Prijzen consumpsies

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

Bericht door Steenrijen »

Schijnbaar toch een héél gevoelige snaar geraakt... #-o
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

stanton schreef:Schijnbaar toch een héél gevoelige snaar geraakt... #-o
Ja he,
Ik denk dat de après een belangrijke inkomst is op een tt
reken, bevooradingen ( de ene is al rijkelijker dan de andere ) , huur zaal ( sommige clubs krijgen ze gratis ) pijltjes , bosmaaien , huur afspuitinstallatie, ... Wij moesten zelfs de nadars aan de gemeente betalen ,... Inderdaad voor sommige clubs is t al gemakkelijker dan voor de andere. Met de 2€ inschrijving loop je nie ver he [-X [-X [-X
Meestal krijg je dan nog een boterham, en dan nog klagen als de clubs dezelfde prijs rekenen als een café ???
ik zou nie durven
(gisteren 2,50€ betaald voor een cola en 3,50€ voor een leffe op een terras ergens in een boeregat, geen haar op mijn hoofd die eraan dacht toen ik hem soldaat maakte in t zonneke :drunk: :drunk: :drunk: )
Leren genieten en nie altijd te rekenen, erover is erover,ma toch nie zagen over enkele centen, dan drink je hem ergens anders of beter nog thuis in uwen luien zetel. [-o<
k zou je zeggen
'nie lullen'
'de glazen vullen'
'en ervan smullen' :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

frawiwi schreef:
stanton schreef:Schijnbaar toch een héél gevoelige snaar geraakt... #-o
Ja he,
Ik denk dat de après een belangrijke inkomst is op een tt
reken, bevooradingen ( de ene is al rijkelijker dan de andere ) , huur zaal ( sommige clubs krijgen ze gratis ) pijltjes , bosmaaien , huur afspuitinstallatie, ... Wij moesten zelfs de nadars aan de gemeente betalen ,... Inderdaad voor sommige clubs is t al gemakkelijker dan voor de andere. Met de 2€ inschrijving loop je nie ver he [-X [-X [-X
Meestal krijg je dan nog een boterham, en dan nog klagen als de clubs dezelfde prijs rekenen als een café ???
ik zou nie durven
(gisteren 2,50€ betaald voor een cola en 3,50€ voor een leffe op een terras ergens in een boeregat, geen haar op mijn hoofd die eraan dacht toen ik hem soldaat maakte in t zonneke :drunk: :drunk: :drunk: )
Leren genieten en nie altijd te rekenen, erover is erover,ma toch nie zagen over enkele centen, dan drink je hem ergens anders of beter nog thuis in uwen luien zetel. [-o<
k zou je zeggen
'nie lullen'
'de glazen vullen'
'en ervan smullen' :bounce: :bounce: :bounce:


=D> =D>
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Een trappist van het vat smaakt veel beter dan is €2,5 nog goedkoop vind ik, meestal zijn ze nog goed gevuld ook 8)
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

den mountenbiker schreef:Een trappist van het vat smaakt veel beter dan is €2,5 nog goedkoop vind ik, meestal zijn ze nog goed gevuld ook 8)
Trappist van 't vat???
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

freezy schreef:
den mountenbiker schreef:Een trappist van het vat smaakt veel beter dan is €2,5 nog goedkoop vind ik, meestal zijn ze nog goed gevuld ook 8)
Trappist van 't vat???
op de aprés van een TT gebeurt er dat de trappist geschonken wordt van het vat is een groot verschil van smaak dan van uit een fleske,een vat zal ook wel duurder zijn in aankoop zeker dat bedoel ik :wink:
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: Prijzen consumpsies

Bericht door dirty »

Deze topic per toeval ontdekt om vast te stellen dat onze prijzen anno 2016 dan nog wel zeer goedkoop zijn op onze organisatie
1,50 euro voor een frisdrank of pintje en 2,50 euro voor een 33cl Chouffe .

een reden te meer om in 2017 af te komen op onze 18é editie !
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Prijzen consumpsies

Bericht door _anonymus_ »

Amai, had niet gezien dat dit een oud topic was.
Ik dacht al, 2,5 euro voor een trappist en daarover zagen?
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Prijzen consumpsies

Bericht door Reflex »

Ik zat ook te denken, dat zijn tegenwoordig normale prijzen haha. Ik drink geen alcohol en ga nagenoeg nooit stappen maar als ik soms hoor wat men tegenwoordig in een café of op een terras moet betalen voor een simpele pint dan schrik ik daar van, laat staan een trappist.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Prijzen consumpsies

Bericht door Free_ltd »

€2,5 voor ne Leffe. Dat is een koopje. In ne gewone café geraakt ge daar nog amper aan.
Plaats reactie