Spinder Falcon OF Thule EuroclassicPro 902

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MoC
Mountainbiker
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 01 feb 2004 13:40
Rijdt met: Radon Black Sin 9.0

Spinder Falcon OF Thule EuroclassicPro 902

Bericht door MoC »

Hallo,

vandaag ben ik gaan kijken voor een fietsendrager voor op de trekhaak. Ik had zowat alles gelezen over fietsendragers op dit forum maar toch heb ik vandaag nog geen beslissing kunnen nemen.

In de winkel waar ik geweest ben stond de Spinder Falcon naast de EuroclassicPro 902 van Thule, net de twee fietsendragers waar ik tussen twijfel. De prijs is voor mij van groot belang, aangezien in nog student ben, maar toch is het belangrijk dat die drager jaren kan meegaan.
Prijs van de Spinder Falcon: 245 euro
Prijs van de Thule EuroclassicPro 902: 315 euro

Is het nu de moeite om 70 euro meer te geven voor de Thule?
Wie kan advies geven?

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Fatso Forgotso
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 17 okt 2004 15:24
Rijdt met: Classic Blur/BeOne RAW/Rocky Mountain Vertex

Bericht door Fatso Forgotso »

Ik heb een Spinder en ben er BIJZONDER tevreden over...'k zou eigenlijk niet weten wat er nog kan aan verbeteren.
En aangezien de prijs belangrijk is => niet twijfelen.
Gebruikersavatar
Corsa_1955
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: di 04 jan 2005 11:35
Rijdt met: merida

Bericht door Corsa_1955 »

ik heb een multidrager en men kan uitbreiden tot drie fietsen
moet maar eens kijken naar www.multidrager.nl

kan de prijs niet meer :drunk: zeggen. was toch niet zo duur :lol: :^o
is te verkrijgen bij itek
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Ik heb ook een spinder, en ben er heel content van. Super eenvoudig systeem om fiets vast te zetten. Als de prijs van belang is zou ik ni twijfelen. Je zal er geen spijt van hebben om die spinder te kopen.

Het systeem van thule ken ik ni juist, ma bij de spinder staan drager en fiets bij mij op een paar minuten vast.
Gebruikersavatar
fennek
Mountainbiker
Berichten: 286
Lid geworden op: di 03 aug 2004 10:46
Rijdt met: Thompson Mach 5

Bericht door fennek »

Heb zo'n Spinder Falcon. Heel tevreden over.

Enig minpunt: in theorie plaats voor drie fietsen. Maar als je ze ongeschonden ter plaatse wil krijgen lijkt mij 2 toch wel het maximum. Natuurlijk heb je dan wel wel genoeg ruimte om twee fietsen comfortabel te vervoeren.
manuel
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 19:31
Rijdt met: Gary Fisher Ziggurat

Bericht door manuel »

Wij zijn hier ook zeer tevreden over onze Spinder Falcon (model voor twee fietsen). Als ge een beetje uitkijkt en eventueel een zadel wat hoger of lager zet, krijgt ge er zeker twee fietsen veilig en ongeschonden op. De fietsen staan zelfs bij normale autostradesnelheden zeer stabiel. Ook nuttig is de kantelfunctie zodat de koffer nog normaal open kan met fietsen op de drager.
Verder is er ook niks moeilijk aan de montage, niks op aan te merken dus.
Plaats reactie