Schoenen?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gast

Bericht door Gast »

ik heb hier ook nog een paar northwaves liggen en ik moet zeggen dat dat veruit de beste schoenen zijn waarmee ik ooit eens gereden heb...
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

SPECIALIZED schreef:ik heb dan ook eindelijk klikkers gekocht met schoenen, northwave hydrogen.t'is men eerste paar maar ze rijden wel goed :wink:
Van bij de Rudy? En welke pedalen heb je erbij gekozen?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Black Phantom schreef:
SPECIALIZED schreef:ik heb dan ook eindelijk klikkers gekocht met schoenen, northwave hydrogen.t'is men eerste paar maar ze rijden wel goed :wink:
Van bij de Rudy? En welke pedalen heb je erbij gekozen?
het merk weet ik nie maar het zijn er wel goei, de rudi heeft mij deze aangeraden omdat ge ze goed kunt afstellen en ze kosten nie veel (40€)
ideaal om te beginnen dus :wink:
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Goei beslissing speci ! Trouwens den doorsnee spd is meer dan perfect voor mtb in tal van omstandigheden ! Geniet ervan. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Idd veel succes ermee, en probeer gewoon in de pedalen te blijven dan leer je het snelst...en je hebt sneller door dat je veel meer controle over je fiets hebt..
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Ik ben een tweetal maanden geleden ook overgeschakeld op klikpedalen en heb me dat nog gene seconde beklaagd. Als ik nu terug op nen bike met plateaupedalen zou kruipen .... ik denk da 'k schrik zou hebben!
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Krij al bijna gans mijn leven met klikpedalen en kzou mij nie kunnen inbeelden dat ge zonder kunt MTB-en of gewoon deftig fietsen.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Epic schreef:Pearl Izumi Vapor (190€): http://www.pearlizumi.com/pearlizumi/ca ... orsTB=3995

Gewoonweg fantastische schoen en door die carbonzool goed om mee te lopen. In het begin voelt die wat raar aan, bemerk dat er niet zo'n zachte "klep" aan de voorkant van je voet meer zit. Vanzelfsprekend ook een ultralicht schoentje.
Die schoen is misschien wel supergoed maar precies niet stevig, na amper 4 maanden en 1500km is de zool van mijn rechterhiel volledig losgekomen... Ben eens benieuwd naar de garantie/snelheid bij hen, ondertussen zit ik wel zonder schoenen!
Gebruikersavatar
gillian
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 17 mar 2003 21:54
Rijdt met: Zijn één voor één uniek.

Bericht door gillian »

ik heb mij 2 maanden geleden ook nieuwe aangeschaft!!
het zijn er van gaerne en kosten 30 euro!!!!!!
als dat geen prijske is, natuurlijk weer bij Vaneyck gekocht!!!
normaal 98 euro! ik ben nu wel niet gewent van met veel comfort te rijden maar ik ben toch wrééd content van mijn shoes!!! \:D/
Gebruikersavatar
pat17
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: za 08 mar 2003 22:23
Rijdt met: Scott
Contacteer:

Bericht door pat17 »

Ik ben een Diadora - fan wat schoenen betreft: ik geef toe heb in die 9 jaar nog maar 2 paar gehad, en beide gebruik ik nog steeds.
Plaats reactie