Tom Boonen betrapt op cocaine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

snellebeentjes schreef:En voor de duidelijkheid GEBRUIK van cocaine is niet strafbaar in dit land, enkel het BEZIT ervan. En dat laatste is nog altijd niet bewezen! ...

... Als je de ronaldo's en Rooney's van deze tijd bezig ziet, wat die allemaal hebben uitgespookt en hoe die nu worden aanbeden... dan heb je een serieus probleem in dit land als je ooit de sterrenstatus verwerft...! :roll:
Dat eerste wat je zegt is een typisch belgische regel, voor interpretatie vatbaar dus. Leg me even uit hoe je kan gebruiken zonder te bezitten ? Als je gebruikt hebt, heb je automatisch ooit bezit ook, niet ?

En over die Ronaldo's en Rooney's, als er alleen in dit land op de sterren hun kop gezeten zou worden, hoe komt het dan dat jij weet wat die 2 voetballerkes ooit uitgestoken hebben ? Wees gerust, binnen x-aantal tijd is Tom Boonen weeral het godenkind van de belgische wielersport, ze zitten nu wel op zijn kap maar dit waait altijd vlug over (mensen vergeten vlug als er plotseling weer eens een mooie sportieve prestatie uit de mouw geschud wordt).
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Bericht door snellebeentjes »

Rikske schreef:
snellebeentjes schreef:En voor de duidelijkheid GEBRUIK van cocaine is niet strafbaar in dit land, enkel het BEZIT ervan. En dat laatste is nog altijd niet bewezen! ...

... Als je de ronaldo's en Rooney's van deze tijd bezig ziet, wat die allemaal hebben uitgespookt en hoe die nu worden aanbeden... dan heb je een serieus probleem in dit land als je ooit de sterrenstatus verwerft...! :roll:
Dat eerste wat je zegt is een typisch belgische regel, voor interpretatie vatbaar dus. Leg me even uit hoe je kan gebruiken zonder te bezitten ? Als je gebruikt hebt, heb je automatisch ooit bezit ook, niet ?

En over die Ronaldo's en Rooney's, als er alleen in dit land op de sterren hun kop gezeten zou worden, hoe komt het dan dat jij weet wat die 2 voetballerkes ooit uitgestoken hebben ? Wees gerust, binnen x-aantal tijd is Tom Boonen weeral het godenkind van de belgische wielersport, ze zitten nu wel op zijn kap maar dit waait altijd vlug over (mensen vergeten vlug als er plotseling weer eens een mooie sportieve prestatie uit de mouw geschud wordt).
Dat eerste klopt ergens wel, maar anderzijds ook niet, als je uw drank laat staan en iemand doet daar iets in dan is en was het niet van jou, ook als je meedoet met iemand is en was het niet van jou!

Met dat 2de ben ik het al meer eens, maar in andere landen wordt zo'n gedrag eerder als sterrengedrag beschouwd, en wordt er niet zo snel met die woorden van voorbeeldfunctie gegooid! Wat hier ergens staat te lezen is de duidelijke en harde waarheid, als iemand hem ergens kapot vlamt op een boom onder invloed en na een nacht stappen, dan was iedereen in rouw om de 'ster' er zat zelfs een héél stadion om hem te janken, en dan de verhalen hoe goed ie wel was, de politie houdt alles verborgen om de familie te sparen! Maar nu een andere 'ster' niks overkomt en gewoon blijft verder leven wordt de familie noch hij gespaard en wordt alles breed uitgesmeerd! En wordt van z'n leven een hel gemaakt!
Inderdaad Boonen en gans zijn familie zijn geflikt......niet door de drugs .....maar door de media en het gerecht! Proficiat!
Wat héél dikwijls heb ik de idee dat de media als het om Boonen gaat sneller informatie heeft dan Boonen zelf als die informatie van het gerecht komt! En dat heeft pas een voorbeeldfunctie te vervullen!
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

Afbeelding
:lol:
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Ik snap niet dat er hier velen zeggen dat boonen een voorbeeldfunctie heeft... De meesten maken dat er zelf van, maar ik denk dat hij dat allerminst wil zijn... Ben eens benieuwd wat quickstep sebiet gaat zeggen.
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Genius schreef:Ik snap niet dat er hier velen zeggen dat boonen een voorbeeldfunctie heeft... De meesten maken dat er zelf van, maar ik denk dat hij dat allerminst wil zijn... Ben eens benieuwd wat quickstep sebiet gaat zeggen.
ge loopt wel wat achter ...persconferentie was om 10u30 :wink:

alles bedekt met de mantel der liefde.. #-o
Gebruikersavatar
Ing.Speci
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 02 sep 2007 18:37
Rijdt met: Speci
Contacteer:

Bericht door Ing.Speci »

Genius schreef:Ben eens benieuwd wat quickstep sebiet gaat zeggen.
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... &ref=front
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

Een storm in een glas water !! [-( [-(
Gebruikersavatar
parring
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: do 29 nov 2007 20:37
Rijdt met: CUBE LTD COMP 2008

Bericht door parring »

archie bunker schreef:Als vader kan ik het moeilijk goedkeuren wat er gebeurd is, maar het is tenslotte maar wat coke. Wie zich de dag van vandaag daar nog niet aan gewaagd heeft : werpe de eerste steen.
Tom Boonen is tenslotte nog nen jonge gast, en welke jonge gast steekt al niet eens nen dommen stoot uit.
Hij wordt geflitst aan grote snelheid onde rinvloed van alcool. Enkele weken terug verongelukt een topvoetballer van Brugge aan hoge snelheid een stuk in de nacht : hij wordt verheerlijkt, een vol stadium zit de volgende weekend te bleiten lijk kleinen kinders en Tom Boonen wordt (omdat hij het heeft overleefd) met de grond gelijkgemaakt.
Hij zou moeten hard aangepakt worden omdat hij een voorbeeldfunctie heeft. Ook daar ben ik niet met akkoord. Natuurlijk kijken veel jonge mensen naar hem op. Maar voorbeeldfuncties moeten weggelegd worden voor mensen die goed leven op kosten van de gemeenschap zoals de verkozenen en andere topambtenaren. Ge moest eens weten hoeveel echte gansters daar tussen zitten en daar zegt niemand iets over.
Diene voetballer was waarschijnlijk niet zat als hij botste, hij reed wel te snel en ier op het forum werd ie ook hard aangepakt, en trouwens wil ik gerust diene tweede steen werpen van mensen die nog geen cocaïne heb gebruikt nog andere drugs. Moest bonen verongelukken zou hij ook worden aanbeden, dit is nu eenmaal zo met sterren de enedag niets waard de andere held.
Gebruikersavatar
ruud.p
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 08 feb 2007 11:45
Rijdt met: Yeti ASR, Hilset Titanium, Cube Acid

Bericht door ruud.p »

Hoe die kerel met zijn auto rijdt irriteert mij meer dan dat hij af en toe eens wa rommel in zijn neus steekt.
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Bericht door snellebeentjes »

parring schreef:
archie bunker schreef:Als vader kan ik het moeilijk goedkeuren wat er gebeurd is, maar het is tenslotte maar wat coke. Wie zich de dag van vandaag daar nog niet aan gewaagd heeft : werpe de eerste steen.
Tom Boonen is tenslotte nog nen jonge gast, en welke jonge gast steekt al niet eens nen dommen stoot uit.
Hij wordt geflitst aan grote snelheid onde rinvloed van alcool. Enkele weken terug verongelukt een topvoetballer van Brugge aan hoge snelheid een stuk in de nacht : hij wordt verheerlijkt, een vol stadium zit de volgende weekend te bleiten lijk kleinen kinders en Tom Boonen wordt (omdat hij het heeft overleefd) met de grond gelijkgemaakt.
Hij zou moeten hard aangepakt worden omdat hij een voorbeeldfunctie heeft. Ook daar ben ik niet met akkoord. Natuurlijk kijken veel jonge mensen naar hem op. Maar voorbeeldfuncties moeten weggelegd worden voor mensen die goed leven op kosten van de gemeenschap zoals de verkozenen en andere topambtenaren. Ge moest eens weten hoeveel echte gansters daar tussen zitten en daar zegt niemand iets over.
Diene voetballer was waarschijnlijk niet zat als hij botste, hij reed wel te snel en ier op het forum werd ie ook hard aangepakt, en trouwens wil ik gerust diene tweede steen werpen van mensen die nog geen cocaïne heb gebruikt nog andere drugs. Moest bonen verongelukken zou hij ook worden aanbeden, dit is nu eenmaal zo met sterren de enedag niets waard de andere held.
Kwist niet dat er nog mensen waren die zo naïef konden zijn.... :roll:
Plaats reactie