olympische spelen

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Jens
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: do 13 mei 2004 05:14
Rijdt met: Specialized Rock Hopper Pro disc

Bericht door Jens »

pff.. :-? :roll:
zero
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: di 10 jun 2008 20:42
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door zero »

SoundLeSs schreef:Onze Roel haalt goud. Sven verrassend vijfde en Meirhaeghe geeft door een tekort aan doping op na 1 ronde. Schandalig dat die geselecteerd werd ten koste van Davy Coenen.
ik wist ni da Coenen de selectiecreteria van de OIC/BOIC gehaald heeft?
SoundLeSs
Mountainbiker
Berichten: 484
Lid geworden op: ma 19 nov 2007 15:59
Rijdt met: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Bericht door SoundLeSs »

zero schreef:
SoundLeSs schreef:Onze Roel haalt goud. Sven verrassend vijfde en Meirhaeghe geeft door een tekort aan doping op na 1 ronde. Schandalig dat die geselecteerd werd ten koste van Davy Coenen.
ik wist ni da Coenen de selectiecreteria van de OIC/BOIC gehaald heeft?
Heeft in ieder geval mooiere resultaten neergezet dan Meirhaeghe...
Meirhaeghe trouwens enkel 3de op BK dankzij kettingproblemen van Davy. Soit ik vind dat Meirhaeghe na zijn schorsing geen zak meer heeft bewezen. En ik vind het vooral schandalig dat alle aandacht van de VRT uitgaat naar hem en naar Sven Nys (alle respect voor Nys) en dat Roel zelfs niet meegerekend wordt. Gisteren zeiden ze zelfs letterlijk dat we nog 2 kansen bij de mountainbikers hadden dankzij Sven Nys en Meirhaeghe :roll:
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

SoundLeSs schreef:
zero schreef:
SoundLeSs schreef:Onze Roel haalt goud. Sven verrassend vijfde en Meirhaeghe geeft door een tekort aan doping op na 1 ronde. Schandalig dat die geselecteerd werd ten koste van Davy Coenen.
ik wist ni da Coenen de selectiecreteria van de OIC/BOIC gehaald heeft?
Heeft in ieder geval mooiere resultaten neergezet dan Meirhaeghe...
Meirhaeghe trouwens enkel 3de op BK dankzij kettingproblemen van Davy. Soit ik vind dat Meirhaeghe na zijn schorsing geen zak meer heeft bewezen. En ik vind het vooral schandalig dat alle aandacht van de VRT uitgaat naar hem en naar Sven Nys (alle respect voor Nys) en dat Roel zelfs niet meegerekend wordt. Gisteren zeiden ze zelfs letterlijk dat we nog 2 kansen bij de mountainbikers hadden dankzij Sven Nys en Meirhaeghe :roll:
Bwaa, VRT heeft al meer dan eens de voorbije weken bewezen dat ze niet weten welk mtb-talent België in huis heeft. Als het de voorbije weken over 'medaillehoop' van België ging werd er met geen woord over onze Roel gerept...
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Mister T. schreef:
SoundLeSs schreef:
zero schreef: ik wist ni da Coenen de selectiecreteria van de OIC/BOIC gehaald heeft?
Heeft in ieder geval mooiere resultaten neergezet dan Meirhaeghe...
Meirhaeghe trouwens enkel 3de op BK dankzij kettingproblemen van Davy. Soit ik vind dat Meirhaeghe na zijn schorsing geen zak meer heeft bewezen. En ik vind het vooral schandalig dat alle aandacht van de VRT uitgaat naar hem en naar Sven Nys (alle respect voor Nys) en dat Roel zelfs niet meegerekend wordt. Gisteren zeiden ze zelfs letterlijk dat we nog 2 kansen bij de mountainbikers hadden dankzij Sven Nys en Meirhaeghe :roll:
Bwaa, VRT heeft al meer dan eens de voorbije weken bewezen dat ze niet weten welk mtb-talent België in huis heeft. Als het de voorbije weken over 'medaillehoop' van België ging werd er met geen woord over onze Roel gerept...
Ge moet ulle geluid van den tv is wa harder zetten!!!
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Integrale uitzending was een staaltje van hoe een regie alle spanning uit een wedstrijdweergave kan halen.
80% Absalon in beeld, voor de rest achtergrond en maar heel af en toe de toptien rijders.
Nys die oprukt van plaats 35 naar 7de positie, ofte de spectaculairste remonte in de wedstrijd, blijkbaar de moeite niet waard, zelfs niet zien aankomen op de 9de plaats #-o .
De fase waarin Shurter, op het einde, Sauser losgooit...nougabollen.
Er moet toch aan die Chinezen hun ogen iets schelen... :lol: :wink:
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

vind dat sven nys goed gereden heeft, hij is verdient 9de geworden na de krampen die hij kreeg en dankzij zijn slechtere startpositie en daardoor meer met de inhaal race bezig moest zijn.
Meirhage uit de wedstrijd gestapt tja, en paulisen die een goede startpositie had en 18 is geworden door dat hij te snel vooraan zat en niet meekon met absalon en co.
van sven nys gaan we in het moutenbiken nog meer horen peins ik :lol:
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Heb de wedstrijd gevolgd op de NOS. Veel betere commentator dan bij Sporza en ook slechts 1 korte onderbreking van 15 minuutjes.

Wel één opmerking: Mountainbike is geen Frans woord. (Nouja, Nederlanders en frans...)
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Sjoerie schreef:Heb de wedstrijd gevolgd op de NOS. Veel betere commentator dan bij Sporza en ook slechts 1 korte onderbreking van 15 minuutjes.

Wel één opmerking: Mountainbike is geen Frans woord. (Nouja, Nederlanders en frans...)
da zijn dezelfde beelden als sporza had en ik denk dat je daar als commentator bitter weinig mee kon doen.
renaat rules =D>
en bij sporza geen onderbreking
zero
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: di 10 jun 2008 20:42
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door zero »

Sjoerie schreef:Heb de wedstrijd gevolgd op de NOS. Veel betere commentator dan bij Sporza en ook slechts 1 korte onderbreking van 15 minuutjes.

Wel één opmerking: Mountainbike is geen Frans woord. (Nouja, Nederlanders en frans...)
Ik vond de commentaar nog ni zo slecht (vergeleken met het WK).
Het is ook moelijk om goede commentaar te geven als ze de hele tijd Absalon laten zien.
Gesloten