mountainbike.be shop

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

mountainbike.be shop

Bericht door anton »

ik zou graag willen weten welke maat moet pakken voor krote broek en trui met krote mouwen en lange mouwen van mountainbike shop
ik een 1.80m groot en 70 kg.is het van goede kwaliteit.
Laatst gewijzigd door anton op za 15 jan 2005 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cokeske
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 14 okt 2004 09:36
Rijdt met: Thompson Challenge XC (Deore)

Bericht door Cokeske »

goede kwaliteit : ja

voor maten kunt ge mss nkeer gaan passen, en anders kijkte nkeer in het mountainbike tenue onderdeel
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Kijk hier eens, vergelijk je maten met hetgeen wat men hier heeft gepost.

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=10726
Gebruikersavatar
VoRtX
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004 17:32
Rijdt met: Gary Fisher Marlin 2005

Bericht door VoRtX »

Pette, ik ben 1m83 en 65 kg, en heb tenue gepast in Zottegem. Bovenaan alles Medium (kledij sluit dan goed aan, en mouwen etc. zijn toch lang genoeg) en onderaan small (lang genoeg, maar voor mijn magere beentjes is 't dus een small geworden).
Gebruikersavatar
cubeke
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:21
Rijdt met: CubeLtd1+MaguraHS33

Bericht door cubeke »

't is wel Shop, ik dacht echt dat het over iets anders ging
:D
Gebruikersavatar
Fatso Forgotso
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 17 okt 2004 15:24
Rijdt met: Classic Blur/BeOne RAW/Rocky Mountain Vertex

Bericht door Fatso Forgotso »

VoRtX schreef:Pette, ik ben 1m83 en 65 kg, en heb tenue gepast in Zottegem. Bovenaan alles Medium (kledij sluit dan goed aan, en mouwen etc. zijn toch lang genoeg) en onderaan small (lang genoeg, maar voor mijn magere beentjes is 't dus een small geworden).
Ik ben ook 1m83 met 67 kg en zowel voor de truitjes als de korte broek heb ik large gekozen.Het zal afhangen van persoon tot persoon denk ik.
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

ik ben 1m79, en 67KG, en voor alle koerskledij moet ik ne large hebben van ieder merk tot nu toe, dus ik denk da da ook zal zijn voor Mountainbike.be-outfit (gaan er ooit ook is ene aanshaffen, maar door de aankoop van ne camelbak en wa binnenbanden zit ik als student voorlopig wa krap bij kas)
Gebruikersavatar
VoRtX
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004 17:32
Rijdt met: Gary Fisher Marlin 2005

Bericht door VoRtX »

Fatso Forgotso schreef:
VoRtX schreef:Pette, ik ben 1m83 en 65 kg, en heb tenue gepast in Zottegem. Bovenaan alles Medium (kledij sluit dan goed aan, en mouwen etc. zijn toch lang genoeg) en onderaan small (lang genoeg, maar voor mijn magere beentjes is 't dus een small geworden).
Ik ben ook 1m83 met 67 kg en zowel voor de truitjes als de korte broek heb ik large gekozen.Het zal afhangen van persoon tot persoon denk ik.
Idd, maar ik heb liefst dat het toch iet of wat spant :D . Zwemmen is een andere hobby van mij en dat doe ik liefst op training bij mijn club ipv op mijn eentje in mijn mountainbike-tenue :D .
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Ik ben 1.74m, 72 kg, en pak bijna altijd maat xl, voor broeken en truitjes.
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

ik heb promoparket voor de zomer bestel maat als in l . vandaag kreeg het pakje thuis aan als zat goed en ik ben tenvrede over de kleding . 8)
Plaats reactie