oproepingsbrief zetelen verkiezingen

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Ik moest ook gaan bijzitten vandaag al heb ik meer gestaan dan gezeten want ik was de buitenwipper die er meer moest binnenlaten dan buiten te mogen wippen :lol: :lol: :lol: .
Ik moest er om 7.30h zijn en om 14h was ik terug thuis, algelijk toch een toffe voormiddag gehad want ik had een goed team, es lachen en zeveren was vandaag ook mogelijk en dan passeert uwe voormiddag ook, het was trouwens ook al mijne 2de keer.

MaC'red 8)
Gebruikersavatar
frederikc
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 22 aug 2008 23:36
Rijdt met: Trek Remedy 8, BH Trail Hunter D60K

Bericht door frederikc »

STUKA schreef:Waarom worden die langdurige doppers nooit eens ingeschakeld om te gaan tellen ? Koppels die beiden een ganse week gaan werken, daarbij nog eens ferm overuren draaien om met hun belastingen de werkonwilligen een inkomen te bezorgen, moeten komen opdraven. De stemming is verplicht, tellen of bijzitten is dan ook nog eens verplicht. Zet verdorie die doppers eens aan 't werk, geef ze voor mijn part 150 euro ; en wie weigert een paar maand zijn dopgeld kwijt ! :evil:
Het gaat mij niet om iemand die zijn werk verliest door faillissementen of afdankingen, maar wel om diegenen die gezond zijn en nochtans al jaren geen werk hebben ( willen ??). In mijn directe omgeving ken ik een vijftal beroepsdopppers. Kettingroken, zuipen en op straat lopen, maar werken ... Gij zijt zot zeker !?



+1

da ze die profiteurs van een doppers daar eens aanzetten die het vertikken voor te (willen) werken,


wij maar sociale zekerheid en belastingen en dergelijk betalen da naar die gaste ga en wa doen die daarvoor terug:

geen kl*ten

laat die profiteurs dan verplicht allerlei zaken doen (zoals bijziten tijdens verkiezingen, bij de gemeentediensten laten meehelpen en dergelijke) en zoniet hun dopgeld kwijt.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Der zijn toch wat omhooggevallen machtsmisbruikers op de kiesbureaus.
Vandaag iemand tegengekomen op de ravi in Wachtebeke die als bijzitter was opgeroepen.
Diene mens zei dat hij om 8.02 aanwezig was, de kiesburo-führer antwoordde:
U mag gaan, we zijn voltallig, maar ik geef U wel een proces-verbaal voor dat te laat komen #-o
Kon ook wel dat hij vroeger aanwezig moest zijn dan 8u natuurlijk.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Dickie schreef:Der zijn toch wat omhooggevallen machtsmisbruikers op de kiesbureaus.
Vandaag iemand tegengekomen op de ravi in Wachtebeke die als bijzitter was opgeroepen.
Diene mens zei dat hij om 8.02 aanwezig was, de kiesburo-führer antwoordde:
U mag gaan, we zijn voltallig, maar ik geef U wel een proces-verbaal voor dat te laat komen #-o
Bij ons kon je pas binnen om 8.05...
Het kiesbureau gaat om 8h open ( of iets later kan ook omdat de kiesbrieven eerst moeten geteld worden en gestempeld ) maar de bijzitters waarvan ook de reserve MOESTEN er ook om 7.30h al aanwezig zijn en dat was voor overal hetzelfde trouwens.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

ik ben heel blij met den uitslag. Jammer dat de SPa zo goed scoorde maar bon we kunnen niet alles hebben hé. Vlaams Belang kreeg een klets maar de VLD werd gelukkig goed afgemot net als CD&V. Groen zal nog meehuppelen vanachter en LDD is game over denk ik.
Nu afwachten naar de eerste verkennende gesprekken mmmmm 't wordt nog zalig de komende weken! :drunk:

let the games begin ! =D>
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

Di rupo als premier wss. Dikke nest dus.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

saiko schreef:Di rupo als premier wss. Dikke nest dus.
das idd minder maar ja De Wever was ni kandidaat voor de 16 anders zou het helemaal bangelijk goed zijn
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

saiko schreef:Di rupo als premier wss. Dikke nest dus.
binnenkort iedereen met een rood strikske rond zijne nek :lol: :lol: :lol: :lol:

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

saiko schreef:Di rupo als premier wss. Dikke nest dus.
Denk nie dat da zo erg is.
Laat de walen het maar eens proberen op te lossen, kunnen ze met hunne waalse kop een paar keer tegen een vlaamse muur bonken, voor ze snappen dat zij ook gene poot vooruit geraken in het niet meer functionele belgenland.
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Bericht door iddi »

Naar mijn bescheiden mening gaan de Dewever fans over max. één jaar helemaal anders klappen, ik zie gewoon een herhaling van het Leterme verhaal. Ik HOOP echter wel dat hij er in slaagt om voor een degelijk BESTUUR te kunnen zorgen. [-o<
Plaats reactie