veldrit sezoen 2009/2010

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

wie gaat er dit sezoen domineren in het veldrijden

nys
70
35%
albert
107
54%
stybar
15
8%
wellens
3
2%
boom ?
2
1%
thys al
2
1%
 
Totaal aantal stemmen: 199

Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

veldrit sezoen 2009/2010

Bericht door devil biker »

het sezoen begint weer =D>
wie gaat er dees sezoen weer top zijn en domineren ?
denk zelf nog nys momenteel al gaat hij rekening mogen houden met albert.

vandaaag de grote prijs neerpels
Laatst gewijzigd door devil biker op zo 20 sep 2009 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Re: veldrit sezoen 2009/2010

Bericht door junior72 »

devil biker schreef:het sezoen begint weer =D>
wie gaat er dees sezoen weer top zijn en domineren ?
denk zelf nog nys momenteel al gaat hij rekening mogen houden met albert.

vandaaag de grote prijs neerpels
Ik denk toch albert.
Nys gaat dat zomaar niet toelaten natuurlijk maar als je ziet wat een seizoen hij achter de rug heeft , gaat hem dat toch eens parten spelen.
Ik hoop natuurlijk van niet want ik zie Nys graag rijden . Zijn techniek is superieur.
LoXoS
Mountainbiker
Berichten: 429
Lid geworden op: wo 23 feb 2005 09:52
Rijdt met: Merckx EMX 1 // Cube Reaction HPA SL 29

Bericht door LoXoS »

Van mij mogen beide evenveel winnen. Als het maar een eerlijke en harde competitie is.

Cyclocross vind ik zowiezo leuk om naar te kijken; als er dan 2 aan elkaar gewaagd zijn, en geen cm toegeven zal het nog spannender en leuker zijn. =D>

Ik kijk al uit om te gaan kijken naar de cross van Hamme Zogge ... hopelijk dit jaar geen sneeuw.
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

LoXoS schreef:Van mij mogen beide evenveel winnen. Als het maar een eerlijke en harde competitie is.

Cyclocross vind ik zowiezo leuk om naar te kijken; als er dan 2 aan elkaar gewaagd zijn, en geen cm toegeven zal het nog spannender en leuker zijn. =D>

Ik kijk al uit om te gaan kijken naar de cross van Hamme Zogge ... hopelijk dit jaar geen sneeuw.
Ik ga dit jaar ook nog wel een paar keer kijken op tv als ik niets anders aan de hand heb , maar er nog speciaal voor thuis blijven ?
Heb in de zomer toch verschillende veldrijders de mist in zien gaan op de mtb , onder andere in Zoetemeer .
Als je vandaag weer ziet , maar een 30 man aan de start en dit is dan goed voor op tv ? Volgende week de GP in Winterslag dat is topsport voor op tv !
Veel van die veldrijders mogen volgens mij blij zijn dat veldrijden bestaat , anders konden ze op Nys en Albert na allemaal gaan werken voor hun boterham !
Gebruikersavatar
edse
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 20 nov 2003 14:55
Rijdt met: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)

Bericht door edse »

Albert begint het seizoen sterk,de vraag is natuurlijk kan hij dat een seizoen lang volhouden?
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Wellens mag mss al weg uit uwe poll
Z'n heel seizoen me wa pech na de vaantjes
Gebruikersavatar
letsgetloose
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: do 20 aug 2009 18:19

Bericht door letsgetloose »

wellens heb'k zelf ni gehoord of gezien vanmiddag, reed die wel?
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

jonaske_12 schreef:wellens heb'k zelf ni gehoord of gezien vanmiddag, reed die wel?
Uitgebreide bloedanalyses bij sportarts en vertrouwensman van Bart, dokter Peter T’Seyen, hebben uitgewezen dat Bart geveld is door het cytomegalovirus.

Bart, die gedurende lente en zomer een voortreffelijke voorbereiding had met enkele schitterende resultaten in wegkoersen en ook nog een zeer mooi BK op de weg,voelde zich na de augustusstage in St-moritz sinds 2-tal weken lichamelijk heel moe. Dit gevoel uitte zich ook in zijn eerste veldrit in Erpe-Mere.

Bloedanalyse bevestigde de aanwezigheid van Cytomegalovirus,een “broertje” van klierkoorts. Bekende sporters zoals Justine Henin en wereldkampioen A. Ballan gingen hem voor.
Gebruikersavatar
letsgetloose
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: do 20 aug 2009 18:19

Bericht door letsgetloose »

ai das minder! Hopelijk komt hij snel trg.
roeln
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: do 17 jul 2008 21:43
Rijdt met: Canyon Lux CF

Bericht door roeln »

viel mij op dat Albert zonder handschoentjes reed. Alsof hij effe naar de bakker ging...

Commentatoren zeiden dat Albert en Nijs vanaf dit seizoen 'electronisch schakelen'. Heeft iemand hier meer info over?
Plaats reactie