter MTB schoen

Bericht door frits motaar »

Northwave blaast hoog v/d toren dat z'n Celsius & Arctic "waterdicht" zijn,maar dat zijn ze NIET. [-X
Het water komt gewoon langs boven,langs je benen naar binnen.
Sterker nog,ik gebruik al 30j overschoenen,en die plakte ik af aan mijn benen met tape,om daar geen water naar binnen te laten komen,en dat was effectiever dan deze dure schoenen!
Ik rij regelmatig door een plas water om de "drive train" zuiver te houden met dit modderig weer en dan voel je het water zo binnen komen.
ttz je voeten zijn steeds aan de bovenkant nat. :evil:
Nu kun je zeggen,"rij niet door die plassen" maar daar dienen die schoenen toch voor,als ze "waterdicht" zouden zijn. :oops: want als het regent,dan heb je dat ook.... ](*,)
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Re: winter MTB schoen

Bericht door freezy »

Ja, zelfs al doe je een vissersbroek aan, als je te diep gaat komt er ook water binnen hoor... :roll:

Ik rij intussen 5-6 jaar met mijn Northwave Celsius en kan niet zeggen dat er al 3 keer water in de schoenen gestaan heeft. Wat vochtig aan de enkel tot daar aan toe, maar zeker niet verzopen zoals je met normale koersschoenen hebt.

Als er al eens water instaat is het omdat ik van de fiets moest net in het midden van een plas (die dieper is dan de schoen hoog is).
Plaats reactie