gevechtssporten

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

BASSMAN schreef:Die krause
Is dat die hollander wat bij de K2 meevecht?

nee, das Albert Krauss

en het is K1 max, gewicht tot 70kg
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

KUBA schreef:
devil biker schreef:
BASSMAN schreef:Als ik dat hier zo lees,kan ik beter met niemand mee gaan biker.Zou bang hebben om iets verkeers te zeggen en ruzie krijgen met al die vechtersbazen.
we zullen het alleen gebruiken tegen pinijzen leggers, draadspanners, saboeteurs,...... die we tegen komen :evil: :lol:
Voor de rest zijn we vredelievende bikers (ik zelf toch) :wink:

ps: denk trouwens dat ge een mtb ook als wapen zou kunnen gebruiken als ge het wat kunt :lol:
Vandaar moet ge weightweenies gelijk geven , hoe lichter uwe Mtb hoe vlugger dat ge hem in de lucht krijgt om hem vervolgens op den anderen zijne kop te slaan , wel zorgen dat het met een merk is die levenslange garantie op de kader geeft :lol: :lol: :lol: :lol:

Ahja , leuke poll [-X
maar langs de andere kant, als je van een 15kg wegende downhillbak ne slag krijgt #-o
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Headshot schreef:
BASSMAN schreef:Die krause
Is dat die hollander wat bij de K2 meevecht?

nee, das Albert Krauss

en het is K1 max, gewicht tot 70kg
:lol: :lol: :lol:

K2 -70 en K3 dan :wink:

mamah seh mamah sah... :P
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

nu begonnen aan kickboksen
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

zefii schreef:nu begonnen aan kickboksen
't Is stil... Vertel es, lastig? Leuk? ...
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Bericht door el gordo »

prideandglory1891 schreef:
zefii schreef:nu begonnen aan kickboksen
't Is stil... Vertel es, lastig? Leuk? ...
Misschien te vaak een blauw oog of een bloedneus; daarmee dat ie niets meer post...
:evil:
BeeMeRke
Mountainbiker
Berichten: 222
Lid geworden op: za 29 mei 2010 12:03
Rijdt met: CUBE

Bericht door BeeMeRke »

Foxy schreef:als ge geen problemen zoekt gaan ze ook niet slaan
en als ze dan toch zouden slaan of dreigen met iets (want de dag van vandaag gebeurt dat wel eens) geef dan gewoon wat ze je vragen en ga weg... zo vermijd je alle problemen.
Een MIETJE worden dus???? Tof als je altijd en overal maar van wegloopt en je laat doen... Waarmee ik niet bedoel dat je het niet eerst met praten moet proberen maar vandaag de dag vragen ze niks meer ze, ineens boenk erop en dan vind ik het maar logisch dat je jezelf verdedigt.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

usain Bolt zullen ze geen toek op zijn muil geven, die halen ze niet in. #-o

met (straat)vechten zijn er nog nooit prijzen gewonnen, met boks op hoog niveau wel, maar velen voelen zich geroepen, weinigen uitverkoren.


Streets
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Bericht door _alain_ »

Straatvechten is moeilijk als je geconditioneerd bent door 1 specifieke gevechtssport.
In tegenstelling tot een geregulariseerde gevechtssport heeft straatvechten geen regeltjes.
Het enige wat mijn inziens zou helpen is close combat, maar dat wordt niet prive gegeven, daar moet je voor in dienst.
Maar wat ze ons leerden (een wijze les!);
doe de andere eerst pijn, daar reageert hij op en heb jij meer tijd om 'm af te maken.

Vecht smerig, of krijg op je bakkes ;)
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

_alain_ schreef:Straatvechten is moeilijk als je geconditioneerd bent door 1 specifieke gevechtssport.
In tegenstelling tot een geregulariseerde gevechtssport heeft straatvechten geen regeltjes.
Het enige wat mijn inziens zou helpen is close combat, maar dat wordt niet prive gegeven, daar moet je voor in dienst.
Maar wat ze ons leerden (een wijze les!);
doe de andere eerst pijn, daar reageert hij op en heb jij meer tijd om 'm af te maken.

Vecht smerig, of krijg op je bakkes ;)
WT komt toch aardig in de buurt.... is ook gebaseerd puur om jezelf te verdedigen tegen allerhande aanvallen.
En ook zonder regeltjes. :wink:
Plaats reactie