Moppenhoekje

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Een boer besluit te gaan zwemmen in een meertje op zijn land.

Hij neemt een emmer mee, zodat hij op de terugweg wat fruit kan plukken.

Als hij het meertje nadert, hoort hij hoge stemmen en gegiechel.

Als hij dichterbij komt ziet hij dat een stelletje jonge vrouwen naakt aan het zwemmen is.
De vrouwen krijgen hem in het oog en roepen verontwaardigd: "wij komen er pas uit als u weg bent."

"Niks aan de hand hoor,"zegt hij, "Ik ben geen gluurder, ik ben zo weer weg."

Hij houdt de emmer omhoog en voegt er aan toe: "Ik kwam alleen even de krokodil voeren."
PeterG
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 09:41
Rijdt met: Heeft eindelijk grote wielen

Bericht door PeterG »

Afbeelding
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

een koppeltje kijkt wat rond in een sexshop, zij ziet daar een doosje met mooie gekleurde smaak condooms. Ze besluiten dit mee te nemen.
eenmaal thuis zegt het vrouwtje: schat, willen we deze is testen in het donker, jij doet die 1 voor 1 om en ik raad de smaak, wie wint mag het verloop van de nacht bepalen.
Hij ging direct ok en liet al zijn wildste fantasiien de vrije loop.
Zij doet het licht uit, hij neemt een condoom en zij proeft en zegt met een mond vol afschuw "bah, was dat, dat is precies van die blauwe schimmelkaas?
Waarop de man antwoord, ja maar das niet eerlijk, je moet wel wachten tot ik er een heb omgedaan he?



smakelijk
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

jamal, een Marokaan met body building als hobby zit aan de toog van een cafe.
Komt er een homo binnen en diet ziet die bruin getinte spierbundel zitten. hij neemt plaats naast hem op de barkruk en fluisterd jamal in het oor"wil jij eens de blowjob van je leven voelen"?
Waarop Jamal rechtstaat en die homo een koek vanvoor recht op zijn neus geeft, die homo valt op de grond en Jamal stampt hem tot hij buiten ligt.
Amai jamal zegt de cafebaas, zo kwaad heb ik je nog nooit gezien? Wat had die man gezegd?
Waarop Jamal antwoord: ik ni echt weet, ni goe verstaan, maar het was iets in verband met een job.
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

Jantje loopt langs het huis van de burgemeester en spuugt tegen het raam. De burgemeester komt boos naar buiten en vraagt: "Wat zou jouw moeder ervan vinden als ik bij jullie tegen het raam spuug?" Jantje: "Dat zou ze heel knap vinden, wij wonen op de tiende verdieping!"
:P
cboetens
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: za 23 apr 2011 14:22
Rijdt met: BMC
Contacteer:

Bericht door cboetens »

Misschien niet het vermelden waar maar hier komt ie:

klasse van die leerkracht ! :p
Gene stommen :)))

Vier studenten aan de hogeschool arriveerden maar liefst twintig
minuten te laat op een belangrijk schriftelijk examen.

De betrokken hoogleraar,die zelf surveilleerde, deelde de studenten mee dat ze te laat waren en om die reden niet meer aan het examen konden deelnemen.De studenten probeerden de hoogleraar te vermurwen en voerden als
excuus aan, dat ze gevieren met de auto waren gekomen en dat deze een lekke band had gehad.

In dat geval, zo vond de hooggeleerde, verdienden de vier heren een
extra kans; een schriftelijk examen bij hem thuis, de week daarop, op hetzelfde tijdstip.

Vanzelfsprekend was het viertal die dag stipt op tijd..
Elke student kreeg een aparte kamer toegewezen met een stoel en
tafel, waarop een gesloten omslag lag met de examenvragen.

Het gevreesde examen bestond uit slechts ��n vraag:

"Welke band was lek ?".
Gebruikersavatar
Phille81
Mountainbiker
Berichten: 832
Lid geworden op: zo 24 apr 2011 23:23
Rijdt met: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Contacteer:

Bericht door Phille81 »

Een oud bejaard koppel ging als weekend-uitstap naar de plaats waar ze elkaar het eerst ontmoet hebben.

Terwijl ze in het café zitten zegt de oude man :
"Herinner je nog, Marie, de eerste keer dat ik je leerde kennen, nu al een goede 50 jaar geleden? Toen we het café verlieten, om de hoek achter de stelling gingen en ik je goede beurt gaf langs achter?"

"Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling", antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht.

"Awel, voor de goeie oude tijd, laten we nog eens naar daar gaan, dan geef ik je nog eens een beurt", zegt de oude man.

Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat het café.
Een jonge vent die op de bank naast hen zat had hun gesprek gehoord en was bij zichzelf aan het denken dat het wel grappig moet zijn om een bejaard koppel nog eens bezig te zien.

Dus staat hij op en volgt het bejaarde koppel. Even later ziet hij de twee achter de stelling. Het oude dametje trekt haar panty's naar beneden en heft haar rok op.
De oude man trekt z'n broek tot op z'n enkels en pakt haar vast bij haar billen. De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hekken vast.
Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische sex die de jonge vent ooit gezien heeft. De oude man beukt erop los tegen een snelheid die alleen maar te omschrijven is als "fenomenaal".
De benen vliegen in de lucht, de beweging is wazig en ze stoppen geen seconde...

Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een uur lang onbeweeglijk op de grond liggen. De jonge vent staat perplex. Nog nooit in z'n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was, noch in de films, noch van z'n vrienden, noch van z'n eigen ervaringen.

Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf: "Ik moet z'n geheim kennen. Moest ik er nu zo kunnen invliegen, amai".

Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer deftig gekleed. Nadat de jonge vent al z'n moed bij elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt:
"Meneer, in gans mijn leven heb ik nog nooit iemand zo van gat zien gaan, laat staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon je dat 50 jaar geleden ook al?"

Waarop de oude man zegt:"Mijn zoon, 50 jaar geleden zat er nog gene stroom op dat hek."
Gebruikersavatar
kevinvt
Mountainbiker
Berichten: 458
Lid geworden op: di 20 jan 2009 18:32
Rijdt met: Ednine vhd

Bericht door kevinvt »

Een 5-jarig jongetje vraagt aan zijn pa: "papa,waar komen de baby's vandaan? De vader fronst zijn voorhoofd en zegt voorzichtig:" eeuuuhhh awel jongen die komen van de ooievaar! Waarop het zoontje antwoord:" alee papa zoveel mooie vrouwen op de wereld en gij poept nen ooievaar!! :bounce: :lol:
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

Twee kinderen van acht jaar hebben een gesprekje.
Zegt de jongen: "Wat ga je vragen voor Sinterklaas?"
Het meisje is overtuigd om een barbiepop te vragen.
Zegt de jongen daarop: "Ik vraag een tampax aan Sinterklaas"
"Wat is dat voor iets?", vraagt het meisje.
Waarop de jongen:
"'k Heb er geen idee van, maar volgens de TV kunt ge er alle dagen mee gaan zwemmen,
onbeperkt fietsen en paardrijden, dansen en lopen, op café gaan
en talrijke sympathieke dingen mee uitvoeren.
En het beste van alles: er is niemand die het ziet!"
Plaats reactie