Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door Dimme »

Met spijt in het hart moet ik mijne A4 verkopen wegens gezinsuitbreiding... nr 3 en 4 die eraan komen. Dus ga me toch maar een VW Multivan bestellen :) 7zitter met verschuifbare zetels en fietsbevestiging
Gebruikersavatar
Guy S.
Mountainbiker
Berichten: 1441
Lid geworden op: do 03 mei 2007 21:39
Rijdt met: Eene met overal vering en nen harde
Contacteer:

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door Guy S. »

K2-er schreef:
_alain_ schreef:Afbeelding

VW Transporter,
goed om naar TT's te rijden maar eveneens geschikt om in te slapen op weekendtrips.
Sjiecke wagen Alain! De droom van vele bikers denk ik.
Heb er ook zo eene. perfect, niet te groot en rijd bijna gelijk nen auto 8) (+ mijne trial moto gaat er ook vlot in)
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door Dirty Daddy »

Van afgelopen zaterdag staat er bij ons Hyundai H1, 25CDRi Executive, op de oprit te blinken.
Nu zou ik graag de 2 schuifdeur ramen laten "tinten" met folie...weet er hier iemand een goe(dkoop) adres in de buurt van Westerlo per toeval??? :-"

Systeem voor de fietsen te vervoeren begin ik woensdag aan.Als het klaar is zal ik ineens foto's posten. [-o<
Gebruikersavatar
bucket
Mountainbiker
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 21 jul 2008 17:02
Rijdt met: Cannondale F1, Cannondale CAAD10

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door bucket »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door Edlisjas »

Dirty Daddy schreef:Van afgelopen zaterdag staat er bij ons Hyundai H1, 25CDRi Executive, op de oprit te blinken.
Nu zou ik graag de 2 schuifdeur ramen laten "tinten" met folie...weet er hier iemand een goe(dkoop) adres in de buurt van Westerlo per toeval??? :-"

Systeem voor de fietsen te vervoeren begin ik woensdag aan.Als het klaar is zal ik ineens foto's posten. [-o<
Bij Carglass doen ze dat.
Wimmeke76
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 12 sep 2007 21:04
Rijdt met: Scandal 29er
Contacteer:

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door Wimmeke76 »

Dirty Daddy schreef:Van afgelopen zaterdag staat er bij ons Hyundai H1, 25CDRi Executive, op de oprit te blinken.
Nu zou ik graag de 2 schuifdeur ramen laten "tinten" met folie...weet er hier iemand een goe(dkoop) adres in de buurt van Westerlo per toeval??? :-"
Het dichtst in de buurt van Westerlo dat ik weet je je ramen kan laten tinten is bij "Geels autoglas" vlak naast de Bertels in Geel. Maar of die goed en/of goedkoop zijn weet ik niet. Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee.

Zelf heb ik de ruiten van mijn vivaro laten tinten door http://www.b-tunefolies.be" onclick="window.open(this.href);return false;, dat was vlak bij mijn werk en hij kwam mijn auto daar op de parking halen om de ramen te tinten.
Gebruikersavatar
kennytuning
Mountainbiker
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 14 sep 2011 21:02
Rijdt met: Zoekend.

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door kennytuning »

Ge gaat dat serieus laten doen? Kan je ook zelf doen hoor...
0% lichtdoorlatende folie halen in Auto5 en er zelf ophangen.
Klaar is je turkenbak. 8-[
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door Dirty Daddy »

kennytuning schreef:Ge gaat dat serieus laten doen? Kan je ook zelf doen hoor...
0% lichtdoorlatende folie halen in Auto5 en er zelf ophangen.
Klaar is je turkenbak. 8-[

Turkenbak komende van een dieselstoof...LOL kenny...Het laten tinten van de ramen is da ons mannen geen last hebben van de zon....heb je al eens een H1 gegoogeld...die zen véél te duur en veel te jong voor turkenbak te zijn!!!
Gebruikersavatar
kennytuning
Mountainbiker
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 14 sep 2011 21:02
Rijdt met: Zoekend.

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door kennytuning »

turkenbak was sarcasme , ok niet dan...
Alleszins, probeert dat gewoon zelf.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: Welke auto , voor naar toertochten rijden ?

Bericht door kawa »

kennytuning schreef:Ge gaat dat serieus laten doen? Kan je ook zelf doen hoor...
0% lichtdoorlatende folie halen in Auto5 en er zelf ophangen.
Klaar is je turkenbak. 8-[

Zo simpel is da nie.

Ik heb genoeg huis, tuin en keukentuners hun werk gezien... dan geef ik er ook liever wat euro's aan uit..
Plaats reactie