Handschoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Wise82
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 19 okt 2015 20:20

Handschoenen

Bericht door Wise82 »

Ik ben op zoek naar goede handschoenen voor te mountainbiken. Bestaat er een type dat je de hele winter kan dragen of beter verschillende paren aanschaffen tegen wind/regen en ook een paar voor vriesweer?
Wat zijn jullie ervaringen? Merk?
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: Handschoenen

Bericht door aresius »

Als je op zoek bent naar echte winterhandschoenen kan ik je de Gore Bike Wear Countdown versie aanraden (als deze nog bestaat...)
Echt fijne winterhandschoenen die niet te dik zijn en nog redelijk waterproof.

Vanaf het te warm wordt gebruik ik m'n zomerhandschoenen met een lichte onderhandschoen. Iets van Decathlon.

Als het daar dan weer te warm voor is dan gewoon de lichte zomerhandschoenen. De 661 Recons zijn net versleten en heb een paar TroyLeeDesigns in huis gehaald. Maar nog niet echt getest.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Handschoenen

Bericht door chrisper »

aresius schreef:Als je op zoek bent naar echte winterhandschoenen kan ik je de Gore Bike Wear Countdown versie aanraden (als deze nog bestaat...)
Echt fijne winterhandschoenen die niet te dik zijn en nog redelijk waterproof.

Vanaf het te warm wordt gebruik ik m'n zomerhandschoenen met een lichte onderhandschoen. Iets van Decathlon.

Als het daar dan weer te warm voor is dan gewoon de lichte zomerhandschoenen. De 661 Recons zijn net versleten en heb een paar TroyLeeDesigns in huis gehaald. Maar nog niet echt getest.
+1
Plaats reactie