rip sterchele

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Handige Harry
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 12:58
Rijdt met: mountainbike

Bericht door Handige Harry »

Met een Porsche om 3 uur s'nachts op de autostrade... dan moet men er geen tekeningetje bijmaken zeker! we hebben wel gezien hoe deze "wagen" eruitzag men kon nog moeilijk zien dat het om een auto ging. overdreven snelheid geen twijfel mogelijk, in feite is het zijn eigen schuld en voor hetzelfde geld neemt hij andere mensen mee de dood in! Nee maak er absoluut geen held van er sterven genoeg mensen op de wegen door zo'n pippo's!
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

daelman schreef:
Hubertje schreef:Jeez, als de profvoetballertjes vinden dat ze zelf hard met hun auto mogen rijden, dan moeten ze de gevolgen maar dragen. 't Is jammer zoals bij iedereen, maar zijn eigen schuld. Zou anders zijn moestie't nu niet zelf veroorzaakt hebben..
Als je dat wrak ziet... Twas allicht geen legale snelheid. Zoals Willem zegt, blij dattie alleen zichzelf om zeep geholpen heeft.
volledig mee eens.
Idem
witte69
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: zo 28 mei 2006 20:31
Rijdt met: demo 8

Bericht door witte69 »

i-Mac schreef:
Putteke schreef:Ik lees vandaag in de krant dat het parket niets meer over het ongeval kwijt wil. De uitslag van het toxicologisch onderzoek en de snelheid waarmee hij reed willen ze geheim houden voor het onderzoek niet te schaden. #-o :roll:
Begrijpelijk. De verzekeringen gaan hier een lekkere kluif aan hebben (vergeef me de uitdrukking). Sterchele kwam over van GBA voor €3.000.000. Reken daarbij zijn riante wedde en inkomsten, en we spreken over veel geld. Je mag gerust zijn, er zijn partijen die er belang aan hebben om een deel van het geld terug te zien.
Als het om centen gaat, dan wordt menselijk leed gemakkelijk vergeten.
iemand die net hetzelfde denkt als ik.
balphydus
Mountainbiker
Berichten: 782
Lid geworden op: za 04 nov 2006 09:16
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door balphydus »

Putteke schreef:Ik lees vandaag in de krant dat het parket niets meer over het ongeval kwijt wil. De uitslag van het toxicologisch onderzoek en de snelheid waarmee hij reed willen ze geheim houden voor het onderzoek niet te schaden. #-o :roll:
Ze durven de resultaten niet vrijgeven. Hij was straalbezope? en reed minstens het dubbele van wat hij mocht. Mooi verbloemd in de kranten : "onaagepaste snelheid"

Moest het yanneke van om den hoek geweest zijn, zou er nogal wat sensatie in de kranten staan. "Promillekikker knalt zichzelf te pletter tegen ?onaangepaste? (NO WAY) => waanzinnige snelheid.

Het is gewoon zo
Gebruikersavatar
B-artiest
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: za 24 mar 2007 22:04
Rijdt met: 29er Trek Superfly and 26er Merida Matts Lite-M

Bericht door B-artiest »

Het is erg, maar het is van zoveel mensen erg...

Mij lijkt dit lang genoeg in the picture gestaan te hebben... het is al enkele dagen op het nieuws niks anders....

Er is maar één les hieruit te trekken voor iedereen (jong en oud)

Don't drink and drive (too fast)...

Jammer genoeg is het niet de eerste en zal het ook niet de laatste zijn...
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

balphydus schreef:
Putteke schreef:Ik lees vandaag in de krant dat het parket niets meer over het ongeval kwijt wil. De uitslag van het toxicologisch onderzoek en de snelheid waarmee hij reed willen ze geheim houden voor het onderzoek niet te schaden. #-o :roll:
Ze durven de resultaten niet vrijgeven. Hij was straalbezope? en reed minstens het dubbele van wat hij mocht. Mooi verbloemd in de kranten : "onaagepaste snelheid"

Moest het yanneke van om den hoek geweest zijn, zou er nogal wat sensatie in de kranten staan. "Promillekikker knalt zichzelf te pletter tegen ?onaangepaste? (NO WAY) => waanzinnige snelheid.

Het is gewoon zo
Integendeel, een klein artikeltje ergens in een hoek van de gazet en voor de rest zou daar met geen woord over gerept worden.
Gebruikersavatar
parring
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: do 29 nov 2007 20:37
Rijdt met: CUBE LTD COMP 2008

Bericht door parring »

Als je bekend bend word er altijd meer overgezegd, toen benny vansteenland werd aangereden was hdat ook in het nieuws. Als ne gewone fietser verongelukt dan is da soms niet in het nieuws. Hoe dan ook het is spijtig dat iemand zo jong sterft. Ik vond dat er in Brugge op een mooie manier afscheid is genomen en dat er tevens een menselijk arbiter op het veld stond en leko geen geel gaf chapeau voor nzolo.

Groetjes en veel sterkte voor de familie en vrienden
Gebruikersavatar
bonie+kevin
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: do 13 apr 2006 20:24
Rijdt met: is my biggest love

Bericht door bonie+kevin »

Ik vind het ook zeer spijtig maar in de krant staat er daar een gigantisch artikel van en vlak daarnaast (of onder) staat dan een heel klein artikel dat er 2 kinderen zijn omgekomen in een woningbrand. Dit vindt ik persoonlijk nog erger :oops: en dan zeker voor hun vrienden en familie.
een bekende krijgt altijd meer aandacht dan een gewone mens [-X
Hij was nog zeer jong ja spijtig dat hij zijn leven zo moet eindigen.
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Benny

Bericht door snellebeentjes »

parring schreef:Als je bekend bend word er altijd meer overgezegd, toen benny vansteenland werd aangereden was hdat ook in het nieuws. Als ne gewone fietser verongelukt dan is da soms niet in het nieuws. Hoe dan ook het is spijtig dat iemand zo jong sterft. Ik vond dat er in Brugge op een mooie manier afscheid is genomen en dat er tevens een menselijk arbiter op het veld stond en leko geen geel gaf chapeau voor nzolo.

Groetjes en veel sterkte voor de familie en vrienden
Bij den Benny in het nieuws? één dag ja, één dag en daarna niks meer! Hij kon er zelf niks aan doen, deze kon er veel aangedaan hebben! België weet niet wie of wat echt bekend is, vraag aan een duatleet in Chili wie Benny is ze weten het, vraag aan een voetballer ginds wie Sterchele is en ze geven je een gezicht van...ga weg man met je rare woorden! Benny is nooit op waarde behandeld in dit land, net zoals sommige andere reuze talenten....
Benny, je echte maten vergeten je nooit, op elke wedstrijd ben je nog onder ons, merci man....echt!

Sorry dit moest er even uit! Ik vind het jammer wat er gebeurd is, vooral voor de familie en dichtste vrienden! Ook Sterchele zal ik nooit vergeten al blijft er toch bij mij altijd een wrange smaak hangen bij de manier waarop en hoe alles wordt uitgesmeerd!
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Afbeelding
Gesloten