Horror fans + horror dvd's gezocht

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Horror fans + horror dvd's gezocht

Bericht door madrista666 »

zit al een tijdje volgend films te zoeken: Braindead ( film van P. Jackson ) en Cradle of fear, kan iemand me hiermee helpen?

Voor de rest nog horroliefhebber op't forum? Welke zijn jullie lievelingsfilmen, iemand aanraders om te zien ( liefst slasher, gore... )
Gebruikersavatar
Gwen
Mountainbiker
Berichten: 1348
Lid geworden op: wo 23 aug 2006 09:58
Rijdt met: Cannondale CAAD9 - Kona Jake the Snake
Contacteer:

Bericht door Gwen »

in den tijd hadden ze een hele boel cult classics bij Large popmerchandising http://www.large-online.nl/bin/shop.php ... on=content
o.a. ook cradle of fear, cannibal holocaust en van die toestanden voor zieke geesten :-D Missschien daar 'ns zoeken?
Gebruikersavatar
FantaDHrider
Mountainbiker
Berichten: 2322
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:34

Bericht door FantaDHrider »

horror liefhebber hier.

Mijn favoriete films zijn Hellraiser,13 ghosts,Jason vs freddy,childeren off the corn,original Texas chainsaw massacre(die vindt ik nog steeds erg huiveringwekkend),Jaws,Friday the 13th,Jason films zoals Jason X en Jason in New York.Halloween(erg eng vindt ik)
Gebruikersavatar
pt3r
Mountainbiker
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 28 mar 2007 15:25
Rijdt met: is a pipebomb.

Bericht door pt3r »

Hellraiser I
de Romero zombie films
john carpenter's the thing blijft een klassieker
texas chainsaw massacre (niet die idiote remake!)
friday 13th part 1
evil dead
bad taste
braindead


De japanners blijven met de De Guinea Pig films (Flowers of Flesh and Blood...) wel de ongekroonde koningen van de extreme splatter en gore. Maar dat is echt wel meer dan mijn blanke communie zieltje aan kan.
Gebruikersavatar
Cyclingbeast
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 23 sep 2004 18:50
Rijdt met: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Contacteer:

Bericht door Cyclingbeast »

Hier nog een horror liefhebber.
Al wat hier genoemd is zou ik ook aanraden.

Braindead heb ik indertijd gekocht in de Free Record Shop (op VHS).
In de low budget afdeling is er keuze genoeg. Veel trash maar soms zit er wel iets goed tussen.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Vrijdagnacht tv kijken dus.
Onlangs nog gezien:The Hamiltons.Raar filmpke zenne.
Gisteren ook the Desent gezien,vond ik redelijk goe.
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Vroeger was ik er heel veel met bezig, menne maat nog steeds geloof ik.
Mag echt een kenner genoemd worden.
Altijd fan geweest van Dario Argento (en de dochter :lol: ).
Klassieker met vreemd sfeertje is/was necromantic I + II. Geloof dat de regisseur jorg buttgereit noemt. Heeft nog films gemaakt.
Zal straks is checken en een mail sturen naar menne maat. Had onlangs nog ne hoop gore slashertrailers doorgestuurd.
Fangoria website ken je wel e ?
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Bericht door bosse »

ik hou van horror, mijn lievelingsfilm is the grudge
en scary movie natuurlijk =D>
Gebruikersavatar
Daaf
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 23 okt 2007 18:21
Rijdt met: Merida/Giacomelli

Bericht door Daaf »

ik blijf zot van From Dusk till Dawn
in het zelfde plaatje past ook: tales from the crypt - demon night :-D
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

2BE griezelt op vrijdag 31 oktober

[29/10/2008 Categorie: Film - TV] 20.40: Scary Movie 3
Amerikaanse komedie van David Zucker uit 2003.
Met : Charlie Sheen (Tom), Anna Faris (Cindy Campbell), Simon Rex (George), Pamela Anderson (Becca), Jenny McCarthy (Kate), Marny Eng (Tabitha), e.a.
Journaliste Cindy Campbell heeft het geschopt tot nieuwsanker van een lokaal televisiestation. Terwijl ze een reportage maakt over mysterieuze graancirkels nabij Washington DC, vertelt haar helderziend neefje Cody haar over een meisje dat hen komt vermoorden. Via haar vriendin Brenda stuit Cindy op nog meer onrustwekkend nieuws : er is een levensgevaarlijke videoband in omloop. Iedereen die de video bekijkt, krijgt een telefoontje met de mededeling dat hij of zij nog maar een week te leven heeft.

22.05: Film : The Hills Have Eyes in tv-première
Amerikaanse thriller-horrorfilm van Alexandre Aja uit 2006.
Met : Aaron Stanford (Doug Bukowski), Kathleen Quilan (Ethel Carter), Vinessa Shaw (Lynn Carter), Emilie de Ravin (Brenda Carter), Dan Byrd (Bobby Carter), e.a.

De familie Carter reist met de camper door de woestijn van New Mexico wanneer hun wagen het plots laat afweten. Vader Bob slaagt er niet in het voertuig te herstellen en besluit te voet terug te keren naar het afgelegen tankstation dat ze enkele kilometers terug op hun weg vonden. Zijn schoonzoon Doug wandelt de andere richting uit, in de hoop iemand tegen te komen die hen kan helpen. De overgebleven Carters proberen het beste te maken van de situatie, maar ze ontdekken al snel dat ze niet alleen zijn in de woestijn. Een stam gemuteerde en hongerige kannibalen houdt hen nauwlettend in de gaten. Zij zijn het afschrikwekkende nageslacht van mijnwerkers die jaren geleden werden blootgesteld aan de radioactieve straling van atoomproeven in het gebied...

00.05: Film : SL8N8 in tv-première
Belgisch-Nederlandse horrorfilm van Frank van Geloven en Edwin Visser uit 2006.
Met : Victoria Koblenko (Kristel Lodema), Kürt Rogiers (Mark), Jop Joris (Paul), Linda van der Steen (Estrild), Steve Hooi (Ruud), Carolina Dijkhuizen (Liesbeth), Lara Toorop (Susan), Emiel Sandtke (Stefan), Serge-Henri Valcke (Louis), Martijn Oversteegen (Martin Lodema), e.a.

Studente Kristel Lodema gaat met een groep vrienden naar een oude Belgische steenkolenmijn om een manuscript van haar onlangs overleden vader Martin op te halen. Hij deed als criminoloog onderzoek naar de beruchte seriemoordenaar Andries Martiens, die meer dan een eeuw geleden omkwam in de mijn. Na een korte rondleiding in de mijnschachten komen Kristel en haar vrienden vast te zitten in het ondergrondse gangenlabyrint. Uit verveling en onder invloed van XTC oppert één van hen het idee om een séance te houden met het Ouija-bord van haar vader. Wat begint als een grap, draait uit op een nachtmerrie...

Halloween Night, vrijdag 31 oktober 2008 vanaf 20u40 bij 2BE
Plaats reactie