welke helm

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
chrissie
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: di 11 jul 2006 23:12
Rijdt met: 29 -T24
Contacteer:

welke helm

Bericht door chrissie »

Na een valpartij vandaag is de helm deels gebarsten,

T was een eenvoudige giro rift dat ik een paar maanden geleden had aangekocht in de solden,

Dus op zoek naar een nieuwe basic helm liefst met klepje die eraf kan

Hoewel ik na vandaag sterk begin te twijfelen over low budget helmen, maar toch ze hebben een keuring enz.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: welke helm

Bericht door geertg »

chrissie schreef:Na een valpartij vandaag is de helm deels gebarsten,

T was een eenvoudige giro rift dat ik een paar maanden geleden had aangekocht in de solden,

Dus op zoek naar een nieuwe basic helm liefst met klepje die eraf kan

Hoewel ik na vandaag sterk begin te twijfelen over low budget helmen, maar toch ze hebben een keuring enz.
Als het niet duur hoeft te zijn : een Bell ?
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Re: welke helm

Bericht door Serge R »

Je kan ook gebruik maken van de crash replacement garantie van Giro. Je betaalt na een crash en het inleveren van de helm (vergezeld van een korte uitleg hoe ie om het leven gekomen is) 50% van de adviesprijs voor een nieuwe helm; het spreekt voor zich dat die nieuwe helm een goedkoper model mag zijn, doch geen duurder model (logisch, anders zou je 't goedkoopste model kunnen crashen om 50% korting op het allerduurste af te dwingen).
chrissie
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: di 11 jul 2006 23:12
Rijdt met: 29 -T24
Contacteer:

Re: welke helm

Bericht door chrissie »

iemand meer info over hoe ik gebruik kan maken van de crash replacement van Giro? Bestaat dit nog, ook voor helmen gekocht in België?

In as-adventure wisten ze van niks en met de belofte dat ze het zouden navragen ](*,) (je bent zelf gevallen - geen garantie (x3))
flippie
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 23 dec 2006 16:56
Rijdt met: 29" Epic S-works, Canyon Strive AL 9.0

Re: welke helm

Bericht door flippie »

http://www.giro.com/eu_en/cycling-faqs/" onclick="window.open(this.href);return false;
chrissie
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: di 11 jul 2006 23:12
Rijdt met: 29 -T24
Contacteer:

Re: welke helm

Bericht door chrissie »

Giro is interested in your safety and in advancing our state-of-the-art in head protection. If your helmet is involved in an accident you may be able to get a credit toward a new helmet from Giro by doing the following:
Send us:
a. Your damaged helmet
b. A copy of your dated cash register receipt
c. A letter describing your accident (in as much detail as possible)
Ship to:
GIRO
Consumer Service
735 Pacesetter Drive
Rantoul, IL 61866
If you have any questions about this program please call us at (800) 456-2355 or e-mail us at giro-consumersupport@eastonbellsports.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Crash replacement program is available to U.S. customers only. Customers outside the U.S. should call (800) 456-2355 or e-mail us for information on the crash replacement program applicable to them.
Remember: NEVER wear a helmet that’s been involved in an accident.

precies enkel voor US, kga mailtje doen we zien wel
Plaats reactie