De vrouw stil houden ...

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Misschien eens refereren naar mensen die op zondagvoormiddag aan den toog hangen en met een half stuk in hun voeten thuis komen.
De vrouwen zouden moeten blij zijn dat ze zo'n sportieve mannen hebben.

Ik heb ook meestal weinig tijd om te biken tijdens de week en dan ga ik zwemmen. In een anderhalf uur heb ik mijn baantjes getrokken, ben ik proper en moet ik enkel mijn handdoek en zwembroek aan het droogrek hangen.

Op zondag na een toertocht blijf ik bijna nooit hangen. Direct naar huis en te voet ééntje gaan drinken met de medebikers. Dan kan de vrouw met de kinderen achterkomen.

In ieder geval niet teveel toegeven zoals kuisvrouwen aannemen etc. luxe komen ze veel te vlug gewoon en voor je t'weet is het terug van dat.
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

er zitten hier toch écht van alle genres .....
ben de tel kwijtgeraakt over de verschillende scenario's voor een simpel dilemma :-D
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

hiermee moet ge ze ook wel stil kunnen houden

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sandcrawler
Mountainbiker
Berichten: 1721
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 12:27
Rijdt met: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Bericht door Sandcrawler »

ikke met de fiets schreef:er zitten hier toch écht van alle genres .....
ben de tel kwijtgeraakt over de verschillende scenario's voor een simpel dilemma :-D
Je hebt dan ook héél veel verschillende vrouwen die een soms een héél verschillende aanpak nodig hebben :lol: .Van lief subtiel,met omwegen
tot streng en straight to the point maar nooit hardhandig [-X .







Je hebt er ook ontzettend moeikijke die denken dat alles om hen alleen draait.
Maar ik ga hier niet veralgemenen,doch ik ken er wel enkele (en nee,die wonen niet onder mijn dak).
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Bericht door cyclon »

ikke met de fiets schreef:er zitten hier toch écht van alle genres .....
ben de tel kwijtgeraakt over de verschillende scenario's voor een simpel dilemma :-D
er zitten hier idd écht van alle genres...

het is niet omdat het een 'simpel dilemma' is dat er niet verschillende oplossingen zouden kunnen voor bestaan

ten tweede: het dilemma of de situatie is mss niet zo simpel als ze lijkt op basis van wat forumberichten van een van de partijen
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

cyclon schreef:
ikke met de fiets schreef:er zitten hier toch écht van alle genres .....
ben de tel kwijtgeraakt over de verschillende scenario's voor een simpel dilemma :-D
euh, gezien de reacties op "the above" : voelt er iemand zich in zijn gat gebeten ?
het mag dan wel geen simpel dilemma zijn, maar ik ken er gegarandeerd moeilijkere (die ik ni aan jullie neus ga hangen) :off:
Gebruikersavatar
Kinnie
Mountainbiker
Berichten: 1053
Lid geworden op: di 08 nov 2005 21:26
Rijdt met: Trek Procaliber

Bericht door Kinnie »

hier is het simpel...

ik moet gewoon zeggen wanneer ik zou willen gaan biken (zaterdag/zondag), dit voor de planning een beetje te weten.

De dinsdag en soms ook donderdag gaat zij gaan paardrijden, ik ga vaak na het werk nog een klein toerke gaan fietsen (lopen) dus wanneer ze weg is doe ik het huishouden (klein apartement).
Dan hoeven we dat niet te doen wanneer we wel samen zijn.
En is ze ook weer content :-D

het enige wat ik zei moet doen is boodschappen omdat ik er altijd wel in slaag om iets te vergeten of het verkeerde merk mee te brengen :-)

en biken mag ik doen wanneer ik wel, als ik het haar maar laat weten zodat ze ook iets kan doen :wink:
Gebruikersavatar
Mirlong1
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 13:35
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door Mirlong1 »

nebraz schreef: In ieder geval niet teveel toegeven zoals kuisvrouwen aannemen etc. luxe komen ze veel te vlug gewoon en voor je t'weet is het terug van dat.
Gij gaat vanaf nu de kuis dan doen :roll:
jahsper
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: di 05 aug 2008 12:21

Bericht door jahsper »

nen tandem, echt

kzat met ongeveer zelfde prob , maar vanaf nu doe ik m'n conditieritjes met m'n vrouwke

nu nog een mtbtandem... maar of ze dan nog durft meegaan :wink:
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Mirlong1 schreef:
nebraz schreef: In ieder geval niet teveel toegeven zoals kuisvrouwen aannemen etc. luxe komen ze veel te vlug gewoon en voor je t'weet is het terug van dat.
Gij gaat vanaf nu de kuis dan doen :roll:
Grapjas.
Plaats reactie