sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Putteke
Mountainbiker
Berichten: 929
Lid geworden op: do 10 mei 2007 16:51
Rijdt met: MTB: Granville Pulse

Bericht door Putteke »

Vorig jaar nog heeft hij een profkoers gewonnen op de weg.
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

Putteke schreef:Vorig jaar nog heeft hij een profkoers gewonnen op de weg.
Welke? Parijs Roubaix? Milaan San Remo? Omloop het volk? Kuurne-Brussel-Kuurne? E3 prijs? Ronde Van Vlaanderen? Brabantse Pijl? Scheldeprijs? Opnieuw, 't gaat over deelnamen en ervaring in voorjaarsklassiekers.
Gebruikersavatar
Putteke
Mountainbiker
Berichten: 929
Lid geworden op: do 10 mei 2007 16:51
Rijdt met: MTB: Granville Pulse

Bericht door Putteke »

Antonio's pizza schreef:
Putteke schreef:Vorig jaar nog heeft hij een profkoers gewonnen op de weg.
Welke? Parijs Roubaix? Milaan San Remo? Omloop het volk? Kuurne-Brussel-Kuurne? E3 prijs? Ronde Van Vlaanderen? Brabantse Pijl? Scheldeprijs? Opnieuw, 't gaat over deelnamen en ervaring in voorjaarsklassiekers.
Ahja das juist, ik was vergeten dat Amerikanen het groot bekijken. Nys heeft vorig jaar een mooie koers gewonnen waarbij hij een gat van 5min toe reed op zen eentje en toen hij bij de kopgroep toekwam hij onmiddelijk versnelde en uiteindelijk alleen toekwam.

Wat jij zegt klopt helemaal niet, dus je mag enkel aan een wedstrijd starten waar je zeker van bent dat je de finale rijd. Dan denk ik dat in een wedstrijd zoals Parijs-Roubaix nog maar 20man aan de start komt.
Gebruikersavatar
Gwen
Mountainbiker
Berichten: 1348
Lid geworden op: wo 23 aug 2006 09:58
Rijdt met: Cannondale CAAD9 - Kona Jake the Snake
Contacteer:

Bericht door Gwen »

Remember Boonen bij us postal? sla me dood, weet wel niet of 't z'n eerste P-R was maar werd ook meteen 3de hè...van wie heeft die 't dan moeten leren? Mijn grootvader zei altijd, als 't er in zit zal 't er wel uitkomen ook :-D
Nys z'n stiel is CC, moet je hem niet afrekenen op 't feit of hij al dan niet al een finale gereden heeft of dat zou kunnen van een voorjaarsklassieker. En P-R is meer dan alleen maar weten hoe je over kasseien moet rijden, anders had ik ze misschien wel kunnen winnen :lol:
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

Putteke schreef:
Antonio's pizza schreef:
Putteke schreef:Vorig jaar nog heeft hij een profkoers gewonnen op de weg.
Welke? Parijs Roubaix? Milaan San Remo? Omloop het volk? Kuurne-Brussel-Kuurne? E3 prijs? Ronde Van Vlaanderen? Brabantse Pijl? Scheldeprijs? Opnieuw, 't gaat over deelnamen en ervaring in voorjaarsklassiekers.
Ahja das juist, ik was vergeten dat Amerikanen het groot bekijken. Nys heeft vorig jaar een mooie koers gewonnen waarbij hij een gat van 5min toe reed op zen eentje en toen hij bij de kopgroep toekwam hij onmiddelijk versnelde en uiteindelijk alleen toekwam.

Wat jij zegt klopt helemaal niet, dus je mag enkel aan een wedstrijd starten waar je zeker van bent dat je de finale rijd. Dan denk ik dat in een wedstrijd zoals Parijs-Roubaix nog maar 20man aan de start komt.
Waar zeg ik dat? Ik dacht dat ik zei dat je misschien beter een jongere laat starten, die evenmin in de finale iets te beteken zal hebben, maar er iets uit kan leren dat goed kan zijn voor zijn verdere ontwikkeling. Beter lezen in het vervolg. :wink:
Gebruikersavatar
Putteke
Mountainbiker
Berichten: 929
Lid geworden op: do 10 mei 2007 16:51
Rijdt met: MTB: Granville Pulse

Bericht door Putteke »

Ok, sorry fout gelezen van mij.

Zo heel veel jongeren hebben ze niet. Ze hebben nu met Nys bij 8 wegrenners dacht ik. Dus zo heel veel keuze hebben ze niet.
Gebruikersavatar
Putteke
Mountainbiker
Berichten: 929
Lid geworden op: do 10 mei 2007 16:51
Rijdt met: MTB: Granville Pulse

Bericht door Putteke »

Toch niet het zijn er heel wat meer. Heb net ff hun site gechekt. Het zullen er 20 zijn met Nys bij.
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Xescobiker schreef: Ik zou u is geire op u bakkes geven.Looser da ge zijt.
Aan uw commentaar te lezen, zijt gij hier de looser. Een forum dient om te discussiëren. Als ge het niet eens zijt met iemand zen commentaar kom dan met degelijke argumenten. Schelden is nogal gemakkelijk eh :wink:

ON topic: Ik ben geen Nys fan maar ik hoop wel op een mooie prestatie in Peking. 3e na Paulissen en Absolom zou een mooi podium zijn. :-D
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Antonio's pizza schreef:Je mag altijd je argumenten uiteen doen en mij zeggen waar ik fout ben in plaats van te schelden. :wink:
Beste vriend,

geef nu toch gewoon toe dat 99 % van jouw postjes hier net de bedoeling hebben om te provoceren, iedereen weet dat ondertussen al hoor. En als je dan "de gewenste" reaktie krijgt hang dan niet onmiddellijk de vermoorde onschuld uit.

En nu ga ik (tegen beter weten in, maar kom...) nog is proberen om op uw uitspraken te reageren. Je zegt dat Nys daar alleen maar in de weg komt rijden, want dat hij geen rol van betekenis kan spelen. Wel, als ze iedereen die geen rol van betekenis speelt niet laten starten dan ga je precies altijd naar een tijdrit zitten kijken inplaats van naar een klassieker.

En de meeste Nys fans gaan zo vlug in de verdediging net omdat andere hun idool ook zo dikwijls aanvallen (en meestal met argumenten die voor bijna elke rijder opgaan, maar blijkbaar is dit bij andere rijders niet zo erg).

Ook op dit forum is dit de normaalste zaak van de wereld, hier heb je ook een serieuze "clan" van personen die konstant zitten af te geven op Sven, raar dat dit niet bij Meirhaeghe voorvalt hé ? Want als ik het goed voor heb rijd die ook mee in verschillende klassiekers, en hij speelt daar ook geen rol van betekenis, en hij pakt daar ook een jonge beloftevolle renner zijn plaats in, maar hoor je daar iets over ... ?

Of pakweg Hermida die zijn MTB effe inruilt om aan het WK veldrijden deel te nemen, daar kraait ook geen haan over. En zo zou het ook moeten zijn, persoonlijk heb ik niet liever dan toppers van verschillende sporten die aan een andere sport deelnemen, goed voor de afwisseling, en goed voor de publiciteit.

En by the way, ik herinner mij nog goed de beelden van de ronde van België een paar jaar geleden. Hoe Nys op de muur van Huy vooraan mee het tempo ging bepalen, om na 10 seconden op kop achterom te kijken en een gat van 15 meter te moeten vaststellen, omdat de rest niet mee kon. Het is geen geheim dat Nys veel kan presteren op de fiets, in het veld, op de MTB, of op de weg, maar zijn grootste probleem is dat er maar één Sven Nys is, en dat die moeilijk het veldrijden kan opgeven om zich volledig op één van de andere discipline's te storten.

Enfin, deze tekst is waarschijnlijk toch voor dovemans oren, maar als jij je zeg mag doen mag een ander het ook hé, ook al is het dan een Nys fan (of Nys gatlikker, zoals jij zo leuk zegt ).

@ Canyon Luc : Goed dat Antonio's Pizza nooit iemand beledigd hé, en dat hij altijd uit zijn kot gelokt wordt door andere "zielige" mensen. Gebruik de zoekfunctie maar eens op dit forum (of op het wielerforum, of op ...), en je zal zien dat zijn naam dikwijls terug komt in ambras topics als dit, toeval ? ... :roll: Toch nog is bedankt om mij op mijn vingers te tikken :wink: .

Ik hoop nog altijd een beetje dat de mods hun goed hart laten zien en dit topic opkuisen (ook al zouden ze het willen sluiten, dan nog is het best dat ze de laatste 2 pagina's gewoon de vuilbak inkieperen, want dit is géén goed beeld voor dit forum in het algemeen). Spijtig want eigenlijk is dit gewoon een topic over een belgische MTB-topper, maar omdat die nu toevallig Sven Nys heet kan dit blijkbaar niet zonder ambras.
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Antonio's pizza schreef:
Putteke schreef:
Antonio's pizza schreef:Welke? Parijs Roubaix? Milaan San Remo? Omloop het volk? Kuurne-Brussel-Kuurne? E3 prijs? Ronde Van Vlaanderen? Brabantse Pijl? Scheldeprijs? Opnieuw, 't gaat over deelnamen en ervaring in voorjaarsklassiekers.
Ahja das juist, ik was vergeten dat Amerikanen het groot bekijken. Nys heeft vorig jaar een mooie koers gewonnen waarbij hij een gat van 5min toe reed op zen eentje en toen hij bij de kopgroep toekwam hij onmiddelijk versnelde en uiteindelijk alleen toekwam.

Wat jij zegt klopt helemaal niet, dus je mag enkel aan een wedstrijd starten waar je zeker van bent dat je de finale rijd. Dan denk ik dat in een wedstrijd zoals Parijs-Roubaix nog maar 20man aan de start komt.
Waar zeg ik dat? Ik dacht dat ik zei dat je misschien beter een jongere laat starten, die evenmin in de finale iets te beteken zal hebben, maar er iets uit kan leren dat goed kan zijn voor zijn verdere ontwikkeling. Beter lezen in het vervolg. :wink:
wie bent gij om te zeggen dat er ne jongere moet starten in plaats van nys.Is er geen forum in amerika waar ge het kleuterke kunt uithangen?
Want hier ben ik u meer dan beu en ik denk dak ni den enige ben.
Gesloten