Fietskledij: aesse

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

Schitterend Ignace, da's nog dichter bij de deur!
Thanks! :D
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Ik heb deze week een winterjas en een lange koersbroek van Aesse bij Ampe in torhout gekocht. Prijzig wel, maar design is prachtig, en de kwaliteit is super. Vestje kostte 150 euro, en broek 70 euro, maar ik heb het mij niet beklaagd. De knieën van de broek zijn dubbel gevoerd voor de warmte.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Heeft er daar niemand een fotoke van?
Kzijn wel geïnteresseerd in de look ervan.
Gebruikersavatar
Iglo
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 20 okt 2002 23:54
Rijdt met: Scott, Specialized, Scott

Bericht door Iglo »

Da's nou net HET probleem met Aesse. Je vindt het gewoon NIET op internet terug..... Kwaliteit genoeg, maar de rest....
1 minpuntje echter; de rits zou van betere kwaliteit mogen zijn voor die prijs. De ritsen in de Gore broeken zijn OERSTEVIG vergeleken met de Aesse's. :o
Ik kocht ooit honderden ritsen per dag in voor mijn vorige werkgever, en geloof me, er zijn verschillen. :roll:
Dus, een gouden tip : voor het wassen : ritsen dicht...... Na het .... ritsen dicht... :D :D :D
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

Iglo schreef:Da's nou net HET probleem met Aesse. Je vindt het gewoon NIET op internet terug..... Kwaliteit genoeg, maar de rest....
Klopt, bij aesse.com niks te zien, een mailtje gestuurd en na 3 weken nog niks ontvangen ... Vandaag dacht ik het gevonden te hebben: www.wolvenberg.com: bij brands aesse aanklikken enne .... nopes, geen fotookes, alleen een beschrijving van de kwaliteit :cry: Zeg Koen, het zwarte winterjasje gekocht?, lekker nauw aansluitend, wind- en waterdicht en lekker warm, magnifieke snit en design? Rrrrrrrrrrrr, Italian women ... euh sorry, Italian style !!!! I like it ! Maar ja, 'k zal mijn centjes maar sparen voor een XTR crankstel volgende maand en blijven rijden met mijn Japans Shimano-vestje, konichiwaaaa .... :wink:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Euhm, hebben jullie allemaal liggen slapen?
Kheb gewoon ff Aesse ingetypt in Google en ik kwam direct op hun homepage uit http://www.aesse.com/

De site ziet er mij wel nog in volle ontwikkeling uit.
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

yep Kurrie, ik heb inderdaad het zwarte winterjasje gekocht. Ook de bijpassende lange broek heb ik gekocht. Mijn portefeuille is alvast een heleboel euros lichter, maar de kwaliteit druipt er vanaf, en het oog wil ook wat, hé. Voor de vrouwen moet je het niet doen, want op een toertocht is 99% mannen!!! (ofwel rijd ik de verkeerde toertochten...) :lol:
Ik reed eerst met een wintertrui van decathlon. Goed materiaal, maar teveel met wasverzachter gewassen, zodanig dat de windstopper en koudestopper niet meer functioneren. Nu zal ik wel een tijdje goed zitten, denk ik.
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

JFK schreef: De site ziet er mij wel nog in volle ontwikkeling uit.
da's wa we bedoelen é JFK, nog niks te zien daar ! By the way, hoe zit het met de training JFK ?, zoals je weet is december ne rustmaand voor mij en lap: november = 72 kg, vandaag = 77 kg !!! :-?
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Kzijn al tien dagen ziek :(
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

ge meent het nie !!!
Plaats reactie