Waanzin, om de rillingen van te krijgen.....

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Waanzin, om de rillingen van te krijgen.....

Bericht door elmago »

In welke wereld leven wij, hier werd ik dus echt niet goed van toen ik het op de radio hoorde. :evil: :cry:

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 012009_034
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: Waanzin, om de rillingen van te krijgen.....

Bericht door kawa »

Niet te geloven :evil:
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

Pure waanzin. Moet verschrikkelijk zijn als dit in je naaste omgeving gebeurd. Veel sterkte aan iedereen. :oops:
flupke73
Mountainbiker
Berichten: 2115
Lid geworden op: zo 16 nov 2003 18:08

Bericht door flupke73 »

:cry:
Gebruikersavatar
Verellen
Mountainbiker
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:40
Rijdt met: Climb, Willier

Bericht door Verellen »

Ben hier echt doodziek van... :(
In wat voor maatschappij leven wij nu???
Ga sebiet mijn dochtertjes een hele avond in mijn armen houden.

Sterkte aan de slachtoffers en nabestaanden.
Gebruikersavatar
pt3r
Mountainbiker
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 28 mar 2007 15:25
Rijdt met: is a pipebomb.

Bericht door pt3r »

In de Gaza strook bombardementen zijn een derde van de slactoffers ook kinderen. Ik wil dit drama in Dendermonde zeker niet banalizeren verre van. Ik heb enkel de indruk dat dit harder aankomt omdat het zo dicht bij onze voordeur is gebeurd. Veel sterkte aan de getroffen families.
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

pt3r schreef:In de Gaza strook bombardementen zijn een derde van de slactoffers ook kinderen. Ik wil dit drama in Dendermonde zeker niet banalizeren verre van. Ik heb enkel de indruk dat dit harder aankomt omdat het zo dicht bij onze voordeur is gebeurd. Veel sterkte aan de getroffen families.
gaza strook staat hier totaal buiten,ni vergeten dat die ouders in de gaza wel raketten afschieten naar israel, en een raket is ook niet kieskeurig in het doden van......

daar geldt net zoals iedereen hier, over zulke dingen in dendermonde denkt, het principe oog om oog tand om tand, en die israelies denken net zo.
laat je niet misleiden door de beelden van kinderen ginder, dat zenden ze net uit om de mensen te raken.In elke oorlog vallen er burgerslachtoffers, praat anders maar is met je grootouders.

ik heb VEEEEEEEL meer leed bij slachtoffers die op zo een manier sterven,door ne gek,die waarschijnlijk nog ne goeie advocaat krijgt ook en ons handenvol geld kost.
Gewoon in handen geven van de nabestaanden,ziek of ni
Gebruikersavatar
Benneke
Mountainbiker
Berichten: 2202
Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:13
Rijdt met: Isaac Impact/Ridley Ignite

Bericht door Benneke »

Mijn innige deelneming :cry: :cry: En veel sterkte aan de iedereen die dit verschrikkelijk moment heb moeten mee maken :cry: :cry: ...





...R.I.P...
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

yajop schreef:
pt3r schreef:In de Gaza strook bombardementen zijn een derde van de slactoffers ook kinderen. Ik wil dit drama in Dendermonde zeker niet banalizeren verre van. Ik heb enkel de indruk dat dit harder aankomt omdat het zo dicht bij onze voordeur is gebeurd. Veel sterkte aan de getroffen families.
gaza strook staat hier totaal buiten,ni vergeten dat die ouders in de gaza wel raketten afschieten naar israel, en een raket is ook niet kieskeurig in het doden van......

daar geldt net zoals iedereen hier, over zulke dingen in dendermonde denkt, het principe oog om oog tand om tand, en die israelies denken net zo.
laat je niet misleiden door de beelden van kinderen ginder, dat zenden ze net uit om de mensen te raken.In elke oorlog vallen er burgerslachtoffers, praat anders maar is met je grootouders.

ik heb VEEEEEEEL meer leed bij slachtoffers die op zo een manier sterven,door ne gek,die waarschijnlijk nog ne goeie advocaat krijgt ook en ons handenvol geld kost.
Gewoon in handen geven van de nabestaanden,ziek of ni
Whoehaha
alsof ierdere ouder in de Gaza, net naast zijn mtb in de keuken een raketlanceer-instalaltie heeft staan. (merk de cynische ondertoon)
99 procent van de slachtoffers heeft niets maar dan ook niets met dit conflcit te maken.
Dus de vergelijking gaat zeker op.
Net zoals die ouders van de 2 dode kindjes de dader wel tot moes willen slagen, zo willen de ouders van de platgebombardeerde kinderen wel een israeli tot moes slaan.

Streets
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Wat niet wergneemt dat ik ook direct naar de het schootje van mijn kids wou rijden, om hen te knuffelen
wij wonen niet zo heel ver van het gebeuren.

Sterkte aan de ouders die dit drama dienen mee te maken.

Streets
Plaats reactie