Alweer pech voor Sven Nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Bericht door debiker »

jerre13 schreef:ik moet zeggen dat ik wel een fan ben van wuyts, maar wat hij in loenhout deed vond ik niet echt kunnen!!Hermida was in beeld op die brug als nys al een paar minuutjes binnen was, waarop hij zei dit dames en heren is dus wereldtop in het mountainbiken he!!Ten eerste maakt hij daar effe hermida belachelijk en heel de mountainbike sport!!Mijn respect voor de cyclocrossers is groot, maar mijn respect voor de mtbiker is 10 keer zo groot!!
Mannekes ben nu ook geen wuyts fan maar jullie moeten toch beter luisteren naar zijn kommentaar hoor !!!
nadat hij zei dat dit de top van het mtb was heeft hij erbij gezegt dat het nog maar eens het bewijs is dat mtb en veldrijden niet te vergelijken zijn !!!!
laat hermida wat meer veldrijden en hij zal ook beter voor de dag komen hoor
ieder zijn ding he !!!
Laatst gewijzigd door debiker op zo 03 jan 2010 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
looneycooney
Mountainbiker
Berichten: 1904
Lid geworden op: zo 15 jun 2003 10:01
Rijdt met: 15 december 2009 : Scott Scale 40 2009

Bericht door looneycooney »

Nazgul schreef:Hier ben ik gisteren een beetje gaan spelen met de nieuwe camera in baal.

twas daar toch wel spectaculair op da klein knikske

http://picasaweb.google.com/novellboy/V ... s01012010#
heel tof! =D>
Gebruikersavatar
Tnez
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 23 feb 2009 19:03
Rijdt met: Prorace Talos, Cube Acid, Bianchi Nirone

Bericht door Tnez »

Nazgul, mooie foto's hoor!
hopelijk is er daar geeneen rechtdoor gereden, soms lijkt het alsof ze behoorlijk dicht kwamen (waarschijnlijk met een grote lens gefotografeerd?)

Baal was een mooie cross, en volgens mij zijn Stybar en Nys de 2 meest technische renners, met Pauwels waarschijnlijk op een derde plaats.

Hier zie je toch dat Albert technisch echt wel tekort komt hoor. Hoeveel crossen heeft hij nu al niet het verkeerde spoor gevolgd? en dan duurt het nog ver over half-cross vooraleer hij begint te beseffen waar hij moet rijden.
Op rechte verharde stukken kan hij waarschijnlijk iedereen uit het wiel rijden, maar technisch kan hij soms echt nog klungelen.
Zelf denk ik dat de weg hem wel beter zou moeten liggen, maar als de groten daar beginnen rijden zal hij ook wel even slikken.
Ik ben nu geen "anti-Albert" man maar de manier waarop hij zei dat hij in 2012 op de weg ging koersen deed mij toch even de wenkbrauwen fronsen. Alsof het niets is: "bwa ik zal dat eens proberen..." Hij is geen tweede Lars Boom hoor. :roll:
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

bram DR schreef: Schoon foto's, waar ergens op het parcour was dat ( begin / einde .. ) hebt het nooit in beeld gezien.
was net na het oprijden van die helling waar er zo'n opstapje was, nys en stybar reden/sprongen daar op. Als ze daar bovenkwamen aan het huisje, was er een lusje en daarna deze knik. Dit kon je niet op tv zien, was zo'n verloren hoekje maar wel een mooi plaatsje om te fotograferen als het zo vettig ligt.
Tnez schreef:Nazgul, mooie foto's hoor!
hopelijk is er daar geeneen rechtdoor gereden, soms lijkt het alsof ze behoorlijk dicht kwamen (waarschijnlijk met een grote lens gefotografeerd?)
soms kwamen ze daar inderdaad heel dicht bij mijn lens maar dat maakt het voor mij en voor hen even spannend. :wink:
Lens is een 55-200 dus niet zo echt heel groot
K10
Mountainbiker
Berichten: 667
Lid geworden op: za 07 okt 2006 20:07
Rijdt met: speci epic

Bericht door K10 »

Ha! Mourey wint in Sint-Niklaas =D> =D>
(ok, de top reed niet, maar toch eindelijk iets verdienstelijk)
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

K10 schreef:Ha! Mourey wint in Sint-Niklaas =D> =D>
(ok, de top reed niet, maar toch eindelijk iets verdienstelijk)
past maar op voor mourey op 't wk
K10
Mountainbiker
Berichten: 667
Lid geworden op: za 07 okt 2006 20:07
Rijdt met: speci epic

Bericht door K10 »

matthias d schreef:
K10 schreef:Ha! Mourey wint in Sint-Niklaas =D> =D>
(ok, de top reed niet, maar toch eindelijk iets verdienstelijk)
past maar op voor mourey op 't wk
hmm, met Nys en Albert en Stybar? Don't think so, maar je weet nooit... vind het in elk geval leuk dat hij ook ns daadwerkelijk iets gewonnen heeft in België!
past maar op voor Vervecken op 't wk :lol:
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

K10 schreef:
matthias d schreef:
K10 schreef:Ha! Mourey wint in Sint-Niklaas =D> =D>
(ok, de top reed niet, maar toch eindelijk iets verdienstelijk)
past maar op voor mourey op 't wk
hmm, met Nys en Albert en Stybar? Don't think so, maar je weet nooit... vind het in elk geval leuk dat hij ook ns daadwerkelijk iets gewonnen heeft in België!
past maar op voor Vervecken op 't wk :lol:
of voor die mongolen 8)
Method
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 29 jan 2009 18:09
Rijdt met: Focus Super Bud Team
Contacteer:

Bericht door Method »

Ja da ze ni in de weg rijde e :-D
jerre13
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 22 nov 2009 14:53
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre13 »

debiker schreef:
jerre13 schreef:ik moet zeggen dat ik wel een fan ben van wuyts, maar wat hij in loenhout deed vond ik niet echt kunnen!!Hermida was in beeld op die brug als nys al een paar minuutjes binnen was, waarop hij zei dit dames en heren is dus wereldtop in het mountainbiken he!!Ten eerste maakt hij daar effe hermida belachelijk en heel de mountainbike sport!!Mijn respect voor de cyclocrossers is groot, maar mijn respect voor de mtbiker is 10 keer zo groot!!
Mannekes ben nu ook geen wuyts fan maar jullie moeten toch beter luisteren naar zijn kommentaar hoor !!!
nadat hij zei dat dit de top van het mtb was heeft hij erbij gezegt dat het nog maar eens het bewijs is dat mtb en veldrijden te vergelijken zijn !!!!
laat hermida wat meer veldrijden en hij zal ook beter voor de dag komen hoor
ieder zijn ding he !!!
Waar hij dan ook fout zit want mtb en cyclocross zijn absoluut niet te vergelijken!!
Plaats reactie