dure diesel/benzine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Handige Harry
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 12:58
Rijdt met: mountainbike

dure diesel/benzine

Bericht door Handige Harry »

gaat de dure benzine/diesel jullie mtb seizoen beinvloeden? gaan jullie meer in eigen regio rijden van thuis uit of blijven jullie iedere week kilometers rijden om te biken ? iedere week een tripje ardennen zal redelijk oplopen!
wat is jullie mening?
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Re: dure diesel/benzine

Bericht door yajop »

Handige Harry schreef:gaat de dure benzine/diesel jullie mtb seizoen beinvloeden? gaan jullie meer in eigen regio rijden van thuis uit of blijven jullie iedere week kilometers rijden om te biken ? iedere week een tripje ardennen zal redelijk oplopen!
wat is jullie mening?
ik heb een firmawagen met tankkaart en ongelimiteerd verbruik ,dus.
Maar de prijzen zijn echt ni te doen, kan best begrijpen dat je meot betalen dat dit aardig oploopt, misschien met zoveel mogelijk gaan in 1 auto en de brandstof delen?
Gebruikersavatar
B-artiest
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: za 24 mar 2007 22:04
Rijdt met: 29er Trek Superfly and 26er Merida Matts Lite-M

Bericht door B-artiest »

Ik ga vooral meer met de fiets naar het werk gaan van als het weer iets aangenamer wordt...

Yajop, waar werk jij :wink:
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

Prijs van de benzine maakt mij niets uit. Zo duur is die nu ook weer niet, en mijn wagen verbruikt niet veel, ik ga dus overal naartoe waar ik goesting in heb.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Antonio's pizza schreef:Prijs van de benzine maakt mij niets uit. Zo duur is die nu ook weer niet, en mijn wagen verbruikt niet veel, ik ga dus overal naartoe waar ik goesting in heb.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

:lol: :lol:

I was waiting for Kawa his answer.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Wat betaal jij voor een literke diesel of benzine? Omgerekend in euro liefst.

Ik ben sinds carnaval al 8 keer met de fiets gaan werken. Da's zo'n 400km x 0,15/km en dan spaar ikook nog diesel. Per keer dat ik met de fiets rij, verdien ik 12 euro. Hopelijk gaat het weer wat beteren zodat ik meer kan gaan. Stookolie hebben we ook amper verbruikt. De stoof is altijd aan en hout heb ik tot nu quasi gratis bij mekaar kunnen halen. Er ligt nu voor een kleine 10 jaar hout klaar. Ik zie de prijzen niet liever stijgen, maar ik denk dat anderen zich meer zorgen maken dan ik.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

SusXT schreef:Wat betaal jij voor een literke diesel of benzine? Omgerekend in euro liefst.

Ik ben sinds carnaval al 8 keer met de fiets gaan werken. Da's zo'n 400km x 0,15/km en dan spaar ikook nog diesel. Per keer dat ik met de fiets rij, verdien ik 12 euro. Hopelijk gaat het weer wat beteren zodat ik meer kan gaan. Stookolie hebben we ook amper verbruikt. De stoof is altijd aan en hout heb ik tot nu quasi gratis bij mekaar kunnen halen. Er ligt nu voor een kleine 10 jaar hout klaar. Ik zie de prijzen niet liever stijgen, maar ik denk dat anderen zich meer zorgen maken dan ik.
Hoelang brandt ne carbonne kader? :lol:
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

El Perro Diablo schreef:
SusXT schreef:Wat betaal jij voor een literke diesel of benzine? Omgerekend in euro liefst.

Ik ben sinds carnaval al 8 keer met de fiets gaan werken. Da's zo'n 400km x 0,15/km en dan spaar ikook nog diesel. Per keer dat ik met de fiets rij, verdien ik 12 euro. Hopelijk gaat het weer wat beteren zodat ik meer kan gaan. Stookolie hebben we ook amper verbruikt. De stoof is altijd aan en hout heb ik tot nu quasi gratis bij mekaar kunnen halen. Er ligt nu voor een kleine 10 jaar hout klaar. Ik zie de prijzen niet liever stijgen, maar ik denk dat anderen zich meer zorgen maken dan ik.
Hoelang brandt ne carbonne kader? :lol:
niet
't is koolstofvezel
't is al verbrand
:wink:
Gebruikersavatar
Fry
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: do 24 okt 2002 21:45

Bericht door Fry »

Antonio's pizza schreef:Em is weer jaloers :lol:
Waarom zou hij jaloers worden dat jij in een derde wereld land leeft? :lol: :lol:
Gesloten