sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Barteken schreef:Net even de laatste pagina's van dit topic gelezen. Amusant..
Wat ik me wel afvroeg, is het waar dat Nys volgend jaar bij Landbouwkrediet gaat rijden, want dat was me niet helemaal duidelijk... :lol:
Ja dus ;)
Triple-T
Mountainbiker
Berichten: 804
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 21:03
Rijdt met: Orbea Alma

Bericht door Triple-T »

Voor de Nys fans :

Zaterdag rijdt Sven de Peter Van Peteghem classic (Wegrit voor wielertoeristen) .
Hij start om 10u voor de 146km!
Meer info op http://www.sport.be/cyclingtour/peterva ... c/2008/nl/

'k Ga waarschijnlijk iets vroeger starten, 'k zal hem een beetje later wel zien passeren en eens ondervinden hoe sterk hij is...

Trouwens mooie rit met mooie hellingen in de Vl Ardennen en henegouwen.
Allhoewel het altijd kriebelt als ik mooie singeltracks zie liggen...
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

bert bibber schreef:Moeten jullie niet allebij wat biken in plaats van te zevere :lol: :lol:

Antonio's pizza: hevige bart wellens fan ?? :-({|=

Xescobiker: hevige nys fan :-({|=
deze avond ga ik naar de bosberg me wa afreageren,tis nodig!!!!! :lol: :lol:
en der is maar enen diene hier aant zeveren is.En ik denk ni da ik den enigste nys fan ben hier die zijn idool de grond laat inboren.
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

bert bibber schreef:Moeten jullie niet allebij wat biken in plaats van te zevere :lol: :lol:

Antonio's pizza: hevige bart wellens fan ?? :-({|=

Xescobiker: hevige nys fan :-({|=
Neen, geen hevige Wellens fan, wel fan van Wellens natuurlijk maar ik ben gene hevige :lol:

En ne mens moet zich toch ergens mee bezig houden als het wat rustig is op zijn werk, een beetje zeveren moet toch kunnen :wink:

Heerlijk ritje gedaan achteraf, klimmetje van 11km bergop en nadien bergaf gevlamd (off road) 8) Niet dat ik mij moet afreageren :lol:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Dat iedereen toch zo rap in zen gat gebeten is, manmanman. :lol:
Er mag toch een klein beetje rivaliteit zijn tussen de fans zeker, als iedereen A zegt is't ook niemer plezant eh :wink:
Het valt me wel op dat het steeds dezelfde Nys fans zijn die zo heftig reageren ( terwijl ze steeds beweren dat ze niet meer reageren op AP zijn posts :-D ) En sommige beginnen dan nog te schelden en te vloeken [-X
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

SPECI schreef:Dat iedereen toch zo rap in zen gat gebeten is, manmanman. :lol:
Er mag toch een klein beetje rivaliteit zijn tussen de fans zeker, als iedereen A zegt is't ook niemer plezant eh :wink:
Het valt me wel op dat het steeds dezelfde Nys fans zijn die zo heftig reageren ( terwijl ze steeds beweren dat ze niet meer reageren op AP zijn posts :-D ) En sommige beginnen dan nog te schelden en te vloeken [-X
Zolang ze er maar van overtuigd zijn dat ze zelf niet aan het zeveren zijn is het goed :lol:
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

SPECI schreef:Dat iedereen toch zo rap in zen gat gebeten is, manmanman. :lol:
Er mag toch een klein beetje rivaliteit zijn tussen de fans zeker, als iedereen A zegt is't ook niemer plezant eh :wink:
Het valt me wel op dat het steeds dezelfde Nys fans zijn die zo heftig reageren ( terwijl ze steeds beweren dat ze niet meer reageren op AP zijn posts :-D ) En sommige beginnen dan nog te schelden en te vloeken [-X
En het zijn ook steeds dezelfde die afgeven op Nys, of die Shimano brol vinden, of die Sram nooit op hun bike willen, of ... dat is toch normaal dat in dergelijke zaken steeds dezelfde mensen tegenover elkaar komen te staan.

Enfin, ik heb zelf een poging ondernomen om dit topic terug op het juiste spoor te krijgen, en er zijn nog enkele mensen die na die hele zever hier toch een nuttige bijdrage geleverd hebben om dit topîc uit zijn neerwaartse spiraal te trekken, maar het zijn ook steeds dezelfde mensen die hier volledig hun botten aan vegen en hopen om de discussie nog wat langer te rekken door opnieuw wat olie op het vuur te gooien, triest hoor... :roll:

En in een Sven Nys topic mag je uiteraard je mogelijke bedenkingen rond Sven neerpennen, maar de manier waarop is dikwijls beneden alle peil. Sommigen verlagen zich hier tot voetbalsuportersgedrag, deze gaan er ook prat op dat ze hele avonden hun gal zitten te spauwen op een forum of gastenboek van een rivaliserende ploeg, écht eervol en dapper om dergelijke "nuttige" bijdragen te leveren hoor.

En ik verzeker u dat iedereen om het even welk topic hier met een paar berichtjes kan omzeep helpen, dat kan heus niet alleen bij een Sven Nys topic, maar de meeste mensen hier hebben het fatsoen om dit niet te doen.

Bij deze is deze topic nu eigenlijk écht rijp voor de prullemand want ik zie het hier niet meer goed komen :( . Ik heb AP zijn berichtjes op het wielerforum is zitten nalezen en het valt mij op dat hij daar toch meestal véél gematigder uit de hoek komt, misschien dat dat forum hem nauwer aan het hart ligt als dit (wat zijn volste recht is natuurlijk), ik vraag mij af hoe leuk hij het zou vinden moesten wij elk "serieus" topic van hem op dat forum ook gaan bevuilen met dergelijke "zinvolle bijdragen", maar ik heb weinig zin om me tot dat niveau te gaan verlagen.
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

Chance dat de manier waarop sommigen hun idool verdedigen niet beneden alle peil is dan (want verwijt je enkel mij 'voetbalsupportersgedrag' ) maar het niveau van je medesupporters 'vergeet' je wel #-o

En misschien dat mijn postgedrag op wielertoerist.be anders is omdat er niet onmiddellijk iemand over amerika, bush, anti-milieu, Irak en dergelijke begint te kakken bij het minste wat ik zeg. :wink: Daar ben ik een klootzakske voor wat ik zeg, hier ben ik een klootzakske omdat ik elders woon (en er velen precies dat nodig vinden om overal bij te sleuren). :wink: En ja het niveau is hier ook wel een heel stuk lager, als je ziet wat sommige van die Nys fans allemaal uit hun botten slaan.
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Antonio's pizza schreef:Chance dat de manier waarop sommigen hun idool verdedigen niet beneden alle peil is dan (want verwijt je enkel mij 'voetbalsupportersgedrag' ) maar het niveau van je medesupporters 'vergeet' je wel #-o

En misschien dat mijn postgedrag op wielertoerist.be anders is omdat er niet onmiddellijk iemand over amerika, bush, anti-milieu, Irak en dergelijke begint te kakken bij het minste wat ik zeg. :wink: Daar ben ik een klootzakske voor wat ik zeg, hier ben ik een klootzakske omdat ik elders woon (en er velen precies dat nodig vinden om overal bij te sleuren). :wink: En ja het niveau is hier ook wel een heel stuk lager, als je ziet wat sommige van die Nys fans allemaal uit hun botten slaan.
Ik respecteer jouw mening hierover hoor, maar ik vraag me dan gewoon af waarom je hier dan soms zo'n provocerende reakties post, geef nu toch gewoon toe dat je héél dit gedoe best leuk vind. Ik geef gerust toe dat Nys fans geregeld net iets te heftig reageren (ik ken mezelf ook trouwens, hoewel ik nooit iemand zal uitschelden. Maar soms denk ik de dag nadien toch van "pfff, hier had ik beter gewoon gezwegen"), en daarom zijn ze waarschijnlijk een leuk slachtoffer voor mensen die graag een pittige woordenwisseling houden.

Ik ga ook al wel eens in de clinch met een andere forumganger, maar na een paar postjes komen we dan meestal tot een compromis en stopt de discussie, maar ik moet de eerste stap van jouw om een discussie te helpen stoppen hier nog lezen (of 't moet zijn dat ik hem juist gemist heb, maar dan mag je me daar gerust op wijzen).

Iedere regelmatige bezoeker hier kent de "hete hangijzertjes" die je best links laat liggen om geen oeverloze discussie uit te lokken. Nys vs belgische nationale ploeg is er zo één, Sram vs Shimano ook, schijfremmen vs velgremmen ook, Meirhaeghe vs epo ook, hardtail vs fully ook, hondenliefhebbers vs bikers ook, wielertoerist vs biker ook, ...

Eigenlijk begint die lijst al flink op te lopen, maar dergelijke topics geven nu éénmaal veel kans op ambras (hoe spijtig dit ook mag zijn uiteindelijk), en ik probeer deze dan meestal voorbij te laten gaan, maar een paar dagen geleden ben ik dan toch weer met beide voeten in de "Nys vs belgische nationale ploeg val" gelopen, dom dom dom ... #-o

En nu ga ik effe serieuze topics bekijken (mtb babes ofzo :wink: ).
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Antonio's pizza schreef:Chance dat de manier waarop sommigen hun idool verdedigen niet beneden alle peil is dan (want verwijt je enkel mij 'voetbalsupportersgedrag' ) maar het niveau van je medesupporters 'vergeet' je wel #-o

En misschien dat mijn postgedrag op wielertoerist.be anders is omdat er niet onmiddellijk iemand over amerika, bush, anti-milieu, Irak en dergelijke begint te kakken bij het minste wat ik zeg. :wink: Daar ben ik een klootzakske voor wat ik zeg, hier ben ik een klootzakske omdat ik elders woon (en er velen precies dat nodig vinden om overal bij te sleuren). :wink: En ja het niveau is hier ook wel een heel stuk lager, als je ziet wat sommige van die Nys fans allemaal uit hun botten slaan.
Als gij hier verdwijnt zalt niveau terug omhoog gaan daar ben ik zeker van.Misschien was mijn reactie van op uw bakkes geven een beetje overdreven maar ge hangt echt men keel uit.E n ik kan zeker tege kritiek aan het adres van nys(ik geef zelf al is kritiek op nys) maar om hem altijd om het minste wat hij doet aan de schandpaal tezetten vind ik overdreven.Het zijn altijd dezelfde die kritiek hebben.Iedereen mag zijn mening hebben,daar ben ik het volledig mee eens,maar het moet dan wel gegrond zijn vind ik wat dikwijls bij sommige niet het geval is.En ook wat hebt gij hier al uit uw botten geslagen, ziet daar al eerst maar is naar voor da ge een ander zwart maakt.En nu ga ik ECHT ni meer reageren op idiote praat van sommige hier. :lol: en mij aan de topic houden.
Gesloten