camelbak of shimano unzen 6 of andere

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: camelbak of shimano unzen 6 of andere

Bericht door Mister No Chaïn »

Ik ga even dit 'oud' topic gebruiken om mijn vraag te stellen.

Dit jaar heb ik de meeste van mijn ritten met een Vaude Aquarius rugzak afgewerkt, tot volle tevredenheid op 1 puntje na ... de rugzak is niet zo'n klein model waardoor ik niet meer aan mijn achterzakken geraak. Tijdens een TT is dat nu niet het grootste probleem maar tijdens een gewone rit moet ik stoppen of mijn onderste riem losmaken en geweldig klungelen.

Welk model met minstens een 2l drinkzak is toch klein genoeg dat ie niet zo laag op je rug zit?
Als er buiten het drinken plaats is voor mijn gsm, sleutels en een binnenband is het voldoende.
Gebruikersavatar
Svenny007
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: za 06 aug 2016 20:10
Rijdt met: Specialized StumpJumper 29
Contacteer:

Re: camelbak of shimano unzen 6 of andere

Bericht door Svenny007 »

dan denk ik dat de camelbak rogue geschikt moet zijn, deze komt boven de achterzakken uit,
2L drinkzak. 2 afsluitbare compartimenten waar zeker een binnenband in gaat sleutels gsm en multitool...
dan is er nog een "open" vak waar je een pomje kunt steken achter een rekker en dat vak is te vergroten door aantrekbare lintjes waardoor je ook nog bv een regenjas in kwijt kunt......

ik heb deze ook ,
maar ik heb er een lobo bijgekocht omdat ik daarvoor een zadeltasje gebruikte voor de binnenband en tools.
en dan had ik in de rogue nog een EHBO tasje in steken.
nu heb ik pas een thudbuster (zadelvering) gekocht en moest de binnenband en tools mee in de rugzak, en dan was de rogue net iets te klein..
Plaats reactie