Dopingzondaars in de tour

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
fcb
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: za 10 feb 2007 21:28
Rijdt met: Paulini & Concept Cycle & Ridley

Bericht door fcb »

bram DR schreef:
Magnum_ schreef:Als de Schlecks erbij zitten, stop ik per direct met kijken / mijn (kleine) interesse voor de tour.
+1
+2
manitou.
Redactie
Berichten: 2367
Lid geworden op: za 10 mar 2007 01:16
Rijdt met: *******

Bericht door manitou. »

zolang armstrong die medicijnen mag blijven nemen tegen kanker weten ze nooit of hij zuiver rijd of niet
die medicijnen maskeren ook doping
dus over hem heb ik dus serieuze twijfels of dat die wel zuiver rijd
Gebruikersavatar
Benneke
Mountainbiker
Berichten: 2202
Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:13
Rijdt met: Isaac Impact/Ridley Ignite

Bericht door Benneke »

manitou. schreef:zolang armstrong die medicijnen mag blijven nemen tegen kanker weten ze nooit of hij zuiver rijd of niet
die medicijnen maskeren ook doping
dus over hem heb ik dus serieuze twijfels of dat die wel zuiver rijd
+1
Gebruikersavatar
Sophie17
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: di 05 aug 2008 17:05
Rijdt met: ednine.

Bericht door Sophie17 »

Niemand is zuiver in de tour...of mss toch Devolder HAAAA #-o
3 weken op de fiets de km's de weersomstandigheden,eerlijk ne keer diepgaan en we voelen het enkele dagen (koortsblaasjes en andere kwaaltjes duiken op!!) die gasten rijden elke dag ze gaan steeds opnieuw diep en dieper en dieper op spaghetti en cola doe je dat nie dat is logisch.
Ze staan allemaal extreem mager dat viel wel op dit jaar.
Maar het is wel iedere keer zo van, ooh neee niet opnieuw :lol:
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Bericht door iddi »

Magnum_ schreef:Als de Schlecks erbij zitten, stop ik per direct met kijken / mijn (kleine) interesse voor de tour.
tot nu toe is het bij dopingverhalen al elke keer gebleken dat waar rook is, ook vuur is....remember frank schleck?

http://www.depers.nl/sport/249936/CSC-s ... hleck.html

:wink:
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

Ik hoop vooral dat bij Jurgen VDB het zo fel bejubelde 'investeren in de carriere' geen synoniem is voor...
doctor
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: di 25 nov 2008 21:12
Rijdt met: Bulls team

Bericht door doctor »

Die Jurgen Van Den Broeck is een overroepen renner. Als ge ziet dat het enige wat hij heeft gedaan op een gans jaar is, enkele ritten in de aanval gegaan maar telkens niet op 1 keer na met de eerste naar de aankomst gereden. Hij is al wel 26 jaar eh, en geen 22 of zo.

Als ge dan ziet dat hij de week na de tour in San Sebastiane (Spanje) al moest lossen na één uur wedstrijd dan week ik het al wel. Truc-speciale.

Andere die de tour ook beéindigden maakten wel het mooie weer in dezelfde koers.

En in het criterium van Herentals mocht hij wel winnen, maar wat was dat weer een snertvertoning , en dan als ge ziet hoe sommige achterlijke dan staan te roepen. Ze moesten eens weten.
Jurgen is nog niet eens bekwaam om een amateur koers te winnen.
Als hij maar snel probeert om in een beter gestructureerde ploeg een soort van knecht te worden, dan word hij goed betaald en minder stres.
Want een winner worden zal hij nooit en, ok is 15é een superprestatie voor iemand die op zijn leeftijd is of laat ze dan gewacht hebben in de ploegentijdrit, 11é of 12é dan. Arm Belgié in de grote rondes.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

wie is de volgende.....
_________________
Meirhaeghe Filip still my number 1
Gigantisch.
Gebruikersavatar
malle eppi
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: di 26 feb 2008 12:51
Rijdt met: epic

Bericht door malle eppi »

doctor schreef:Die Jurgen Van Den Broeck is een overroepen renner. Als ge ziet dat het enige wat hij heeft gedaan op een gans jaar is, enkele ritten in de aanval gegaan maar telkens niet op 1 keer na met de eerste naar de aankomst gereden. Hij is al wel 26 jaar eh, en geen 22 of zo.

Als ge dan ziet dat hij de week na de tour in San Sebastiane (Spanje) al moest lossen na één uur wedstrijd dan week ik het al wel. Truc-speciale.

Andere die de tour ook beéindigden maakten wel het mooie weer in dezelfde koers.

En in het criterium van Herentals mocht hij wel winnen, maar wat was dat weer een snertvertoning , en dan als ge ziet hoe sommige achterlijke dan staan te roepen. Ze moesten eens weten.
Jurgen is nog niet eens bekwaam om een amateur koers te winnen.
Als hij maar snel probeert om in een beter gestructureerde ploeg een soort van knecht te worden, dan word hij goed betaald en minder stres.
Want een winner worden zal hij nooit en, ok is 15é een superprestatie voor iemand die op zijn leeftijd is of laat ze dan gewacht hebben in de ploegentijdrit, 11é of 12é dan. Arm Belgié in de grote rondes.
Cadelleke !! Zeide gij 't ?
Gebruikersavatar
Sophie17
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: di 05 aug 2008 17:05
Rijdt met: ednine.

Bericht door Sophie17 »

Hubertje schreef:
wie is de volgende.....
_________________
Meirhaeghe Filip still my number 1
Gigantisch.

Waarom nog op zijn kopke kakken??
RESPECT voor den Filip sorry maar hij bekende en bekeerde dus ....
Plaats reactie